Jungkook:
A nevem Jeon JeongGuk. Szicília uralkodó maffiacsaládjának a fia. Magas, jó testalkatú és tetovált jelzők illenek rám.
Az apám éppen az embercsempészetről tárgyalt egy tengerparti vár tetején, amíg én a parton táncoló ifjút figyeltem távcsővel. Atyám miután elutasította az „ajánlatot" odajött hozzám. Megnézte mit tartok olyan érdekesnek.
- Nem mondhatod komolyan! – akadt ki.
- Jobb, mint a nők. Nem a pénzre mennek. – adtam egyszerű választ.
- Most már abbahagyhatnád a szórakozást. Ideje foglalkoznod a családi vállalkozással. – hagyta figyelmen kívül előbbi mondatomat.
De egyet értettem apával. Ekkor lövések hallatszottak. Mindketten találatot kaptunk. Édesapámat nem tudták megmenteni, a szemem előtt halt meg. De én csak a parton látott fiúra tudtam gondolni.
5 évvel később:
Tárgyaltam, mert az egyik női alkalmazott miatt komoly pénztől estem el.
Az évek alatt jó pár emberrel volt szexuális viszonyom, mert pótolni próbáltam az évek óta emlékezetembe égett ismeretlent. Most is kaptam egy ilyen jellegű üzenetet, de semmi kedvem nem volt hozzá.
Jimin:
Park Jimin vagyok, értékesítési igazgató. Fekete a természetes hajszínem, még nem festettem. Vonzónak számítok férfiaknak és nőknek egyaránt. Jó hozzáállásom és ötleteim vannak, viszont a munkámban nem becsülnek meg és nem vesznek komolyan feminin vonásaim miatt. Rám mondták, hogy céljaimat szexuális úton értem el. Így a tárgyalásom ismét kudarcba fulladt.
Hazafelé reménykedtem, hogy a páromat ma sikerül elcsábítani, mert most nagyon szükségem volt rá. Elegem van már abból, hogy a gyenge szívemre hivatkozva mindig elutasít. Viszont Yoongi szokás szerint előrébb helyezte a munkáját és később sem tűnt fel neki, hogy magammal játszom a hálóban.
Jungkook:
Egy Szicíliába tartó repülőn utaztam amikor a maffia egyik tagja aggasztó híreket mondott és szükségem volt arra, hogy levezessem a feszültséget. A repülő egyik fiatal légiutaskísérője erre a célra tökéletesen megfelelt. Nem tűröm meg magam mellett a nőket. Ezért különösen élveztem, hogy a farkamat egy fiú torkán dughatom le.
Jimin:
Másnap Yoongival és a barátainkkal Szicíliába utaztunk megünnepelni a 29. születésnapomat. Aznap este fel is köszöntöttek, de nem éreztem jól magamat. Amíg a többiek ittak, inkább elmentem egyet sétálni. Feltűnt nekem egy számomra ismeretlen férfi, akivel pár pillanatig tartottuk a szemkontaktust, de hamar elmentünk az ellenkező irányba.
A következő napon Taehyunggal napoztam a hotel medencéje mellett, mivel reggel egyedül ébredtem és azóta sem láttam Yoongit. Mikor a jómadár végre visszatalált, már nagyon dühös voltam rá - amiért egyedül ment el az Etnához, ahová közösen terveztünk elmenni – ezért belelöktem a medencébe.
Este ismét sétálni mentem, hogy ne kelljen Yoongival lennem, de besötétedett, eltévedtem és valaki a hátam mögül megszólított. Amikor felébredtem egy idegen szoba ágyában feküdtem. Megpróbáltam kijutni, de az ajtó be volt zárva.
Estefelé valaki kinyitotta az ajtót, ezért csendben kiosontam a szobából. A földszintre jutottam, ahol a saját arcképemet vettem észre egy hatalmas képen. Lefagytam. Mégis hova kerültem? Valaki pedig a hátam mögé lépett.
- Eltévedtél baby? – kérdezi.
- Te... - akartam válaszolni, de összeestem. Egyenesen a maffiavezér karjaiba.
YOU ARE READING
365 Day - Jikook version ✓
FanfictionA történet az eredeti film (könyv) alapján készült. A jogok az eredeti készítőké, kivéve a saját ötleteimet. Ha nem láttad/olvastad az eredetit, akkor is örömmel látlak a yaoi verzióban. ♥ Jeon JeonGguk Szícilia uralkodó maffiacsaládjának a gyermek...