Усі розуміють, що правила гри несправедливі, але ніхто не зупиняється.
Усі крадуть та вбивають, продовжуючи хреститись та бити поклони у церквах.
Усі знають, що ця війна закінчилась вже давно, але багатії не закінчили красти гроші.
Усі знають, що хороші хлопці програли, але вони продовжують мовчати.
Усі знають, що доля вже вирішена, та все одно беруть участь у цьому театральному дійстві.
Тим часом бідні стають ще біднішими, а багаті губляться в тому, де сховати свої скарби.
Усі знають, що цей корабель потоне, всі знають, що капітан продовжує брехати, та схрещувати пальці за спиною, але продовжує грати скрипка.
Усі знають, як це втрачати, як це копати могили своїм батькам чи домашнім улюбленцям.
Усі хочуть грошей, шоколаду та влади, всі про це знають, всі цього хочуть.
Кінець уже близько, і це змушує нас жити так, ніби завтра не буде.
Усі знають які у тебе справи, та через що тобі довелось пройти.
Усі знають, наскільки в тебе криваві руки та жахливі спогади.
Твій світ розсипається, але ніхто не намагається підняти уламки.
Усі знають, що ти пишеш передсмертні записки, але ніхто так і не вирве ручку з твоїх рук.
Усі знають, що ти плетеш собі петлю, але ніхто не зніме її з твоєї шиї.
Усі знають, що ти плачеш у ванній, але вони всі вмикають телевізор все гучніше, аби не чути твоїх ридань.
Усі знають, що ти збираєш таблетки у себе під подушкою, але ніхто не прокинеться, коли ти будеш їх ковтати.
Усі знають, що ти помреш, і всім байдуже.
Твої тихі кроки до кінця лишаються непоміченими, і коли ти зникнеш, світ продовжить свій рух без змін.
Усі знають, що все це рано чи пізно завершиться, але поки що кожен грає свою роль до самого фіналу, як і ти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Присвячую твоїй душі
PoetryЛисти до того, хто доторкнувся до моєї душі. До тих, хто залишив слід по собі. До тих подій, які повністю її змінили. До тих куль, синців і шрамів. До тієї любові та радості. За чудову обкладинку хочу подякувати - @Nestajetta