Minho X Jisung
Hé- lengeti meg előttem a karját a mellettem álló. Észre se vettem hogy ennyire elbambultam. - Minden okés veled haver? - fog az alkaromra az említett személy és most már a látó mezőmbe is bekerül egy aggódó szőke hajkorona. Én csak ködös szembogaraimat fordítom csak felé, de ennyiből levágja hogy valami nem okés velem. Így a zsúfolt folyosóról kivisz engem vagyis megpróbál a sok ember miatt nehezen megy neki.
Én meg mintha csak egy rongy baba lennék húzz maga után egyszerűen olyan érzésem van mintha nem is itt lennék most. Mintha én ezt most külső szemlélőként nézném. A folyosón lévő szekrények egybe folynak lassan. Az arcokat alig bírom megkülönböztetni annyira egybe mosódtak már most. De egy valamit láttok hogy mindenki felém kapja a fejét, ahogy engem az előttem lévő minél előbb a levegőre szeretne vinni.
Úgy érzem sok mindenről lemaradtatok szóval gyorsan mesélek egy keveset, hogy is jutottam ide. Lee Minho vagyok 20 éves és éppen az egyetemet taposom. Talán hogy értsétek vissza kell mennünk egészen nyárig. A nyár. Szabadság érzése sokáig kint maradás haverokkal. Boldogság amikor csak random összegyűltök valakinél és csak beszélgettek. Szép időjárás és szebbnél szebb helyek ahova esténként kijárkáltunk. Ja és persze a bulik. Imádok bulizni és inni ez a mostani nyárból sem maradhatót ki. Majdnem mindegyik hétvégemet vagy házi buliba töltöttem vagy csak random elmentem a haverokkal iszogatni, de az biztos hogy sosem volt tiszta hétvégém. Talán ezért is szeretem a nyarat. Mindenki boldogabb és egy kis szabadságot is érzünk és sokkal pozitívabban állunk a dolgokhoz.
Ez is egy ilyen hétvégének indult. Este nyolcat ütött az óra mire elkészültem. Chan értem jött a kocsijával és elvitt engem az adott címre amit lediktáltam neki gyorsan.
Hátul ült még a szeplős akkoriban még vörös hajú Felix. Aki a kezembe nyomta már az alapozó sojut. Nem voltam rest rögtön lehúztam belőle egy jókora adagot. Nem is emlékszem hogy kerültünk be a házba csak annyi van meg hogy táncoltam és egyre többet ittam. Azt meg láttam Őt. Gyönyörű pufi arca volt amin csodaszépen játszott a diszkó gömb színes lámpái. Karcsú testalkata volt, de amin a legjobban megakadt a szemem az a vékonyka dereka volt. Ahhoz képest elegánsabban volt felöltözve, mint a társai. A felsőtestét ami szépen kivolt amúgy dolgozva egy fehér ujjatlan ing takarta arra pedig egy fekete dzsekit húzott. Amit néha táncolás közben a válláról ledobott, így láttam meg az izmait is. A lábait egy fekete tapadós bőr nadrágba bújtatta, de egyszerűen ránéztél és csak az a szó jutott eszebe, hogy tökéltes és Lee Mihonak ez a egy darab hiányzott az életéből ezért úgy volt hogy odamegy hozzá.Túl sokáig bámulta a tökéletességét es nem vette észre, hogy neki ütközik egy részegen össze vissza dülöngő srác csak arra figyelt már fel, hogy a újonnan vett pólóját már egy piros bor foltja takarja. A csávó sűrűn kért Minhotol elnézést, de Ő csak leintette mert sejti, hogy nem direkt csinálta. Amint arrébb állt pár lépést ugyanoda kapta a fejét, de eltűnt a fiú mire elhatározta magát, hogy oda megy hozzá. Egész este próbálta megkeresni, de sehol sem látta Őt.
Másnap mikor kialudta magát konkrétan megkereste a szervezőnek a telefonszámát és próbált bármit elkérni, hogy megismerhesse az illetőt, de mindig azt a választ kapta hogy „nem volt ilyen illető itt" vagy „túl sokat ittál azt sem biztos hogy jól lattad" „nem voltál beállva tesó?" de Minho csak hisz a saját szemének csak nem örült meg. Vagy lehet mégis?
Na most már beszélhetnél. Itt ülök veled vagy 10 perce és magad elé bámulsz egyfolytában csak szólalj meg aggódok érted Minho - szorítja meg a kezét a szőke, mire hirtelen kitisztulnak előtte a képek és végre érzékel mindent körülötte. Így azt is képes már felismerni hogy Chan volt az aki ki rángatta idáig.
Chan- néz rá még azért mindig egy picit ködös szemekkel- Emlékszel Rá?- kérdezi miközben a mellette állóból csak egy mérges szuszogást vált ki.
Minho- kezdi nehezen és nagy levegőt is kell folytatnia, hogy ne ordítsa le a barátja fejét- Már megint őt látod mindenhol?- kérdezi mire a másiktól egy néma bólintást kap válaszul - Hányszor kell még meghallgatnom a történetet? -kérdezi inkább magától mint sem tőle és közben a halántékánál elkezdi masszírozni a bőrt a szabad kezével. Sosem szerette ezt a témát a másik, de mindig próbált nyugodtan és higgadtan reagálni rá. Már amikor összejött neki. - Október vége van lassan November. Napi kétszer mindig végig kellett hallgatnunk ezt a storyt Júniustól számolva. - nyomja meg egy kicsit a júniusi szót - Csak az agyad játszik veled nem létezik az illető. Nem hagysz más választást holnapra kérek időpontot egy szakemberhez ez nem mehet már igy tovább - válaszol tömbnyire nyugodtan a szőke hajú, de mellette félti a barátját nagyon.
Azóta a buli óta mindig azt hiszi, hogy megtalálta azt a fiút és egyre jobban belehabarodik egy képzeletbe amit csak az agya képzel el és újra és újra eljátssza neki ezért is szeretne minél előbb elvinni Őt, hogy megtudják mi miatt van ilyenje a fiúnak.
De az nem lehet hogy.. - szólal meg a mellette ülő nagy nehezen. A torkán levő gombócot nagyon próbálja lenyomni ami többé kevésbé sikerül - hogy ne legyen valódi - és ahogy kimondta az utolsó szót az a gombóc vagy hússzorosával jött vissza, így elpityeredett az udvaron és egyre jobban kapaszkodik bele a másik karjába, ahol próbál megnyugodni.
Nyugodj meg shhh - kezdi el simogatni neki a hátát nyugtatás képen - nincs semmi baj - próbálja csitítgatni a mellette lévőt aki lassan mar úgy sír, mint egy újszülött. Fáj ilyen törékenynek látni a barátját ezért is ajánlja fel neki, hogy menjenek el a suliból egyet mozizni.
.....
Ma van az időpontjuk a szakembernél. Lino sosem hitt ilyesmikbe és ő erősen hisz Jisung létezésébe, mert olyan élénken élnek benne a képek.
Az első közös mozizás
A randijük fent a hegyekbe
Korcsolyázásuk együtt
Közös koncertek
Első szeretlek szócska
Piknikezésük
Kutya sétáltatásuk
Hajózásuk
Az egész nyarát Jisunggal töltötte ezért sem hiszi, hogy csak az agya játszik vele. De akkor hol van az ő jisungja? Miért nincs mellette ha a padlón van? Miért szenved? Ő csak szeretne elbújni a meleget adó karja közé, ahol biztonságba érezheti magát.
Sziasztok. Rég volt itt update. Egyszerűen semmi kedvem sem energiám nem volt részeket írni de most lett ez az ötletem. Szóval leírtam elégé furi szerintem az alap ötletem de gondoltam megvalósitom. Hogy tetszik eddig? Nyugodtan lehet írni véleményt. A kövi rész is megvam szóval nem kell olyan sokat várni rá.
Amúgy hogy vagytok? Hogy telik eddig a nyár? Meséljetek 🤗
DU LIEST GERADE
Stray Kids Oneshot
FanfictionKérések nyitva :: ✅️ Ez egy oneshot könyv a Stary kids tagjaival. Inkább shippeket lehet megtalálni, majd szóval úgykezdj bele ebbe a könyvbe, hogy ezekkel tisztába vagy. Jó szorakozást és remélem tetszeni fog a könyv. Legtöbb tag és páros előfordul...