« Давай виключім світло, ляжемо у наше холодне ліжко та спробуємо зігріти наші серця. Я не буду спати всю ніч, триматиму тебе за руку і намагатимусь впіймати тих ангелів, що оберігають тебе. Ну ж бо, мила, забудь усі ті поцілунки з Дияволом, закрий очі та побач той ліс, ту галявину, на якій я обіймав тебе за плечі. Я обіцяю тобі із серцем у своїх руках, що зроблю усе, аби ти не втратила останній шанс.
Я хочу відчувати тебе як в ту саму ніч. Хочу твоїх обіймів, як берег хоче хвилі, як в ту саму ніч. Забери мене, поверни назад, в ту саму ніч. Дуже важко боротися зі стресом та страхом, але ти змогла б мене заспокоїти. Хочу знову відкрити ту скриньку зі спогадами, але боюсь, що зроблю ще гірше. Нехай горить воно все синім полум'ям, нехай буде проклятий той день, коли мені довелося тебе покинути.
Я прокидаюсь поруч із тобою, в голові купа кольорів яких я ще не бачив. Може це сон? Чи марення? Мій розум хоче втекти від тебе, а тіло все лине і лине до твоїх рук. Мій голос зірвався після безліч компліментів, я наче хор, що виспівував твою красу. Пам'ятаєш? Я б віддав усі скарби цього світу, аби опинитись у твоїх руках, хочу пригорнутись до тебе, заплакати у твоє дівоче плече.
Ну ж бо, зараз і назавжди, давай забуде те, що не має ніякого значення. Я хочу, щоб я опинився поруч із тобою, тільки ти і я, нехай увесь світ почекає. Ми заслуговуємо на весь всесвіт у наших руках, ми заслуговуємо на те, щоб уся галактика почула про нашу любов. Ця любов мені потрібна для старту, вона – подих, який змушує мене рухатись вперед. Прошу, тільки не сумуй, відкинь усі проблеми, я поруч, я у твоєму серці. Світ такий прекрасний, а життя таке швидкоплинне. Ти готова ступити на його поріг, твердо і впевнено руйнуй стіни, просто будь собою і роби як підказує тобі твоє хоробре і водночас добре серце.
У мене дуже мало часу, але я подам тобі знак, що я поруч, що ти не одна. Моя душа покидає мене, але я б все віддав, аби побачити тебе моя люба, в ту саму ніч. Ти знаєш, я б не покинув тебе, ні за що у світі. Так було треба і ні як інакше. Я захищав тебе, нас, майбутнє.»
Твій Воїн.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Присвячую твоїй душі
ПоэзияЛисти до того, хто доторкнувся до моєї душі. До тих, хто залишив слід по собі. До тих подій, які повністю її змінили. До тих куль, синців і шрамів. До тієї любові та радості. За чудову обкладинку хочу подякувати - @Nestajetta