*3 Sene Önce*
"11/B'deki Ege'yi gördün mü?"
"Evet çok yakışıklı."
"Daha önceden de okulda mıydı? Neden fark etmedik?"
"Kuzey varken Ege'yi görmek mümkün müydü ki?"
"Ayrıca o katil değil miydi?"
"Acımasız. Abisini öldürecekti."
"Evet, kıskanıyor onu çünkü."
"Kıskanması normal. Kuzey ondan çok daha iyi. Ama onunla çıkma fırsatım olsaydı kabul ederdim. Böylece abisiyle tanışma fırsatım olurdu."
"Sen de az zeki değilsin."
İstemeden koridorun ortasında dedikodu yapan kız grubuna kulak misafiri olmuştu Deniz. Muhtemelen tanımadığı biri hakkında konuşuyorlardı. Ama söyledikleri dikkatini çekmişti. Kim bu yakışıklı çocuk? Neden ona katil diyorlar?
Aklında pek çok soru dolanıyordu. Olayın aslını merak etmişti. Eğer ki okulunda bahsettikleri gibi bir katil varsa bilmeye hakkı vardır diye düşünüyordu.
Koridorun başında beliren kişiyle birden bire sessizliğe büründü uzun koridor. Deniz herkesin baktığı yöne doğru baktığında; uzun boylu, yakışıklı ve etrafa değişik bir enerji yayan biri vardı.
Gözleri ona takılmıştı. Sessizlikten dolayı tahmin edilmesi zor olmayan biriydi. Ege'ydi gelen. Bahsettikleri kadar yakışıklıydı, peki ya katil olduğu söylentisi?
O bunları düşünürken Ege çoktan koridordan geçmişti. Çalan zille kendini toparlayıp sınıfına doğru ilerledi.
egedir_ege
♥️ 💬 ↗️
234 kişi beğendi
egedir_ege Bugünkü matematik sınavı hayat enerjimi çekti.user6297392013
Kuzey nerede?
__user13916491649
Ananınamında 🤗😍user7189137919
Kuzey'le post atmanı bekliyoruz.
__user16837694729
Arabanın önüne attığı adamla mı? irnaofyebs
__user25394710475
Sadece Kuzey olsa da olur 😁✊
__user13916491649
Kuzey'i görmek istiyorsanız Ege'nin değil de Kuzey'in hesabına girin 😊🤜user5327785327
Bu nasıl hâlâ post atmaya yüz buluyor?user6382737918
Yorumlar ne yaşıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurbağa Sever Misin? [BxB]
RomanceYabancı bir hesaptan Deniz'e mesaj gelir. Deniz bu yabancıdan başlarda haz almasa da zamanla ısınmaya başlar. Fakat yabancının kim olduğnu öğrendiğinde de aynı şekilde sıcak davranabilecek mi? Deniz: Gay olduğun söylentisi seni rahatsız etmiyor mu? ...