(37) "Buram Buram Aşk Kokuyor"

56 7 1
                                    

Ege-Deniz

egedir_ege
Oryantasyona katılacak mısın?

xden1zjuli
Neden soruyorsun?

egedir_ege
Birkaç kişi eksik takımımızda
benim de fazla tanıdığım kişi yoktu o yüzden sana sormak istedim.
Hem birbirimizi daha iyi tanıma fırsatı buluruz.

xden1zjuli
Olabilir aslında katılmayı düşünüyordum.

egedir_ege
Güzel o zaman pazar okulun bahçesinde görüşürüz 😄👋

☆゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚✧⁠*⁠。

  Herkes okulun bahçesinde taplanmış, yapılacak oryantasyon için takımlarını topluyordu. Okulun içinde eğlence amaçlı düzenlenmişti.

  Toplam 6 grup ve her grupta 5 kişi yer alıyordu. Herhangi bir yaş kısıtlaması olmadığı için okuldaki herkes katılabiliyordu.

  "Hazır mısın birazdan başlayacak." dedi Ege karşısında durup ısınma hareketleri yapan Deniz'e. Kafasını salladı ve "Evet." dedi ona karşılık olarak.

  Birkaç dakika sonra sorumlu öğretmen gelerek kuralları anlatıp ilk ipuçlarını verdi. Daha sonra herkes ellerindeki kağıtla okulda koşuşturmaya başladı. Ege ve Deniz bahçede diğer takım arkadaşları ise okulun içinde arama yapıyorlardı.

  "Buldum!" diye bağırdı Ege, Deniz'in arkasından. Deniz, Ege'nin uzakta olduğunu düşünerek dikkat etmeden hızlıca arkasını döndü. Ama tam arkasında duran Ege'ye çarparak dengesini kaybetti. Onun üzerine düştüğü için Ege de dengesini kaybederek beraber yere düştüler. Deniz, Ege'nin üzerinde olduğu için ona bir şey olmamıştı ama Ege sırtını asfalta çarpmıştı.

  Hızla ayağa kalktı. "İyi misin. Özür dilerim." dedi telaşla. Ege yerinden zar zor doğrulmaya çalışıyordu. Deniz defalarca özür dilyerek kalkmasına yardım etti.

☆゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚✧⁠*⁠。

xden1zjuli
Bugün olanlar için özür dilerim
Benim yüzümden her şey mahvvoldu

egedir_ege
Sorun değil
Zaten pek bir şeyim yok benim
Ayrıca zaten sadece eğlence amaçlıydı

xden1zjuli
Olsun yine de kendimi suçlu hissediyorum

egedir_ege

  ♥️ 💬 ↗️  429 kişi beğendi  egedir_ege @xden1zjuli Üzme kendini şirin çocuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  ♥️ 💬 ↗️
  429 kişi beğendi
  egedir_ege @xden1zjuli Üzme kendini şirin çocuk. 😔✊

  yıldımzz77
  Buram buram aşk kokuyor øhhh

   wyelizz0
   Ay n'oluyor Deniz çoktan kapmış adamı

  user6187272818
  Katil olduğu yetmiyormuş gibi bir de ibne mi?

  user7282628266
  Ona bakan kız olmayınca gay olmaya karar verdi herhalde 😅

  user3286262862
  Deniz'le de arama mesafe koyma vakti gelmiş sanırım.

Kurbağa Sever Misin? [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin