piknik

385 43 180
                                    

Hello everybody

Bölüm hakkında minik bir bilgilendirme yapayım şu an okuyacağınız kısım bir önceki bölüm ile aynı gün geçiyor bu kısımdan sonra sonraki güne geçiyor fic

Ha bir de yazım hatası falan olabilir kontrol etmeye üşendim bölüm çok uzun geldi-

"ABİİİ! KAPIIII!"

"Bakıyorum Sangchu'm."

Soobin oturduğu koltuktan kalkıp dış kapıya yürüdü. Kimin geldiğini tahmin edebiliyordu zaten. Kapıyı açınca karşısında onu gördüğüne sevindiği her halinden belli olan arkadaşı ile karşılaştı.

"Hoş geldin Yeonjun. Gel içeri."

"Hoş buldum hoş buldum."
Yeonjun ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi.
"Benim adamım nerede?"

"YEONJUN ABİİİİ!"

Sangchu salondan fırlayıp Yeonjun'un kucağına koştu. Yeonjun'a uzun uzun sarıldıktan sonra ayrıldılar. Yeonjun Sangchu'ya doğru eğilip elini uzattı. Sangchu bunun ne anlama geldiğini biliyordu.

"Tahmin et bakalım."

İşaret parmağını yanağına koyup düşündü bir süre. Daha sonra gülümseyerek "Lolipop!" dedi.

"Neli peki?"

Bunun da cevabı netti.
"Üzümlü!"

Yeonjun sırıttı. "Doğru cevap." Elini ters çevirip tekrardan düz yaptığında avucunda üzümlü bir lolipop duruyordu. Sangchu sevinçle lopipopu alıp teşekkür ederek salona gitti. Yeonjun da sırıtarak doğruldu. Soobin de arkalarında gülümseyerek izliyordu onları.

"Bu sihirbazlık numarası hiç eskimeyecek sanırım?"

"Sangchu bu kadar severken mi? Sanmıyorum."

İki arkadaş bir süre bakıştılar. Soobin ile aynı üniversitede olmadıkları için pek sık görüşemiyorlardı. Yeonjun kaşlarını çatarak Soobin'in suratını inceledi.

Biraz yaklaştı.

Yaklaştı.

Ve yaklaştı.

Soobin'in dibine girdiğinde suratını baştan aşağı süzdü. Kulağına yaklaşıp fısıldadı.

"Çirkinleşmişsin."

"Choi Yeonjun...seni küçük-"
Soobin'in lafını Yeonjun'un kahkahası böldü. Soobin onu tek kolunun altına alıp boğmaya çalıştı. Yeonjun ise bir yandan gülüyor bir yandan debeleniyordu. Gülüşmeleri koridorda yankılanıyordu.

"Ben de bir şey diyeceksin diye bekliyorum."

Yeonjun kendini Soobin'den kurtarıp üzerini düzeltti. Soobin de odasına doğru yürümeye başladı. Yeonjun'un onu takip edeceğini biliyordu zaten. Soobin'in odasına geçtiklerinde Yeonjun kendini Soobin'in yatağına yüzü koyun bıraktı. Soobin de onun yanına yüzü koyun yattı. Bir süre sessizce yattılar. Sessizliği bozan Yeonjun oldu.

"Biz niye böyleyiz?"

"Nasılız?"

"Kaç yaşına gelmiş adamlarız ama buluşunca tek yaptığımız senin yatağında bu şekilde yatmak. Hayır düzgün nefes de alınmıyor ki ne diye böyle yatıyoruz?"

Soobin bir süre düşündü.
"Haklısın aslında."

Bunun üzerine ikisi de yataktan doğrulup oturdular.

BAKICI - sookaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin