• 1. Eltitkolt érzelmek

55 5 0
                                    

MINHO X JISUNG

OMEGAVERSE!

JISUNG

Ma jössz Chanékhez bulizni?

Ki kell hagynom ezt most :(

Mert?

Rád várunk konkrétan.

Heat..

Uhh kitartást haver.

Jisung nem fog jönni - jelentem ki, miközben bementem a nappaliba, ahol mindenki várakozott. A telefonomat a zsebembe csúsztatva ültem le az egyik bőrkanapéra.

Miért nem jön? - kérdezi a szőke szeplős aki Hyunjin ölében üldögélt.

Előbb jött a heatje - húzom el a számat. Ha összegyülünk általában csak Jisunggal tudok boldog lenni és elengedni magam. A többiek túl hamar lerészegednek és olyankor nem nagyon lehet velük értelmesen kommunikálni, de Sung kivétel. Mindig annyit iszik, hogy csak jól érezze magát ezért még egész normálisan eltudunk beszélgetni minden féle témáról kötetlenül meg persze jókat mulatunk a többieken akik mindenféle hülyeséget művelnek. A gondolataimból A szeplősnek a telefon pittyegés ránt ki mire mindenki rá kapta a fejét.

Chan írja hogy dugóba keveretek és majd egyszer érkeznek, addig rendeljünk kaját - olvassa fel az üzenetet - Pizza jó lesz? - kérdezi, mikor körbe pillant a társaságon. Mindenki egy bólintással jelzi hogy neki tökéletes.

Hogy egy picit jobban megismerjétek a csapatot így bemutatom Őket. Jobb oldalamon Changbin ül aki egy Béta. A béták nem éreznek illatokat ami néha jól jönne nekem is. Nem a legjobb mikor éppen aludnék azt Hyunjin és Felix feromjait összekeveredve érzem 5 szobával arrébb is. Na mindegy. A béták olyanok mint a normális emberek semmi különleges nincs bennük. Nincsenek veszélynek kitéve és boldogan élik életük. Az előbb említett párosunk azaz Jin és Lix egy párt alkotnak már nagyon hosszú idő óta szóval az utóbbi már meg is van jelölve az alfája által. Jisung omega mint ahogy ez már kiderült, de Seungmin és Jeongin is ezt a tábort erősitik. Sajnos semelyikük sem találta meg még az alfáját, bár Seungmin és Chan az utóbbi időben sokat lógnak együtt. Gyanús. Chan, Hyunjin és Én Alfák vagyunk a legerősebb csapatot erősítjük ebből a szempontból, de amikor heatje van valamelyik omegának akkor jobb nekünk inkább távolabb maradnunk. Nem tudjuk ilyenkor a belső farkasainkat féken tartani és ilyenkor simán képesek vagyunk rábízni az írányitást, ami sosem jelent jót.

Addig nem unozunk? - tér vissza a szobába a legfiatalabb egy csomag paklival, amit a kisasztalra dob le, míg mi leülünk a körbe és várjuk hogy megkapjuk a lapokat.

Amíg a többiek boldogan unoztak és várakoztak Chanékre, addig Jisung élete legrosszabb napját éli meg per pillanatban. A szobájában ül az ágyán a takaróját már lehajította onnan. Elővette a szekrény aljából Minho pulcsiját, amit ekkor szokott használatba venni. Meg amikor elfelejt szupprensz-t venni erre az esetekbe. Lino pulcsiját leteritette az ágy közepére amiből egyből elkezd terjengeni az erős Citrus illat, ami megnyugtatja valamennyire az Omegát. A fürdőszobából kihozott mindent, ami citrus illatú volt és még heatje előtt volt alkalma beszerezni körbe rakja az ágyánál és egy fészket csinál belőle. Általában ez segíteni szokott neki lenyugodni és kevésbé hiányolja az idősebbet, de ez valahogy most nem szeretne működni nála. Még a pára gépét is bekapcsolta, amihez direkt rendelt ilyen illatú illóolajat.

Az ajtó nyitódásra odakapta a fejét, ahol az anyját pillantja meg aggódó szemekkel, amik éppen a fiát nézik. Látja hogy a fiának éppen megint heatje van ezt már akkor érezte amikor a levegőben felerősödött a levendula illat egy kicsi citrusos kombinációval, de azt csak nagyon halványan szimatolta ki a levegőből. - Hoztam gyógyszert fiam - lépett be egy dobozzal és egy pohár vízzel, amit lerakott az ágy melletti kis szekrényre - Mikor szeretnéd közölni Minhoval, hogy a belső farkasod Őt akarja? - pillant az anyja körbe az ágyon és szomorúan kostatálja a helyzetet. Körülbelül már vagy egy féléve így éli le a heatjeit hiába próbál beszélni a fejével sosem tudott rá hatni. Az elején nagyon boldog volt hogy megtalálta az Alfáját, de Jisung minél inkább titkolni akarja ezt az idősebbtől, hogy ne romoljon meg a kapcsolatuk.

- Anya - nyújtja el hisztisen a szót. Hiába próbál megnyugodni, ha az anyja megint most dönt úgy, hogy kioktatja Őt - Azt hiszem ezt már megbeszéltük - Búj jobban hozzá a pulcsihoz és szippant bele egy jó nagyot. A citrus illat végig borzong a testén, ami egy kicsit megnyugtatja őt valamennyire. Amint az anyja jobbnak találta a távozást a szekrényéhez nyúlt ahonnan a kis dobozból egy fehér pirulát a pohár tartalmával bevett. Hogy ez hasson mindig alszik egy pár órát valakinek rögtön hatni szokott, de neki általában csak így válik be.

Míg Jisung kidőlt, addig a többiek már a 10dik körüket játszották le az unoban. Minhonak mindig sikerült az elsők közt kimennie, addig Changbin és Hyunjin felváltban voltak utolsók. Most is ők maradtak bent ketten. Hyunjinak már csak 5 lapja volt, míg a szemben lévőnek csak 2 lapja maradt a béta következet és a kék hatosra, ami az asztalon volt rárakott egy sárga hatost és unot mondott. Itt kapta fel az Alfa a fejét és egy picit erősítette meg a Dió feromjait, amit csak én észleltem, mert a többiek átvették a pizzát, amit időközben kihoztak a Béta meg nem észlelte a jelenetet. A sárga hatosra rárakott egy sárga kilencest míg a kisebb csak egy ravasz mosolyt küldött felé. Ami miatt még idegesebb lett a magasabb, aminek hatására jobban kiengedte az illatát, amit már az ajtóban álló Felix is észlelt és kérdőn pillantott rám az ajtóból, amit éppen észrevettem a szemem sarkából. Pici Jeongin kezébe nyomta a pénzt és visszatért a nappaliba, de amint észrevette a jelenetet, hogy a párja mi miatt lett ideges csak egy halvány mosolyt engedett meg magának. Közelebb ment az idősebbhez és kiengedte Ő is a liliom feromjait, ami miatt már nyugodtabban tekintet a Béta fiúra, de még mindig észleltem a levegőben az illatát.

Jeongin visszatért a pizzákkal összesen 6 darabot rendeltünk mindenfélét. Sajtosat, Csípőset Sonkásat, Kukoricásat, Szalámisat, Hawai-it is. Az utóbbit csak Chan miatt rendeltük, mert Ő valamiért oda és vissza van érte, míg mi nem. Felálltam segíteni a kisebbnek átvettem tőle a pizzát és bevittük a konyhába a pultra, majd mindegyiket kinyitottuk megnézni, hogy jó rendelést e hoztak ki. Addig a kis omega elővett tányérokat és kipakolta az asztalra őket és rakott mindenkinek poharat is. Amint végezetünk ezzel éppen beérkezett a két késő azaz Chan és Seungmin.

Remélem nem a késtünk olyan sokat - jön be Chan a konyhába, majd látja hogy mindennel készen vagyunk elismerően bólint egyet majd hangosabban szól a nappaliban lévőknek, hogy "Kaja". Akik rögtön megrohamozták a konyhát és már helyet is foglaltak az asztalnál. Mellettem jisung helye kivolt hagyja, mivel mindig a bal oldalamon ül. Hiányzik is a környezetből számomra a kis levendula aromája, mindig mosolygásra készet ha megérzem és talán túl boldog is vagyok körülötte. Ilyenkor meg csak nézzek végig a társaságon és magányosan érzem magam. Pedig a barátaimmal vagyok, ahol nem kéne így éreznem, de valahogy rám telepszik ez az érzés és olyan fura.

Sziasztok.

Manapság nagyon sok omegaverse könyvvel találkozok ezért is próbálkoztam be egy pár részes kis "könyvvel". Remélem tetszeni fog nektek. Szívesen olvasok véleményt szóval nyugodtan írjátok le hogy tetszik eddig nektek <3.
és inkább Minho pov lesz.

Stray Kids OneshotWhere stories live. Discover now