Уміло справившись з завданням, Кей з Девісоном перемогла у цьому поєдинку. Бетхем дійсно виправдав очікування щодо хлопця, а Шедоу з Оріоном стали хорошими приятелями. Посівши лідерські місця у своїх окремих загонах двійня й надалі трималась купи, та й Зен не сидів склавши руки. Командир також брав участь в тяжких завданнях та повертаючись, або з програшем або з виграшем, команда не переставала лідирувати.Взявши заслужений відпочинок, червоноока взялась за документи які попросив переглянути Зен. Він не часто звертався до неї за допомогою по цій справі, тому що знав, що сидіти по пару годин перечитуючи важливі угоди, пропозиції, договори та векселі не в смаку дівчини.
-Знайшов секретарку. — незадоволено пробурмотіла собі під ніс Тінь сидячи у своїй кімнатці та перебираючи папери. Почувши звук повідомлення, котре прийшло на її ноотбук, вона ліниво відкинула одну із облігацій та звернула увагу на повідомлення:
«Відмінний мисливець залюбки візьметься за непогану здобич, вірно? Та все ж таки й жертва не проста і до неї можна знайти особливий підхід. Незрозумілі слова, мабуть, але у мене та моїх колег є до тебе чудова пропозиція. Прийди на вулицю «Андервуд 45» о 01:30 ночі й зрозумієш, що й до чого. Бажано без зброї.»
Посміхнувшись від інтернет-шантажу дівчина на хвильку задумалась, кому ж вона так насолила у житті. Якщо розглядати більш логічніше, то таких було багато, та не забиваючи собі цим голову, Шедоу прийнялась відшукати на мапі таку місцевість.
Віднайшовши те що потрібно, з її лиця зійшла усмішка. Саме на тому місці відбулась смерть Даркліна. Вибору немає, цікавість переходила в допитливість тому взявши два менших пістолети наперекір повідомленню, червоноока рушила на місце призначення. Звітувати Бетхему кожну деталь вона не хотіла, отож не попередивши Шедоу бажала мигцем висковзнула з бази. Шахраїв та маніпуляторів було досить у юної особи, кожний щось вимагав та вони, на жаль, не доживали після першої зустрічі з дівчиною.
Довго чекати не потребувалось, на годиннику 01:13 ночі, а до місця потрібно добратись без лишніх шорохів та звуків. Виходячи з бази, Тінь на хвилинку задумалась про Еббі Тейлор котру ніде не видно. Номеру телефону дівчини вона не мала, та думаючи що та на одному з завдань Бетхема, червоноока завела мотоцикл і якомога тихіше покинула територію.Добравшись куди потрібно, Кей припаркувала байк недалечко й попрямувала ближче. Флешбеки одразу ж залетіли в голову й картина мертвого напарника не хотіла виходити з думок. Де-не-де в інтернеті можна було побачити світлину аварії та історію про те що трапилась. Тільки но перейшовши дорогу вона зайшла за поворот, а потім й за другий. Покинутий старий дім був досить добре захований, та й знаходився подальше всіх будинків.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За межею
Misterio / SuspensoКохання вбивць-така крихка, але й небезпечна річ. Команда нічних примар для ворогів з вогнепальною та холодною зброєю в руках. Невже у кам'яному, холодному сердці є іскра котра розпалить вогонь та бурю емоцій? Історія про двох молодих незнайомців, к...