*bu bölümün yayınlanmasında hiçbir yazara zarar verilmemiş, tehditte bulunulmamıştır*
(!)
Fic de 2K okunmuş bu arada thank you very much!!!
İyi okumalarrrr♥︎♥︎♥︎"Oha oha ver bakayım."
"Ya oğlum versene şunu ben bakıyordum."
"Sen çok baktın bir kere sıra bende!"
"Ver şunu!"
Üçlü arkadaş grubu öğle vakti kantinden tostlarını almış bahçedeki bankların tekinde oturuyordu. Normalde yemeklerini yiyip ihtiyaçlarını gidermeleri gerekiyordu ama Kai'ninki gibi arkadaşlara sahip olunca dedikodu temel ihtiyaçlardan bile daha fazla hayati öneme sahip oluyordu. Aslında iyi de dayanmışlardı. Sabahtan beri Kai'yi dün olanları anlatması için darlıyorlardı. Kai de hep öğle arası anlatacağını söyleyip geçiştirmişti. Şimdi de öğle arası olmuş, ikili ellerindeki resim için 3. Dünya Savaşı'nı başlatmak üzereydi.
Kai önünde kapışan arkadaşlarını izliyordu. Yarım saattir ellerindeki resmi birbirlerine kaptırmamak için cebelleşiyorlardı. Ama artık Kai'nin canına tak etmişti.
"Yeter! Yırtacaksınız en sonunda!"
Kai elini uzatıp resmi ikilinin ellerinden kurtardı. Herhangi bir yerinde bir sorun olup olmadığına göz attıktan sonra ikiliye resmi uzattı.
"Benim elimdeyken inceleyin."
Taehyun ve Beomgyu yüzleri neredeyse iç içe girecek biçimde yakın durarak resime odaklandılar. Bir süre sonra yüzlerinde muzip bir sırıtış belirdi. Beomgyu geri çekilip alaycı bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Ay ay ay canım eniştem nasıl da yetenekliymiiiş."
Taehyun'un da Beomgyu'ya eşlik etmesi pek de uzun sürmedi.
"Nasıl da dikkatli incelemiş sevdiğinin suratını, her bir detayı işlemiş resimeee."
Kai yüzünü buruşturup resmi geri çekti.
"Ne eniştesi ne sevdiği be."Beomgyu oturduğu yerden kalkıp Kai'nin dibine oturdu.
"Bilemeyiz artık ne eniştesi ne sevdiği."
Bir yandan nispet yapan kadınlar gibi omzu ile dürtüyordu Kai'yi."Eee ne hissettin?" dedi Taehyun merakla.
Beomgyu yeni aklına gelmiş gibi Taehyun'a baktı.
"Aaa harbi. Eniştem canım cicim bunu çizince sen ne yaptın?""Hâlâ enişte diyor..." diye mırıldandı Kai.
"Hiçbir şey yapmadım ne yapacağım?"
Beomgyu kaşlarını çattı.
"Ne demek bir şey yapmadım? Bir teşekkür falan?""Oldu bir de teşekkür mü edecektim. Zaten iki bir şey karaladı diye böbürlenmeye başladı hemen."
Taehyun araya girdi.
"İki bir şey karaladı? Adam resmen tablonu çizmiş, farkında mısın Kai?"Kai yan gözle resime baktı.
"Yani...tamam. Biraz iyi bir çizim olabilir. Ve beni bu denli inceleyip aklına kazımış olması beklemediğim bir şey de olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI - sookai
Fanfiction[texting & düz yazı] Kai bakıcılık yapmak üzere Choilerin evinde işe başlar ancak baktığı ufaklığın üniversitede okuyan bir abisi olduğundan habersizdir yan ship: beomjun(?)