Næste dag!!!

436 12 0
                                    

Jeg lagde mig til at sove for jeg var meget træt! Det eneste jeg tænkte på var Anthon? Hvorfor mon han skrev? Nå men han er da ihvertfald dejlig og sød at invitere mig ud. Da jeg vågnede op næste morgen tjekkede jeg min mobil jeg var blevet tagget på to billeder og havde 18 mistet opkald. Jeg gik ind på instagram og så at Anthon har lagt et billede af ham og jeg hvor vi sad og nussede...! Og skrev en kommentar under "Denne prinsesse kan kun gøre mig glad, er så glad for at hun er min" jeg smilte vildt meget for mig selv og skrev en kommentar "Jeg elsker dig min prins, du den eneste som kan gøre mig glad❤" så så jeg at næsten "Alle" hans fans havde kommenteret ER I KÆRESTER? Har i kysset? Har i snavet? Nogen af dem skrev Tillykke og andre skrev Vi skal nok få dig ud af det klamme forhold du jp vores Anth! Jeg tog mig slet ikke af det for hvis jeg tog mig lidt af det så græd jeg da sgu bare...Nå men da jeg havde tjekke det gik jeg ind under mine Telefonopkalde og så at Anth havde ringet 12 gange og 6 ptivate numre havde ringet. Jeg ringte til Anthon men han tog den ikke...Jeg besluttede mig for at gå i et hurtigt bad da kl kun var 06:22 Da jeg var færdig så var klokken 06:55 Okay det var længe tænkte jeg imens jeg små grinede...! Jeg tog noglw sorte busker med huller i hver knæ og en hvid/grå trøje fra New York jeg havde fået fra min faster som boede der på trøjen stod der bare "NEW YORK" Jeg lagde en meget let makeup og børstede mit hår...Klokken var kun 07:23 så jeg havde god tid da jeg så var færdig med at lægge mit hår i en hestehale så tog jeg mine hvide convers på! Dem tog min skoletaske og gik ud på gaden mødte jeg en fra klassen som jeg ikke havde fået navn på...! Han kom hen til mig og spurgte om vi skulle følges! Jeg sagde Jaja. Før vi nærmede os skolen så sagde han "(Dit navn) vil du ikke være min kæreste" Jeg sank en klump og sagde helt roligt til ham "Undskyld men først så kender jeg dig ikke desuden så har jeg en kæreste" Så trillede en tåre ned af hans øjenkrog jeg sagde "Du må ikke græde, undskyld men jeg er optaget" "Ja men du den eneste som jeg elsker lige siden du kom ind i klassen" "jeg kender dig ikke jeg ved ikke engang hvad du hedder" sagde jeg lidt hurtigt så sagde han efter noget tid "Jeg hedder Mathias" men kan vi i det mindste være venner Mathias? "Okay (Dit navn)" vi gik hurtigt ind i klassen så kom Anthon hen til mig lidt trist og spurgte hvad jeg lavede med Mathias! Skat han spurgte bare om jeg ville være hans kæreste...! Du ved jo jeg elsker kun en i denne verden og det DIG! Sagde jeg lidt højt...! Han smilte og kyssede mig i lidt tid indtil der væltede med elever...! Vi satte os på vores pladser og snakkede! Vi havde musik så vi skulle til et eller andet Musik lokale...Anthon holdte mig i hånden hele indtil vi var i lokalet! Jeg satte mig stille på en stol ved siden af Anthon og Emilie.

Læren råbte navnende op!
Jeg sagde Ikke noget indtil jeg hørte Lære spøger hvem kan synge? Udover Anthon? Jeg rødmede og så på Anthon som sagde hvis du vil og kan så sig det!!! Jeg rækte hånden op...! Læren spurgte hvad jeg hed "Jeg hedder (Dit navn)" Kan du synge "Ja det kan jeg vel" vil du synge en lille sang for klassen? Alle stirrede til sidst sagde jeg "Ja da hvorfor ikk?" Alle sagde GO GO (DIT NAVN) Jeg rødmede fandme meget...Så gik jeg op på det sted læren kalder "Scenen" Da jeg var der oppe gav læren mig en mikrofon...Jeg tog imod den og sang "Diamonds med Rihanna" Så sagde læren og elevere MERE MERE MERE!!! Denne gang sang jeg "Thing we do Med Citybois" under hele timen fik jeg øjenkontakt med dejligste Anth...Han smillede og rødmede da jeg sang "Sex and all the..." Han er så dejlig da jeg var færdig klappede alle af mig..Jeg satte mig på min plads og kiggede på Anthon som allerede kiggede på mig..så sagde han "Du var så skøn på "Scenen" jeg rødmede og sagde "Tak" Så lændte han sig frem og kyssede mig...Mit hår dækkede vores ansigter...Og det var jeg glad for...Vi blev afbrudt af læren som sagde I må gerne gå hjem nu! Jeg gik men Anthon hånd i hånd...! Så sagde jeg til ham "Skal vi tage hjem til mig?" Ja det kan vi vel godt...Vi tog hjem til ham og satte en playliste på 895 sange..! Den skiftede af sig selv så kiggede jeg på mit tøj som lagde i mit skab og spurgte ham! Hvad skal jeg tage på? Han sagde tag denne der Tyrkis grøn kjole med blonder! Jeg kiggede på ham og sagde Okay❤ Med et grin...jeg lagde den på sengen med et par naylonstrømpe bukser...! Vi sad og snakkede indtil vi skulle spise...

Anthon Eller Thor?Where stories live. Discover now