Hygge? eller ej?

375 12 0
                                    

Da vi havde siddet der i 20 minutter gik vi ud af bilen og mod et hvidt hus med rødt tag! Der boede min oldemor. Der var proppet med gæster så jeg tog Anthon i hånden og tog ham med op på Min bedstemors gamle værelse.

Da vi var der oppe kunne vi høre al det 80'ere og 60'ere musik nede fra jeg grinte lidt ad musikken da vi satte os på sengen sagde vi intet!

Der var lidt akavet stemning og det var ikke rart. Vi hørte nogen gå op ad trapperne jeg gikkede på Anthon som kiggede på mig inden døren blev revet op kyssede jeg Anthon lige midt på munden "Undskyld jeg forstyrre sagde en stemme! Jeg kunne ikke genkende stemmen da jeg trak mine læber fra Anthons smilte han og sagde Tak snuske Alt for dig min prins sagde jeg og kiggede på kvinden som stod i døren.

Det ikke bare en helt normal kvinde det var dronning magrate min bedste mors gamle bedste veninde. Jeg havde aldrig set hende før jeg smilte og sagde du kan bare komme ind. Anthon smilte til hende og spurgte er du ikke Dronning magrate? Jo det er jeg vel!

Jeg ville entlig bare spøgere om i godt vil med ned for at spise kage og hygge os!? jo det vil vi meget gerne smilte jeg stort...! Da vi var gået ned var der 98 stearinlys på kagen og det var en chokoladekage med slik mmmh!

Jeg hilste på nogle gæster heldigvis var der ingen Citybois fans i min familie bortset for mig og min kusine Stella jeg kiggede rundt men Stella var her ikke pyha sagde jeg med en lettet stemme hvad så søde? spurgte Anthon Ingenting søde! sagde jeg til ham og gav ham et vådt kys på kinden.

Han smilte og satte sig på en stol jeg satte mig på hans skød og nød al den tid med ham! 10 minutter senere fald jeg i søvn da jeg vågnede lagde jeg i bedstemors værelse men Anthon var her ikke jeg kiggede på uret den er halv ni. jeg gik ned men der var ingen! Jeg tog min mobil og ringte til min mor! De var gået ned for at handle så Anthon var taget sikkert med! Da de kom var Anthon bag min far jeg gik hen til ham og krammede ham hårdt og sagde næste gang så skal du ikke forlade mig på den måde...! iorden bae sagde han jeg gik ud i køknet med ham Stella sad og grad jeg gik hen til hende og spurgte hvad der var galt?

Anthon fra Citybois var med men jeg nåede ikke at få billede og autograf" Anthon gik hen til stelle og krammede hende og gav hende et kys i håret jeg kunne mærke jalousi i mig løbe rundt som mit blod i mine blodåre. Stella fangirlede og fik taget billede og auto! hun vidste godt Anthon er min kæreste så derfor gik hun hurtigt ud til hendes far bil for at køre hjem. jeg kiggede på Anthon som allerede var træt.

Jeg tog ham med ud til bilen og satte os på bagsædet og inden mine forældre kom gav jeg ham et hurtigt mundkys,..!

Anthon Eller Thor?Where stories live. Discover now