Тату.

8 4 0
                                    

Ти все ще опускаєш мої рукава донизу, не підводиш очі, аби подивитись на мене. Ти ховаєш сльози за посмішкою, аби всі навколо думали, що у нас все гаразд і не ставили зайвих запитань. Я вже поховала свій біль і образу, за те, що ти мене врятував, але ти так і не можеш приховати від мене свій сором за те, що я написала на собі лезом. Ти досі виниш себе за те, що я виклала таблетками слова болю, які боялась тобі сказати. Ти не говориш ці слова у голос, а гучно їх ковтаєш, ти боїшся, що це колись повториться. Але я продовжую триматись, триматись останньої сторінки, бо кажуть, що фінал змінюю все, і я хочу поглянути на останню сцену.

Я тепер ношу свої шрами як тату, бо пишаюсь тим через що мені довелось пройти. Я ношу свої шрами як тату, адже вони кажуть про те, що я чудо, я вижила, я змогла піти далі, я нарешті прокинулась, хоча ти довго не міг мене розбудити після тих ліків. Вони мене не вбили, але зробили сильнішими.

Я не говорила про свої проблеми, а лише ковтала власні крики, якби я не носила маски, то вони б всі відправили мене до психлікарні. Але зараз це не важливо, відкиньмо всю цю депресію і почнемо заново. Зробімо чорні дні більше світлішими, живімо так, як ніколи б не жили до цих шрамів. Давай будем посміхатися і радіти новому дню, тому, що ми прокинулись. Я так хочу прожити все з самого початку, я так не хочу йти.

Я ношу тату у вигляді шрамів, які колись я нанесла сама собі, а колись їх виводили на мені інші люди, але дивлячись на них сьогодні, я розумію – я найхоробріша людина на всьому світі. Я змогла, хоча дуже довго сумнівалась. 

Присвячую твоїй душіWhere stories live. Discover now