• 1. Fanservice

35 4 0
                                    

Minho X Changbin

Éppen Japánban vagyunk, mert a következő turné helyszíne az Osaka. A szálloda szobában Channal kaptam egy szobát. Szeretek vele lenni. Nyugodtság van és nincs pörgés plusz mindenről eltudunk beszélgetni. Múltkor Jisungot kaptam meg Sydney-ben hát nem sikerült sokat aludnom az biztos. Bepörgött valami sorozat miatt, ezért még kora este azt nézte, de este meg már nem bírt aludni, ezért neki állt covereket énekelgetni, ami miatt egy cseppet sem aludtam.

Hey Bin - szólít meg engem a szobatársam, mire rá pillantottam - Itt a scriptünk holnapra fusd át - dobja le a kinyomtatott papírokat az előttem elhelyezkedő asztalra - És ha valami nem tetszik akkor szólj - sóhajt egy nagyot, majd a velem szemben lévő fotelbe ledobta magát.

Ja igen. Néha a koncertjeinkhez van némi "forgatókönyv", amin jelentéktelen dolgokat kérnek tőlünk, amit mindig teljesítünk ez a kis script nélkül is. Átfutottam azt Chanre pillantottam.

- Sosem értettem miért kapunk ilyeneket - dőlök hátra az én fotelembe is - Amúgy szerintem oké minden, ami rajta van - pillantottam egy pillanatra a papírokra, amiket csak gyorsan átfutottam, majd a plafont kezdtem el bámulni.

- Ezt hívják Fanservice-nek - sóhajt egyet Chan, majd kopogásra leszünk figyelmesek, így oda kaptuk a fejünket, mire a menedzserünk dugja be a fejét.

- Indulnunk kéne srácok - megy a cuccai felé. Menedzser Hyung csak ledobta ide a cuccait, de miután a hátára kapta a fekete sport táskáját. Megállt a foteleink mellett és várta, míg összekapjuk magunkat. Mi is felkaptuk a fekete táskánkat miután bele dobáltam a telefonom egy füzetet, töltőmet, mert kitudja meddig leszünk ott még egy vizes palackot, ha netán meg szomjaznék.

Elrakva a zsebembe a szobakártyát léptünk ki az ajtón, majd elhagytuk a 5. emeletet és a földszintre mentünk. Ahol már két fekete autó várt már ránk. A többiek már mind bent ültek a kocsikba. Chan az egyikhez ment, ahol Felix, Jisung és Seungmin tartózkodott rajta kívül meg ja a sofőr, amit mindig kapunk hiába van már néhány tagunknak köztük nekem is jogosítványunk. Én a másik járgányhoz mentem a menedzseremmel együtt. Kinyitottam a csomagtartót, ahol már alapból volt jó sok táska, így én is beraktam az enyémet is, majd amit becsuktam. Az négykerekű ajtajához léptem és kinyitottam, majd Minho mellé be is ültem, mivel csak ott volt hely, mert Hyunjin és a kis Maknae befoglalta a hátsó két ülést.

Sziaa- köszöntem a mellettem ülőnek, aki csak felnézet a telójábol és fáradt mosollyal üdvözölt engem. Ma értünk amúgy ide a Koreából, így a repülőn tudtunk valamennyit aludni, de alapból mindenki fáradt így majdnem éjfélkor, de ilyenkor legalább nem támadnak le a Stayek a szálloda előtt. Imádom Őket mert sok mindent köszönhetek nekik, de amikor fáradtak vagyunk nem mindig van jó kedvünk jó pofozni és mosolyogni.

- Remélem tudod, hogy át kell néznünk, majd jó sokszor a "jelenetünket" - csinál a levegőbe idéző jelet az utolsó szónál, amit egybe kötött egy fél mosollyal is miközben én csak kérdőn néztem rá. - Ohh ezek szerint nem olvastad - nevet rajtam egy sort, mire fejet rázok - Hát akkor, majd a színpadon kiderül - kacsint rám, majd vállat vonva nyomkodja tovább a telefonját.

[X]

Már a színpadon álltunk elpróbáltuk már csomó táncukat köztük a Case143, The Sound, Battle Ground és most a Circust próbálgatjuk. Mivel Japánban lépünk fel ilyenkor sokkal jobban előtérbe hozzuk a japán zenéinket. Mondjuk adnám, ha máshol is lejátszanánk ezeket a zenéket nem csak itt.

Lejárosban le próbáltuk a feléig a Circus táncát, mivel a scriptünk szerint itt kell, majd Jisungnak le állítania.

És akkor te - mutat a koreográfus Jisungra, aki turnékon mindig betartja a forgató könyveket. Talán néha túl szigorúan is - Szólsz a srácoknak - itt körbe mutatott ránk - És a Stayeknek akik, majd ott fognak lenni - mutat maga mögé. Lapozz a papírjai közt, hogy közölje az előtte állóval mi lesz a feladata - Hogy ki kell menned Wcre - Olvassa fel a fehér lapokból feltekintve, mire bólintott egyet akinek ez lesz a feladata, vagyis a kis mókus.

Aztán Hyunjinnak is le kell állítania egyszer a táncot és akkor megmérjük a Stayek kedvéért a magasságom, de mivel ilyen mozgó platformon leszek azt, majd kívülről fogják leengedni, így mire felhúzza a mérőszalagot én már le leszek eresztve a platform által. Miután ezt lepróbáltuk felém és Minho felé nézet a koreográfus.

Készen álltok a jelenetre? - pillant fel, mikor elolvasta a következő pontját a fellépésnek. Mire Minho bólintott még én csak hezitálás után aprót biccentettem, mivel nem olvastam el ezt a részét. - Oké - mondott ennyit. - Annyi lesz a dolgod miután leállítottad Őket, hogy végig mész mindenkin és elkezded pöckölni Őket, míg lefagyva várják, hogy újra elindítsd a zenét - olvassa fel az utasításokat. - Itt jössz te a képbe - pillant a tőlem nem messze állóra, mire én is oda nézek rá - Oké most menj oda - lépkedek elé és, mivel ő az adott tánc lépésben áll így elkezdem piszkálni Őt. Hozzá értem az arcához, amit alapjáraton nem hagyna nekem. Megböktem a mellkasát és a karját is, amit a teste mellett tartott. - Oké ez így jó lesz - szól nekem a Koreográfus Noona. Még mondta nekem, hogy meg kell lengetnem előtte a kezem ezzel jelzek az előttem állónak, hogy jöhet a script.

Amint ezt megtettem, azonnal kapcsolt Minho és a derekamra tette a kezét és maga alá fordított, mint amit az esküvőkön szokás az ifjú párnál. Én csak a mellkasára tudtam hirtelen rakni a kezem és rögtön belepirultam a jelenetbe, mivel túlságosan közel is volt a tökéletes arca az enyémhez, amit láttam még a szemem sarkából. Mielőtt elfordítottam volna a fejem, hogy milyen jól szórakozik a felettem lévő.

- Ne legyél zavarban Bin - pöcköli meg az orrom, majd a két lábamra állít.

- Wow Wow - tapsikolt Noona, mire mindketten oda kaptuk a fejünket - Ha így csináljátok élőben is akkor az nagyot fog dobni a Fanservice fogalmán - ámulattal nézte végig a jelenetet, majd tovább haladtunk.

megjegyzés ::

Próbáltam leírni azt az icon jelenetet, amit Japánban leműveltek, de miután kiderült számomra hogy script volt. Nagyot csodálkoztam rajta annyi biztos.

Stray Kids OneshotWhere stories live. Discover now