Війна: моя історія.

7 3 0
                                    

У кожного українця є перший день війни, день коли життя перевернулося з ніг на голову. Я ніколи ще не писала чогось біографічного, можливо деякі моменти вставляла в свої книги, але це – повністю моя історія.

Моя війна почалась за тиждень до вторгнення. Як зараз пам'ятаю, що всі довкола говорили про 16 лютого, що на цей день росія, щось планує, але ми мало в це вірили, бо звикли, що війна десь там, далеко, і нас ніколи не зачепить. Мені було вісімнадцять років, я навчалась на третьому курсі медичного коледжу, і єдиною моєю проблемою було вирішити – або вступати далі, або йти працювати. А потім життя наче стерлось.

16.02.2022

Як зараз пам'ятаю була терапія, і ми як завжди не підготувалися до теми «Серце і його захворювання», тому аби відволікти викладача ми почали розмовляти, і темою була війна і її думка. Вона сказала, що нам нема чого боятися, все давно затихло, і в Донецьку і Луганську йдуть тихі бої. Ми погоджувались з нею, вісім років давній строк, і все мало б затихнути. Але ніхто не знав, що росіяни вже розпалюють вогнище.

23.02.2022

Вже як рік я закінчила навчання, і маю офіційний статус медсестри, але досі пам'ятаю які тоді були пари. Першою – англійська за професійним спрямуванням, нам повідомили, що сьогодні буде тренувальна тривога і ми повинні будемо спуститися в підвал. Ми з подругою кивнули і продовжили виконувати завдання, на задніх партах обговорювали хлопців, на сусідньому ряді одногрупник розповідав анекдоти. Ніхто і не задумався над тим, чому саме у підвал?

Потім була терапія, нам з порогу повідомили, що завтра буде модуль, і тому сьогоднішня пара для того аби закрити всі борги. Я як завжди була пацієнтом, тому що мала гарну пам'ять і могла підказати, що, коли, та які препарати вводити. Моєму одногрупнику потрібно було перездати гіпертермію, він робив огляд, запитував симптоми, перевіряв тиск та пульс, а потім перейшов до капельниці з фіз.розчином. Він готувався ставити укол коли ми почули три дзвінки. Я почала відклеювати пластир, але моя вчителька була з дивним почуттям гумору, тому вона назад заклеїла пластир і сказала мені так іти у підвал. Дякую моїм подругам, які допомагали нести цю важку крапельницю і допомогли одягнутися. Всі звичайно на нас дивилися так, наче ми з психічної лікарні втекли прихопивши білі халати. Мої подруги почали наклеювати на себе пластир у вигляді білого хреста. Ми робили фото та відео, багато сміялися, навіть не пам'ятали, що говорила директорка. Вона лише посміхалась в нашу сторону. Виходячи з підвалу ми помітили ДСНСників, які сміялись з мого виду. Вчителька ще раз нагадала про модуль і ми вирушили на обід.

Присвячую твоїй душіWhere stories live. Discover now