Kai yanlış bir yere gelip gelmediğini kontrol etmek için Beomgyu'nun yazdığı adrese bir daha baktı. Doğru yere gelmişti. Neredeyse 40-45 dakikadır yürüyordu gerçi. Normalde çok da uzun bir süre değil ama evin olduğu yere giden yol hep yokuştu. Beomgyu'nun önerilerinden ne zaman hayır gelmişti ki?
"Yıllardır yapmak istediğim vücudu Beomgyu sayesinde yapacağım sanırım."
Evin olduğu sokağa geldi. 17 numaralı evi bulduğunda bir süre kapının önünde bekledi. Dün gece aynaya karşı nereden baksan 10 defa nasıl konuşacağının pratiğini yapmıştı ama şu an yaptığı pratiklerden hiçbiri aklında değildi. Geri mi dönseydi ki acaba?
"Saçmalama Kai. O paraya ihtiyacın var senin!"
Anlık gelen özgüven ve hırsla kapının zilini çaldı. Nefes alışı hızlanırken kapının yavaşça açıldığını fark etti. Karşısında orta yaşlı ama bir yandan da genç görünen, iyi giyimli, saçları yapılı bir adam duruyordu.
"İyi günler efendim!"
Kai eğilip selam verdi."İyi günler. Kime bakmıştınız?"
Kai tekrardan doğruldu. Bir süre söze nasıl gireceğini bilemedi.
"Şey, ben bakıcılık işi için gelmiştim. Bay Choi siz olmalısınız, değil mi?"Adam duyduğu cevaba karşılık olarak Kai'yi baştan aşağı süzdü.
"Evet benim. Ama biz bakıcılık yapması için büyük birini-""Gelen kim hayatım?"
İçeriden Bayan Choi'nin sesi duyuldu.
"Bakıcılık işi için biri gelmiş de.""Yaaa? E içeri alsana o zaman."
Adam geriye çekilerek Kai'ye geçmesini işaret etti. Kai içeri girdiğinde Bayan Choi'yi gördü. Güzel giyimli ve bir o kadar da güzel bir kadındı. Onu da selamlamak için eğildi.
"İyi günler."Bayan Choi de bir süre Kai'yi süzdü.
"Hoşgeldin. İçeri geçip konuşmak ister misin?"Kai başını yukarı aşağı salladı.
"Tabii, nasıl isterseniz."Bay ve Bayan Choi önde Kai de onların arkasında olacak şekilde salona gittiler. Bayan Choi Kai'ye oturmasını işaret etti.
"İçecek olarak ne istersin?"Kai başını sağa sola salladı.
"Almayayım teşekkürler."Bayan Choi kaşlarını çattı.
"Lütfen ama bir şey ikram etmek istiyorum."Kai kadının şakacıktan kızdığını biliyordu ve bu da onu gülümsetti.
"Üzüm suyunuz var mı acaba?"Bayan Choi başını olumlu manada salladı ve salondan çıkarak mutfağa gitti. Kai odada Bay Choi ile başbaşa kalmıştı. Zaman ilerledikçe daha da geriliyordu. Bayan Choi gelip ona içeceğini uzatana kadar başını dahi kaldırmamıştı.
"Adın ne?" diye sordu Bayan Choi. Kai'nin gerildiğini o da hissetmişti.
"Kai. Huening Kai."
Bayan Choi anladığını belirtmek için başını yukarı aşağı salladı.
"Kaç yaşındasın peki Kai? Genç duruyorsun."Kai gülümsedi.
"17 yaşındayım."
Çifte baktığında tereddütte olduklarını fark etti. Yaşı çok mu küçük gelmişti ki yoksa?
"A-Ama birkaç aya 18 olacağım."Bayam Choi bir şeyi yeni hatırlamış gibi kaşlarını kaldırdı.
"Sahi Kai, sen bizim bakıcı aradığımızı nereden biliyordun? Henüz öyle bir girişimde bulunmamıştık bile.""Bir arkadaşım söyledi. Annesi sanırım sizin bir akrabanızı misafirliğe gitmiş orada siz konuşurken duymuş. Arkadaşım da benim bir süredir iş aradığımı biliyordu o yüzden bana söyledi. Ben de en azından şansımı deneyeyim dedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI - sookai
Fanfiction[texting & düz yazı] Kai bakıcılık yapmak üzere Choilerin evinde işe başlar ancak baktığı ufaklığın üniversitede okuyan bir abisi olduğundan habersizdir yan ship: beomjun(?)