MOOOAAAR???

476 13 0
                                    

Indtil han lænede sig frem vores læber var få milimeter væk fra hinanden jeg fik tusind vis af sommerfugle i maven. Så gik han endu tætter på mig og kyssede mig...

Vi hørte slet ikke min mor komme ind. Men så afbrød hun os med et grin og spurgte Kærester? Øhh...nej nej ikke endnu Sagde Anthon og grinte jeg grinte også men ligepludslig gik min mor ind og vi sad igen og kyssede det udviklede sig til et snav. Vi gik op på mig værelse mens vi kyssede stadig. Han kastede mig i sengen og kyssede mig på halsen.

Jeg fik kuldegysning Så sagde han ved du hvad? Øhh..Nej hvad grinte jeg. Så sagde han Jeg har entlig været dybt forelsket i dig lige siden du begyndte i vores klasse og begyndte med at græde! Jeg fik tåre i øjnene og satte mig op.

Så sagde jeg Øhh..Ehh jeg er helt mundlam jeg ved nærmest ikke hvad jeg skal sige...Men jeg føler det samme for dig. Han smilte og kiggede dybt i mine øjne og spurgte om jeg vil være hans! Jeg kiggede på ham og smilte...endelig kom der et svar frem...Jaa self. Vil jeg det sagde jeg og vi kyssede.

Min mor kom ind igen og spurgte om han skulle sove her så rødmede jeg og så sagde jeg Ja da..! Altså hvis du har lyst! Okay nu det nok tænkte jeg...Hvad vil min mor!?? Hun kommer kun ind og afbryder uden at banke på....Jeg smilte bredt til Anthon som sad under dynen....Så sov vi endeeeelig.
Da vi vågnede havde jeg fået et par beskeder...fra ukendt nummer.
*Sms samtale*
Ukendt: HEEJ ER DU THOR?
Ukendt: HVIS DU ER SÅ SVAR MIG PLEASE!
Ukendt: JEG VED GODT DU THOR DET DERFOR DU IKKE SVARE MIG!!!
Ukendt: SVAR MIG DOG NU!!! PLEASE
(Dit navn): Hejsa(: Nej jeg er ikke Thor men hvor har du mit nummer fra?
2 sekunder efter!!!
Ukendt: Jeg er en Cityfan og det var en Cityfan som gav mig dit nummer! Kender du Thor el. Anthon!..(Dit navn): Vil du være sød at slette mit nummer? Og ja jeg går i Anthon's klasse...!
Ukendt: EJ OMG!!!! HILS ANTHON FRA MIG OG SIG JEG ELSKER HAM!!! PS Skal nok slette det!!!
(Dit navn): Hahahahaha Jaaa skal nok hilse...Anthon hilser igen og han elsker også dig..! Vi ses Ikke?
Ukendt: Jojo vi ses daaa Og taaak
*Sms samtale slut*

OMFG tænkte jeg...Hun skrev som en ældre pige end CITYFANS!!! Nå men jeg gik op at sengen og ind i bad...Imens jeg var igang bankede det på toilet døren så sagde jeg hvis det moar så gå!!! Så gik døren op og Anthon kom ind grinende...Jeg grinte men på en måde prøvede jeg at dække mig selv med mit undertøj.
Han tog sig ikke af mig istedet så gik han på toilet (der er to i en) og så gik han ud igen og vaskede fingre og ind til mig og kyssede mig og så gik ud..! Jeg fniste helt vildt...

Jeg tog min shampoo og lagde lidt på min hånd og så op på mit hår...Jeg redte mit hår og gik ud af badeværelset...Anthon kiggede på mig og sagde Woooaw! Du bare smuk...Jeg grinte og sagde Tark ilm Han er den bedste kæreste ever....

Skal lige siges at (Dit navn) ikke har mødt Thor endu og at (Dit navn) og Anthon et kærester! Og så en lille ting mere...HVAD SKAL DER SKE I NÆESTE KAPITEL? SKRIV I KOMMENTAREN JEG TJEKKER ALT...BARE SKRIV...???

-Love u
-Mona

Anthon Eller Thor?Where stories live. Discover now