(9) "Kalbim çıt :("

159 12 4
                                    

qurbagabawis
Bebeğim neredesin?
Pişt orada mısın?
Çoktan son zil çaldı ama hâlâ çıkmadın? 
Endişeleniyorum aşkım en azından mesajlarıma bak:(

  Deniz gelen bildirimleri umursamadan, arkasından gelen kişilerden kurtulmak için okulun arka bahçesine doğru hızlı adımlarla ilerliyordu.

  Büyük ve kalabalık bir yer değildi. O yüzden de genellikle kimse oraya gitmezdi bile.

  Artık peşinden gelmediklerini düşünerek bir köşeye oturup dinleniyordu. Bir süre oturup soluklandıktan sonra kafasına düşen gölgeyle ayağa kalktı. Karşısında gördüğü kişiyle kokudan donup kalmıştı. 

  Lisenin başından beri Deniz'le uğraşan erkek grubu karşısındaydı. 5'li grubun başları olan Doruk, Deniz'in yakasını tutarak "Kaçabileceğini mi sandın?" dedi öfkeli bir şekilde.

  Doruk, Deniz'e vurmak için yumruğunu kaldırdığında biri Doruk'un kolunu tuttu. Deniz korkudan kapatmış olduğu gözlerini açıp kimin geldiğine baktı.

  Doruk karşısındaki kişiyi görünce, Deniz'in yakasını bırakarak oradan uzaklaştı.

  Onu kurtarmasına rağmen Deniz hiç gelen kişiden memnun görünmüyordu. "Neden burdasın? Senden yardım isteyen olmadı." dedi Deniz. "Doruk'un sana ne yapabileceğini biliyorsun. Sana zarar gelmesini istemiyorum." dedi Deniz'e karşılık olarak. "Sen bu yalanları kıçıma anlat Ege. Bunların hepsi senin suçun zaten." dedi ve arkasını dönüp birkaç adım attı.

  Ege gitmesine engel olmak için kolunu tutarak "Biliyorum benim hatam ama izin ver telafi edeyim." dedi. Deniz öfkeli bir şekilde kolunu kurtarıp "Senden tek istediğim bir daha karşıma çıkmaman." dedi ve arkasını dönüp gitti. 

xden1zjuli
Üzgünüm sessizdeydi görmemişim

qurbagabawis
Yalan söyleme Deniz az önce olanları gördüm.

xden1zjuli
Niye yardım etmeye gelmedin peki? 
Kalbimi kırıyorsun çok ayıp

qurbagabawis
Çoktan yardıma gelen vardı zaten

xden1zjuli
Onun yardımındansa ölmeyi tercih ederim

qurbagabawis
O kadar çok mu nefret ediyorsun ondan?

xden1zjuli
Evet 

qurbagabawis
Neden peki?

xden1zjuli
Benim hakkımda yalan yanlış şeyler söyleyip Doruk ve iğrenç arkadaşlarını başıma takmasına sebep oldu

qurbagabawis
Ney bu yalan yanlış şeyler?

xden1zjuli
Boş ver seni ilgilendirmez

qurbagabawis
Pekâlâ sen ne dersen o :)

xden1zjuli
Barış geçen gün bana verdiğin yemeğin kapılarını ne yapayım?

qurbagabawis
Kapının önüne koy ben alırım:)

xden1zjuli
Tamam 

*xden1zjuli çevrimdışı*
*qurbagabawis çevrimdışı*

  Deniz yemek kaplarının olduğu poşeti kapının önüne koyarak gizlice camdan gözetlemeye başladı.

  Bir süre sonra kafasında yüzünü görmesini engelleyen siyah şapkalı ve siyah maskeli bir adam gelip, poşetleri aldı. Hızlı bir şekilde geri gitti. 

qurbagabawis
Neden beni gözetliyorsun :)
Yakışıklı yüzümü mü merak ettin yoksa?

xden1zjuli
Siktir git Barış
Sana baktığım falan yok bir göz doktoruna gitmelisin bence abi tavsiyesi.

qurbagabawis
Abi deme lazım olur ;) 

xden1zjuli
Bak yine başladı yavşaklığa
Gidiyorum ben

*xden1zjuli çevrimdışı*

qurbagabawis
Nere gidiyorsun?
Dur gitme
Kalbim çıt :(

Kurbağa Sever Misin? [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin