Da jeg vågnede var det mørkt uden for jeg kiggede på klokken den var kun 02:05 og jeg var helt svedig over hele min krop jeg lagde mig ind til Anthon og lukkede mine øjne indtil jeg faldet i søvn!
*I Drømmen*
Anthon stod med sin ven Alfred jeg stod alene og Anthon nærmede sig Alfred og de prøvede på at spille lidt smart. Jeg stod bare og grinte indtil Alfred slog Anthon i maven og hovedet med sten at han kastede op og fik næseblod og kom på sygehuset.Da vi var i venteværelset med Asta og Hans mor og min mor Vi kiggede hele tiden på hinanden indtil der kom en læge trist hen til os og sagde DSV. Han fik stenene ramt hårdt at han mistede helt controlen og DSV. Er død lige da hun sagde det skreg jeg!
*I virkeligheden*Jeg skreg så højt jeg kunne og begyndte med at græde jeg satte mig op på sengen og kiggede på Anthon som var i gang med at berolige mig. Jeg græd bare. Anthon spurgt hvad der var galt og jeg fortalte ham om det hele...Jeg er lige her sagde han jeg er lige her og forlader dig aldrig sagde han. Jeg elsker dig du må ikke miste mig sagde jeg bange! Årh prinsesse jeg elsker også dig. Jeg forlader dig aldrig sagde han og kyssede mig midt på munden. Vi lagde os til at sove igen.
Da jeg vågnede næste dag havde jeg virkelig ondt i hele min krop jeg mærkede min pande den var brændende varm. Jeg smilte svagt til Anthon som var kommet ind med dejligt morgenmad til os. Jeg tog en bolle med lidt smeltet smør og nutella og lidt koldt kakao. Anthon drak en eller anden juice og tog en bolle med smeltet smør og nutella.
Vi hyggede os bare hele dagen med film og mad....! Så råbte min mor (DIT NAVN) JEG SKAL UD HOS EN VENINDE JEG KOMMER FØRST HJEM OVER IMORGEN JEG SKAL SAMMEN MED DIN FAR FARVEL SKAT "OKAY MOR" råbte jeg og kiggede på Anthon som allerede kiggede på mig! Hva så skat? Spurgte jeg! Ikke noget skal Vi se filmen færdig mus? Ja det kan Vi godt sagde jeg lidt flabet men sødt...!
Da vi så halvdelen af filmen var der en scene hvor hovede personerne kyssede jeg kiggede på Anthon som kiggede på mig Han kyssede mig midt på munden lidt efter lidt udviklede det sig til et snav. Jeg satte mig op uden at afbryde kysset. Anthon tog sine læber lidt væk fra mine og hviskede Jeg elsker dig overalt på denne jord. I lige måde hviskede jeg og kyssede ham
YOU ARE READING
Anthon Eller Thor?
RandomD/N flytter for Århus til Gentofte fordi hendes forældre kun fik arbejde der. Hun er helt knust da hun havde den bedste klasse og de bedste venner. Og en kæreste. Og så skulle hun jo forlade hendes "hjem" der hvor hun blev født. Hun havde været ked...