Minho x Jisung
A táncterem felé tartottam, mivel a többiek ott vártak. Név szerint Chan hyung és Changbin hyung, mi hárman alkotjuk a 3racha bandát, ami az utóbbi időben egyre népszerűbb. Éppen egy turnéra készülünk azért is kapkodom a lábaimat a teremhez, mivel késében vagyok.
Sziasztok- nyitok be lihegve az ajtón a tagok rám kaptak a szemüket és Chan csak szemét forgatott, mivel nem tudok időben érkezni sohasem. Mig Bin csak bemelegített. -Bocsi. Remélem nem késtem sokat- indulok meg a kanapék felé, hogy gyorsan ledobjam a cuccaimat és cipőt cseréljek. -A menedzser üzente, hogy picit késik a koreográfus igy melegítsünk be addig- mondja Chan miközben a telefonját nézi majd lerakja maga mellé és elkezd bemelegíteni, ahogy menedzser Hyung mondta. Én is a tükör elé álltam azt elkezdtem átmozgatni a végtagjaimat. Amig vártunk elindultam a kulacsomért és belekortyoltam. Egy jó 10 perccel később beesett a koreográfus, amit Changbin nem tudott szó nélkül hagyni. Természete miatt.
Végig néztem rajta és amikor rájöttem kiáll előttem lefagytam és csak álltam ott. Az évek alatt semmit sem változott, ahogy végig néztem rajta. A barna tincsei kétoldalt elvan választva és egy fekete hajpánt fogja össze, hogy ne lógjon a szemébe. A szemei még mindig gyönyörűen csillogtak, ahogy rá vetül a világítás. A pisze orra még mindig aranyos és a rozsaszin ajkai, amik oly puhák. A szettje egyszerű, de igy is jól nézett ki. Egy fehér póló rajta egy halvány kék ing, amin a felső pár gomb ki volt gombolva és egy fekete melegítővel. Az ingjét ledobta a cuccai mellé majd a tükör elé lépkedett. -Sziasztok Lee Minho vagyok- hajolt meg illedelmesen majd mindenkinek küldött egy mosolyt, de amikor hozzám ért a szeme akkor gyorsan elkapta és már kezdte is a tanítás. Csak ketten tudunk a köztünk történt dolgokról. Nem is tudtam, hogy koreográfus lett a jypnél nem említette sohasem hogy itt akar tanitani. Nagy nehezen megtanultam a koreot Minho egész kedves volt még velem is ami elégé meglepett. Még egyszer kétszer el próbáltuk a táncot majd elköszöntünk egymástól. Én úgy gondoltam meg egy picit gyakorlok meg ezzel elterelem a gondolataimat, igy elköszöntem tőlük majd a telefonomat csatlakoztattam a hangfalhoz.
Fáradtan dőltem le a padlóra, majd a plafont kezdtem el nézni amikor tapsolásra lettem figyelmes amire oda kaptam a fejem. -Rég találkoztunk Jisung- mondja Minho az ezer wattos mosolyával mire a reakcióm csak egy horkantás volt. -nem is mondtad hogy jypnel szerettél volna tanitani- tápászkodok fel a földről, majd a táskámat veszem célba. -amikor te le debütáltál gondoltam megpróbálom hátha és mint láthatod sikerült- rántott vállat majd zsebre tette a kezét és engem figyelt -Van valami dolgod estére?- kérdezi miközben pakolom össze a cuccom. -hát a turné miatt elégé sok dolgom lett, de majd megnézem a naptáramat mikor van idom rád- mondom szarkasztikusan majd a hangfalhoz megyek a telefonomért. -Hűha de elfoglalt lettél- forgatja meg a szemét -Mindegy. Tudod a számom na pá- int egyet és kifordul a teremből. Követtem egy darabig mivel nekem is arra kell mennem majd az aulában külön válunk ő megy jobbra én meg balra. Ez igazából olyan, mint amikor együtt voltunk.
Akkor mesélek egy picit, hogy ismertem meg őt. Egy közös barát által ismertem meg a kőszívű herceget. Ami egy szülinapi buli volt, ahol először láttam. Rögtön felkelltetem a figyelmét, amit nem is volt rest tagadni. Együtt táncoltunk, ittunk, nevettünk és egyre jobban megismertem őt és rájöttem igazából, hogy az álca alatt egy tök kedves, tordo és jószívű ember van. A buli után egyre sűrűbben találkoztunk és egyre többet bókolt nekem és kedveskedett. Aztán telt múlt az idő megvolt az első randi ami jó sok követtet. Aztán összekötöztünk boldogok voltunk én követtem az álmom, hogy énekes legyek ő meg folytatta a hobbiját vagyis a táncot. Még mindig csodálom a tánctudását. Aztán ugye kaptam a hírt, hogy debütálhatok egy mostani fiú csapattal az első ember akivel közöltem az Ő volt. Amire a válasza az volt hogy "Jaj drágám ez csodás hír akkor ma ünnepelünk". Most csak egy itthoni kis iszogatásnak indul de talán a legrosszabb napnak fejeződött be. Annyit ittam, hogy véletlen ki kotyogtam, hogy ha debütálok nem lehet párom legfeljebb 3 évig. Amire persze nem számított ezért neki állt dühöngeni, aminek a vége az lett hogy elment otthonról. Egész éjjel próbáltam elérni, de nem sok sikerrel sikerült. Ezért felhívtam Chant mivel tudtam, hogy nem alszik és átmentem hozzá nem mondtam túl sokat főleg Minhorol csak annyit tudd, hogy van egy fiú aki elegé fontos volt nekem. Az este folyaman írtam neki és hívtam is de semmire nem reagált. Én meg annyit sirtam már hogy bealudtam. Másnap meg köszöntem a vendéglátást és hazamentem, mivel hétvége volt igy nem kellett az ügynökséghez mennem. Chan kedves volt es hazafuvarozott engem. Ahogy beléptem a bejárati ajtón láttam Minho cipőjét csak ledobva az út közepére, de nem ez volt a fura, hanem hogy egy másik cipő pár is volt mellette. Elkezdtem a közös szobánk felé menni ahonnan nem jött ki semmien hang igy úgy véltem, hogy alszik vagyis alszanak mert nincs egyedül. Szép lassan kinyitottam az ajtót, majd beléptem rajta mire egy fiút találtam az én felemen aki a párom mellkasán aludt. -Ez most komoly Lee Minho!- csapom be az ajtót mire mindketten felriadnak. Minho álmos kis szemeivel néz rám a srác meg már venné fel a cuccait de megállítom benne. -Ezt nem gondoltam volna rólad Minho. Remélem tudod hogy egy 1 éves kapcsolatot rontottál el- nézek a srácra miközben felmutatom a kezem, amin rajta van a gyűrű. -De tudod mit éljé vele együtt remélem többet tud nyújtani mint én- mondom gúnyosan majd kifordulok az ajtón és eddig bírtam sírás nélkül. A könnyeim utat törtek maguknak miután távoztam a házból. Nem volt kedvem megint chan nyakán lenni igy a közeli parkba mentem csak ki szellőztetni a fejem. Minho utána csomoszor próbált velem beszélni irt is állandóan, de nem volt kedvem vele lenni és beszélni. Mindig azzal jött, hogy részeg volt meg hogy mennyire szeret még engem.
Valószínűleg ezért kérdezte mai is hogy mennyi dolgom van de addig jópofizok vele, mig a koreográfusunk azután meg remélem megint felszívódik, mint akkor.
Note::
Remélem tetszik és megpróbálom minél előbb hozni a kövi részét.
YOU ARE READING
Stray Kids Oneshot
FanfictionKérések nyitva :: ✅️ Ez egy oneshot könyv a Stary kids tagjaival. Inkább shippeket lehet megtalálni, majd szóval úgykezdj bele ebbe a könyvbe, hogy ezekkel tisztába vagy. Jó szorakozást és remélem tetszeni fog a könyv. Legtöbb tag és páros előfordul...