Hjem igen❤

344 13 3
                                    

*Telefon samtale*
Manden:Hej det taxa servic?
(Dit navn): Hej Jeg har brug for en taxa med det samme!
Manden: Hvor befinder de sig?
(Dit navn): Meget tæt på Genofte! kan du spore min mobil og se hvor jeg er? jeg er faret vild!
Manden: Okay så kommer jeg da om 10 minutter..! farvel...
(Dit navn): Hej!!!
*Telefon samtale slut*

*Telefon samtale*
(Dit navn): Hej Anth. en taxa kommer og henter mig du skal ikke være bekymret skat! vent på mig ved dit hus!
Anth: Årrh skattepige hvordan skal jeg ikke være bekymret??? Jeg venter ved huset med Life ses❤
*Telefon samtale slut*

Jeg kiggede på klokken der var gået en halv time indtil en Taxa dukkede op! jeg spurgte om han ledte efter en pige og det gjorde han. Jeg satte mig på bagsædet og manden spurgte hvor jeg skulle køres hen?
Jeg svarede self. ved Anthons hus!

Han nikkede og kørte. Efter et kvatere var vi ved Anthons hus...Jeg gav manden penge og løb ud og kastede mig i Anthons arme og begyndte at græde..Så så prinsesse der ikk sket noget! undskyld fordi jeg ladte dig være alene hjemme jeg er et fjols! Nej Anth jeg er et fjols at jeg ikke låste døren da jeg gik ud for at lede efter dig!!!

Jeg tørede mine tåre væk og gik ind på værelset med Anth og Life...Da vi sad der i et stykke tid og hyggede og fjollede faldte jeg stille og rolig i søvn
*Anthons synvinkel*
Anth sagde Life pludslig! Se hvor smuk hun er når hun sover...!
Ahaha Life altså min dame og det ved du da godt❤ Men ja hun er altid smuk! jeg kyssede hende på Panden og lagde mig ved siden af hende efter Life var gået hjem! jeg sov med Smukkeste og dejligste (Dit navn) i armne(staves)
*Normal synvikel*

Jeg hørte al det Anthon og Thor sagde fordi jeg ikke helt sov...Jeg kunne mærke Anthons læber på min pande så jeg smilte bare Life var gået hjem og Anthon satte sig ved siden af mig for at sove...Den dejligste følse...❤

Anthon Eller Thor?Where stories live. Discover now