"Etrafta hiç kimse yok. Tamam."
"Ben zaten hiçbir şey göremiyorum. Tamam."
"Nasıl göremiyorsun Yamaç?"
"Bodruma koydun çünkü beni aq Yeliz'i."
"Sus belki oraya da gelebilir."
"Yav bodrumda ne arasın adam?"
"Onun işi belli olmaz."
"Sikicem belanızı iki dakika atışmayın. Hem bu kadar şeye ne gerek var? Tamam."
"O Ege psikopatın teki aq her an sikebilir. Şahsen ben beni Mert'den başkası siksin istemem. Tamam."
"Ben de seni sikmek istemem. Tamam."
"Aaa şey yüzüğüm buraya yuvarlandı da onu almak için inmiştim. Artık bulduğuma göre geri çıkabilirim."
"Ne diyon Yamaç?"
"Siktir Yeliz. Senin yüzünden rezil oldum."
"HAHAHAHA kudur. Bahanen de çok iyiymiş Yamaç bey."
"Sussana be zaten adam malmışım gibi bana baktı."
"Öylesin zaten."
"Hass Ege geldi. Siz nasıl korumasınız aq."
"Aha boku yedik kapıda kim duruyordu?"
"Melis"
"Uyudu kesin mal, neyse ben kendimi feda ediyorum hakkınızı helâl edin."
"Dur Yeliz daha çok gençsin."
Ege, Deniz'in oturduğu masaya karşı sandalyeye oturdu. Deniz gözlerini kaçırarak Ege'yi görmezden gelmeye çalışıyordu. Tam Ege bir şey söylemek için ağızını açtığında Yeliz hızla gelip Deniz'in yanına oturdu. "Çok beklettim mi aşkım?" dedi koluma girerek.
Ardından Ege'ye bakıp yeniden Deniz'e döndü ve "Bu kim? Tanıyor musun?" diye sordu. Deniz gözlerini Ege'ye dikip "Hayır. Kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok. Belki de fanım falandır?" dedi alaylı bir sesle.
Ege pes ederek masadan kalktı ve karşıya doğru birkaç adım atıp Deniz'in yanına ulaştı. Fısıldayarak "Özür dilerim." dedi ve oradan uzaklaştı.
"Görev tamamlandı. Hem de ölmedim."
"Yelizimmm öleceksin sandım hüüü."
"Abartma Yıldız. Gören savaşa gitti sanar."
"Az önce etkilendiği adama rezil oldu diye ağlayan sen değil miydin Yamaç efendi?"
"Etkilenmedim be."
"İnanan var mı arkadaşlar?"
"Yok"
"Yok"
"Yok"
"Yok"
"Yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurbağa Sever Misin? [BxB]
RomanceYabancı bir hesaptan Deniz'e mesaj gelir. Deniz bu yabancıdan başlarda haz almasa da zamanla ısınmaya başlar. Fakat yabancının kim olduğnu öğrendiğinde de aynı şekilde sıcak davranabilecek mi? Deniz: Gay olduğun söylentisi seni rahatsız etmiyor mu? ...