Хвилювання, потіння рук, тяжке дихання та найгірше з перечисленого-очікування. Очікування чого? Жахливих подій чи побачення смерті на власні очі? Сидячи в чотирьох темних стінах й дивлячись тільки у монітори, хлопець боявся лиш за одну дівочу живу душу. Рани оброблені як-небудь, а біль від кожного руху не давала зібратись з думками.
Біль...настільки це жалюгідне відчуття болю від своєї ж помилки. Та й це ще не найголовніше, довіра-ось над чим потрібно задуматись та поставити знак питання.
Та для червоноокої будні дні з різноманітними завданнями та тренуваннями здавались більш спокійнішими й водночас нуднішими. Фарби пригод спокійно перетворювались у сірий колір та й противники на цей час засіли на дно. У крові дівчини бунтував драйв та бажання підірвати щось не виходило з голови. Невдовзі почувши від напарників, що її викликає Зен, вона без поспіху покрокувала до кабінету. Заходячи до робочої кімнати хлопця вона сіла навпроти юнака не говорячи ні слова. Бачачи, як спинка крісла обернулась й перед нею повстало серйозне обличчя сіроокого, вона уважно споглянула йому у вічі.
-Я маю з тобою поговорити на серйозну тему. —почав розмову двійник Зена уміло тримаючи на собі маску впевненості й строгості.
-Звісно, докладуй.
-Скажи мені правду Тінь, ти вбила Кроунарда пару років тому? —непомітна злість у голосі не віщав чогось хорошого й Кей це досить добре підмітила.
-Чому ти думаєш, що це я? — як на диво, але її очі закліпали рясніше, розуміючи, що він не знає всього з минулого.
-Не виправдовуйся, правда все одно випливе й ти це прекрасно розумієш.
-Так, його смерть моїх рук діло, загалом мого загону. — бездумно відповіла Кей. —Та чому ти про це питаєш тільки зараз?
-Ти розумієш, що ти вкоїла?! — різко сказав Бетхем тримаючи грізний погляд на дівчині. —Вбивство головнокомандувача й постійні втрати моїх людей з колишнього угрупування-це все через тебе?! Ти підчепила проблем не розібравшись з минулим!
-Не звинувачуй мене у всьому! Що на тебе найшло? Мені потрібно було позбавитись від старика, подумай сам, якщо я б цього не зробила, все було б гірше!
-Все б було прекрасно, якщо старий лишився живий і я б добився всього набагато швидко та ефективніше! Та й до того усі мафіози підозрюють мою команду у вбивстві Кенеді, а ти знаєш яке покарання може бути за смерть головної шишки?!
ВИ ЧИТАЄТЕ
За межею
Bí ẩn / Giật gânКохання вбивць-така крихка, але й небезпечна річ. Команда нічних примар для ворогів з вогнепальною та холодною зброєю в руках. Невже у кам'яному, холодному сердці є іскра котра розпалить вогонь та бурю емоцій? Історія про двох молодих незнайомців, к...