iddia

365 40 103
                                    

♥︎ İyi okumalar ♥︎

Kai bir süre tereddüt etse de Soobin'in yanına oturdu. Hâlâ garip hissediyordu. Az önce çok kısa bir zaman diliminde çok fazla şey gerçekleşmişti. Ya da Kai öyle hissediyordu. Kim bilir? Soobin aklına yeni gelen fikirle Kai'ye döndü.

"Ah, atıştırmalık bir şeyler getirse miydim?"

Kai başını sallamakla yetindi. Atıştırmalık yiyecek havası olduğu söylenemezdi.

"Peki, madem istemiyorsun."

Soobin Kai'nin oturduğu yere baktı. Ekran pek büyük değildi ve yüksek ihtimalle oturduğu yerden ekranı pek de iyi göremeyecekti. Yana kaydı.

"Biraz daha yaklaş oradan göremezsin."

Kai ise onu kesin bir dille reddetti.
"Görürüm ben. Sen dert etme."

Bir de Soobin'e yakın mı oturacaktı? Asla olmazdı.

Soobin başını salladı. Bilgisayarına daha önceden indirdiği filmlere baktı.
"Hmm...bu olmaz, bu da olmaz..."

Hepsini en az 2 kere izlemişti zaten, o yüzden tekrar izlerse pek de zevk alacağını düşünmüyordu. Kai'den fikir almak iyi olabilirdi.

"Aklında herhangi bir film var mı? Buradaki filmleri pek çok kez izledim ben."

Kai bir süre düşündü.
"Hayır, yok."

"En azından bir tür önersen? Komedi, dram vesaire?"
Soobin aklına gelen fikirle sırıttı. Kai'ye yaklaştı. Yüzünde Kai'nin tanımlamakta güçlük çektiği bir ifade vardı.

"Belki romantizm?"

Kai şaşkınlıktan büyümüş gözlerle Soobin'e baktı. Ellerini birkaç kez hızlıca sağa sola salladı.
"Hayır hayır, o olmaz."

"A aaa niye? Sevmez misin?"

Kai ile bu şekilde uğraşmak ona laf atmaktan daha eğlenceliydi. Soobin bunu yeni keşfetmişti ve uzun bir süre böyle davranacak gibi duruyordu.

"Sevmemek değil de..." dedi Kai kendine güvenmeyerek. Onun bu hali Soobin'in daha da çok sırıtmasına sebep oluyordu. Sanki hiç anlamamış gibi sordu: "Sevmemek değilse ne o zaman?"

Kai kaşlarını çattı. Ne diye bir anda böyle davranmaya başlamıştı? Küstah Soobin bu ne olduğu belirsiz Soobin'e bin basardı.

"İzlemek istemiyorum." dedi Kai kısık bir sesle.

Soobin omuz silerek kendini geri çekti.
"Eh sen bilirsin. Teklif var, ısrar yok."

Kai başını geriye yaslayıp düşünmeye devam etti. Film izleme gibi bir alışkanlığı yoktu o yüzdendir ki aklına pek bir fikir gelmiyordu. Ta ki geçenlerde arkadaşları ile izlediği film aklına gelene kadar.

"Buldum!"

Soobin merakla baktı Kai'ye.
"Ne buldun?"

"Korku filmi izleyelim?"

Soobin tek kaşını kaldırdı. Kai'den böyle bir teklif beklediği söylenemezdi. Daha çok animasyon filmi falan önerir sanmıştı. Kai'ye daha çok uyuyordu bu tarz filmler. Özellikle de Kai'nin korku filmi izlemek istediğini gülümseyerek söylemesi durumu daha da tuhaf kılıyordu.

"Korku?"

"Korku."

"Sen?"

"Ben."

"Korku izlemek istiyorsun."

"Evet. Ben. Korku. İzlemek. İstiyorum."

Soobin tek kaşı hâlâ havada dururken Kai'yi baştan aşağı süzdü.
"Bana hava hoş ama sen..."

BAKICI - sookaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin