(44) "Hem Beni Aldatıyor Hem De Beni Almaya Mı Geliyor?" [Final]

86 9 5
                                    

xden1zjuli
Artık seni kabullendiler sanırım

xxbawaris
Son paylaşımından sonra biraz götleri tutuştu sanki

xden1zjuli
Biraz?
Bence baya tutuştu

xxbawaris
Doğru
Ee ne zaman geliyorsun?

xden1zjuli
Geleceğimi söylemedim ki?

xxbawaris
Anlamam için söylenene gerek yok 😁

xden1zjuli
Yo gelmiycem

xxbawaris
Kalbimi kırıyorsun 😔😢

xden1zjuli
Yapma şunları artık

xxbawaris
Tamam tamam vdkadhsus

xden1zjuli
Ne sus mu??!?!!
Subliminal mesaj veriyorsun demi 😢
Ayrılalım bence biz
Sen beni sevmiyorsun
😭😭😭
Öleyim mi ben?
Kendimi öldürücem
Arkadaşlarım da seni öldürsün 💀

xxbawaris
Yuhmk
Neyse bırak boş konuşmayı da ne zaman geleceğini söyle
Gerekirse erken çıkarım
Ama gel yani 😢

xden1zjuli
Tamam
Ama ne için çağırıyorsun? 🙄

xxbawaris
Bilmiyor musun yoksa aptalı mı oynuyorsun? 🤔
Neyse bana fark etmez sonuçta 😋
Her türlü s-
Severim

xden1zjuli
Oradaki "S" severim demek mi?

xxbawaris
Sen ne sanmıştın 🙄
Iyyyy sapık mısın Deniz
Ögk😫🤢

xden1zjuli
Gelmem bak

xxbawaris
Tamam tamam aşkım şaka yaptım
Sen de hemen inanıyorsun 🌞

xden1zjuli
Tamam
Altıdan sonra gelirim

xxbawaris
Çok geç kalma ama
Birileri burada endişeleniyor 😢

xden1zjuli
Uy sen büyüdün de başkaları için endişelenmeye mi başladın?

xxbawaris
Ayıp oluyor artık

xden1zjuli
Tamam tamam
Akşam görüşürüz

xxbawaris
Görüşürüz

**********

"Deniz, onlar neden buradalar?" dedi Barış kısık sesiyle bana doğru eğilerek. Sevgilimle biraz vakit geçirmek istemiştim ama şimdi bütün arkadaş grubumuz buradaydı. Yaklaşık on dakikadır buradalar ama bize hiçbir açıklama yapmadılar. Tüm planlarımızın suya düşmesi beni üzüyordu.

Barışın kulağına yaklaşarak "Bilmiyorum, benim de haberim yoktu. Yeliz'in işi kesin bunlar." dedim. Yeliz sanki dediklerimi duymuş gibi bana kötü bir bakış attı. Sonrasında ona dirsek attığında Yıldız konuşmaya başladı. "Şimdi durum şöyle ki... Aslında bunlar benim planım değil tabii. Yani ben de içindeyim ama..." Cümlesini asla bitiremiyir ve sürekli kekeleyerek konuşuyordu. Cümlelerini anlamak da oldukça zordu, hızlı ve boğuk bir sesle konuşuyordu.

En sonunda Yeliz sinirlenerek söze atıldı. "Tamam Barış'a artık güveniyoruz ama yine de arkadaşımız için endişeleniyoruz. Her ne kadar şimdi birlikte mutlu olsanız da zamanında yaşadıklarınız yüzünden içim rahat değil. O yüzden herkesi buraya topladım. Belki de kim bilir bugünden sonra bir daha böyle bir arada olamayız. Hepimiz artık büyüdük ve farklı sehirlere belki de farklı ülkelere gideceğiz, o yüzden de bugün burada bir veda partisi vermeye karar verdim. Sizin için de uygunsa son bir kez de olsa bu zamana kadar sürekli kavga ettiğim ama içten içe de çok sevdiğin arkadaşlarımla güzel vakit geçirmek istiyorum."dedi. Yeliz'in ağzından çıkan her bir kelime beni daha da şaşırtıyor. Uzun süredir arkadaş olmamıza rağmen asla onun böyle şeyler söylediğini duymamıştım. Ama aynı zamanda da mutluydum, beni bu kadar önemseyen arkadaşlara sahip olduğum için.

Melis poşetteki bira kutularını çıkartarak masanın ortasına koydu. Herkes bir andan konuşurken bir andan da biraları dikliyordu. Şimdilik anın tadını çıkartacak ve önümdeki felaketlerden korkarak yaşamayı reddeceğim. Korktukca daha da kötü durumda kalıyordum ve bataklığın en dibine kadar batıyordum. Önümde ne olcağını bilmiyorum ama şimdilik mutluyum, önemli olan da bu.

"Abim de gelmedi mi, neden sizinle gelmedi?" dedi Barış, Yamaç'a bakarak. Yamaç şimdiden kafayı bulmuş gibi kafası bir sağa bir sola savruluyordu. Yiğit söze atılarak "İşi varmış, erken bitirirse gelecek." dedi.

Herkes oldukça mutluydu saat gece yarısını bulmak üzereyken birkaç kişi hariç herkes sağada solda uyuyakalmıştı. Ben hâlâ ayıktım ama Barış çoktan gaza gelip koca bir şişe şarabı fondiplemişti. Gören de para sıçıyor sanacak şu rahatlığa bak. Bir süre sonra sadece Mert ve ben ayık kalmıştık. Yeliz hâlâ uyumadı ama gözünü de açamıyor, televizyondan şarkı açıp dans ediyordu. Gerçi daha çok ayakta durmaya çalışıyor gibiydi.

Koltuğa oturarak Yeliz'i izliyordum. Çok komik ve kayda değer bulduğum için telefonumu almak için elimi arka cebime attım ama cebim boştu. Koltukta yastıkların altına bakarak aramaya başlamıştım ki Barış'ın yanındaki telefonu çalıyordu. Çoktan gece olmuştu, bu saatte kim arayabilir ki? İçimde garip bir his oluştu, her ne kadar ona güvensem de geçmiş hâlâ erkisini üzerimde gösteriyor. Merak edip telefonuna baktığımda abisinin aradığı gördüm. İçime rahatlama geldi, belki de fazla abartıyorum. O gerçekten güvenilir biri.

Acil bir şey olmasa aramayacağını bildiğim için telefonu açtım.

"Alo. Yamaç orada mı? Ona ulaşamıyorum."

"Evet, merak etme o iyi. Sadece sarhoş oldu o yüzden telefonunu açamıyordur."

"Oh şükürler olsun. Şimdi oraya onu almaya geliyorum."

"Tamam onu uyandırırım."

Telefonu kapatarak Yamaç'ın yanına giderek omzunu dürttüm. "Hadi artık kalk Kuzey seni almaya geliyor." dedim. Yamaç sözümü durunca hızla kafasını kaldırıp "Söyle o orospuya bir daha benim yanıma yanaşmasın. Hem beni aldatıyor... hem de beni almaya mı geliyor?" dedi. Kelimeleri uzatarak ve kötü bir telaffuzla söylüyordu. Hâlâ sarhoş olduğu için söylediklerini umursamadan ona kalkması için destek olmaya çalıştım ama beni iterek "Hiçbir yere gitmiyorum ben!" dedi. Daha fazla zorlamadım, ne de olsa Kuzey hallederdi.

Zil çaldığında Kuzey için kapıyı açtım. İçeri girdi ve Yamaç'ı nazikçe kaldırmaya çalıştı fakat Yamaç iterek "Siktir git Kuzey bir daha yanıma yanaşma, git o kızla seviş sen." dedi. Kuzey, Yamaç'ı tek hamlede belinden tutup kaldırdı ve "Arada böyle yapıyor, rüyayla gerçeği karıştırıyor." dedi gülerek. Yamaç, Kuzey'in omzunda çırpınıyordu ama hiçbir faydası olmamıştı. Yamaç'ın eşyalarını aldıktan sonra da gitti.

Bir süre sonra Yiğit, Mert'le ve kızlar da arkadaşlarını çağırıp gittiler. Sonunda Barışla yeniden başbaşa kalabilecektim ama hâlâ ölü gibi uyuyordu. Etrafı toplamaya başladım, her yer oldukça dağılmıştı. Masadaki çöpleri büyük bir poşete doldururken arkadan birinin kollarını omuzlarıma sardığını hissettim. Anlık refleksle hızla arkamı döndüğümde bana yorgun gözlerle bakan Barış'ı gördüm.

"Hâlâ sarhoş musun?"

"Hayır."

"Hiç öyle görünmüyorsun. Git yatağına yat."

"Sarhoş değilim dedim ya. Hem sen burada temizlik yaparken benim yatmam hoş olur mu?"

"Daha kafanı yerinde tutamıyorsun bana mı yardım edeceksin?"

"Ama bugün için planlarımız vardı?"

"Unut onu artık. Ne hâldeyiz görmüyor musun?"

Sözümü tamamlar tamamlamaz beni omuzlarımdan kendine çevirdi ve "Benim hâlâ senin için enerjim var." dedi. Tek eliyle belimden kendine çekip tek eliyle de boynumdan tutup dudaklarımızı birleştirdi.

[SON]

!!!!!!!
MERABALARR
Öncelikle okuduğunuz için teşekkür 😋💞🥵😉
U

marım beklentinizi karşılamıştır ve içinizde kalan bir şey olmamıştır
Düşüncelerinizi belirmeyi unutmayınn😋😋😋😋😋😋

Yarın veya birkaç gün sonra Kuzey ve Yamaç için ayrı bir hikaye yayinliycam ona da bakmayı unutmayınn🤨💕😉🥵😋

Opuldunuz bayyy😘😝💞💞

Kurbağa Sever Misin? [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin