Вчора...

50 9 0
                                    

Вчора сміх від дурнуватих жартів, плани на завтра. Пісні, посмішки, «Все буде добре.» - наша мантра. Ввечері новини, на них ми не звертаємо уваги, а зранку лише вони перед вами. Ти нічого не розумієш, в голові повна каша, з ночі у вогні країна наша. Документи, аптечка і теплі речі – все готово до втечі.

В підвалі холодно, немає світла, не вистачає повітря. Як же хочеться вийти, але не можна, там на дворі техніка ворожа.

Немає дому, немає тата, а вони все продовжують літати. Бомби, ракети та гради - звук я вже навчилась розрізняти. Де наші воїни захищають країну, де ворог нищить батьківщину.

Я вже втомилась, я більше так не можу, сподіваюсь лише на волю Божу. Нехай він нас захистить, подарує мир, домівку і життя, сховає у своє укриття. Нехай не гинуть діти, їм потрібно від життя радіти, а вони...ховаються в підвалах, сплять на картатих покривалах, чекають допомоги на вокзалах. А ворогу начхати, він прийшов сюди перемагати, він не знає слова «допомагати», лише «нищити», «вбивати».

Вони сміються, танцюють, крадуть і ґвалтують, свої правила диктують. Але моя країна відважна і незалежна, наша думка протилежна, наша воля безмежна. Переможемо ворога, відбудуємо країну, всі повернуться на батьківщину, і знову будуть танці й сміх, знову будуть плани, бо нашу Україну стережуть титани. 

Присвячую твоїй душіWhere stories live. Discover now