(11) "Hayatımdan siktir git"

151 14 1
                                    

xden1zjuli
Geldim neredesin?
Hadisene lan saatlerce seni mi bekleyeceğim?

qurbagabawis
Tamam abi kızma geliyorum 

xden1zjuli
Aferin adam ol 

*xden1zjuli çevrimdışı*
*qurbagabawis çevrimdışı*

Soğuktan üşümüş olan ellerini cebine soktu. Kol saatini kontrol edarak sürekli söyleniyordu. "Nerede kaldı bu?" demesiyle omzunda bir el hissetti. 

Heyecanla arkasını döndü, sonunda beklediği adamı görecek olmanın hevesi vardı içinde. Fakat gördüğü kişiyle bütün hevesi kursağında kaldı. Karşısında Barış yerine Ege vardı. Sinirle geri çekdi. "Ne yapıyorsun? Siktir git." dedi. Ege onu daha fazla sinirlendirmemek için birkaç adım geri çekildi.

 "Sadece seni görmek istemiştim." 

"Ben istemiyorum ama şimdi gidebilirsin."

"Benimle konuşmak isteyen sendin zaten." 

"Neden benim bundan haberim yok öyleyse?"

"Gerçekten anlamak istemiyor musun Deniz?"

"Seninle konuşmak istemiyorum işte siktir git."

"Peki şöyle yapalım bana neden burda olduğunu söyle."

"Seni ilgilendirmiyor."

"Birini bekliyorsun değil mi?"

"Evet sorun mu var? Hatta senden çok daha iyi biri."

"Dur tahmin edeyim adı Barış?"

"Sen bunu nerden biliyorsun?"

"Gerçekten bu kadar aptal olmanı beklemiyordum Deniz."

Ege'nin son cümlesinden sonra gerçekler buz gibi çarptı suratına. Barış'ın aslında Ege olduğu.

Ege yavaşca Deniz'e doğru yaklaşıp kollarından tuttu ve göz teması kurmaya çalıştı. Fakat Deniz gözlerini kaçırıyordu. "Özür dilerim Deniz. Biliyorum bana çok kızgınsın ama izin ver hatamı düzelteyim." dedi Ege. Deniz sinirle Ege'yi itmeye çalışıyordu ama mümkün değildi. Karşındaki adam tekrardan kaçıp gitmesini istemiyorcasına sımsıkı tutuyordu.

Deniz en sonunda sinirle "Bırak beni orospu çocuğu. Senin özürünü istemiyorum ben. Eğer çok telafi etmek istiyorsan hayatımdan çekip git ve bir daha gelme." dedi bağırarak titrek sesiyle.

Ege, kolları sıkışacak şekilde sıkıca sarılarak "Özür dilerim. Beni affetmen için elimden geleni yapacağım ama lütfen hayatından çıkmamı isteme. Bir yanlış anlaşılma oldu ve evet benim yüzümden ama izin ver telafi edeyim. Bir kez daha aynı hatayı yapmayacağım söz veriyorum." dedi.

Deniz artık gücü yetmediği için direnmeyi bırakmıştı. "Yine beni kandırıp herkese rezil edeceksin değil mi? Bir kere o hataya düştüm bir faha asla düşmeyeceğim. Lütfen siktir git ve bir daha görünme gözüme." dedi ağlayarak. 

  Daha fazla ısrar etmenin faydasız olduğunu düşünerek onu bırakıp geri çekildi. Deniz fırsattan yararlanarak hızlıca koşarak uzaklaştı.

Kurbağa Sever Misin? [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin