(5)

394 32 25
                                    

Jimin:

A hotelszobába visszaérve támadt egy őrült ötletem az ismételt provokálására, de utólag már megbántam.

Egy szál köntösben kopogtam az ajtaján, Jungkook testét pedig csak egy törölköző takarta. Nem szólva semmit, mentem be a szobába. A hálóban egy hatalmas kép volt róla egy pumával.

- Milyen korszak ez? Korai Michelangelo vagy késő Caravaggio?

- Ajándékba kaptam.

- Igen, persze. Nem mintha megalomániás lennél. – ültem le a kanapéra – A nagy Jeon. A pumák és fiatal férfiak lemészárolója.

- Hagyd abba. – széttettem neki a lábaimat.

- Talán nem akarom abbahagyni. – erre levette magáról a törölközőt.

- Fogd meg! – utasított, de természetesen nem tettem meg.

- Álmaidban.

- Nemet mondasz?

- Mindenre vannak embereid. Bízd rájuk.

- Biztos vagy benne? – felálltam, hogy körülbelül egymagasságban legyünk, mivel félfejjel magasabb nálam.

Ki akartam menni a szobából, de az a mocsok bezárta az ajtót.

- Nyisd ki az ajtót! El akarok menni! – mentem oda hozzá – Engedj ki!

De Jungkook csak az ágyhoz terelt, majd lelökött rá. Akármennyire erőlködtem kikötözte a kezeimet és a lábaimat is.

- Bármit megtehetek veled. – újra rángatózni kezdtem, amire a lábaimat összekötő vasrúd eggyel nagyobb lett.

- Reméltem, hogy ezt csinálod. Ez egy teleszkópos cső. Minden mozdulatodnál eggyel szélesebbre nyílik. – még szerencse, hogy hajlékony vagyok. Ekkor belépett a hálóba egy velem egykorú srác. Bőrruhában volt, így egyszerre dögös és aranyos.

Ideges és dühös tekintettel néztem végig ahogy letérdel a kanapén terpeszkedő Jungkook elé. Az elrablóm száját beharapva dolgoztatta magán, miközben az én szemembe nézett. Mikor végeztek odajött hozzám.

- Látod Jimin, most eléggé le vagy kötözve ahhoz, hogy már ne tudj ellenállni nekem. – letérdelt és végig nyalta a combomat, mire megremegtem.

- Kérlek...

- Azt kéred, hogy elkezdjem? – hátam alá nyúlva megemelte a mellkasomat.

- Annyira keményen baszlak meg, hogy Busanban is hallják a sikolyod. – aztán hirtelen, mint aki rájött, hogy tiltott dolgot csinált, mindent abbahagyott. Szerencsére. Már így is kisebb merevedésem van.

- Tudod van egy kis probléma... - kíváncsian nézett rám – Nekem ez nem jön be. Az én esetem az aranyos. – elengedte a kezeimet és a lábaimat.

- Ha megismersz valójában, rájössz, hogy tökéletes vagyok számodra. Öltözz fel! Két óra múlva az egyik klubomban kell lennünk.

Idegesen mentem a szobámba, de már jött is a következő ötlet. Egy szatén anyagú, arany színű, combközépig érő szoknyát vettem fel, melynek egyenes dekoltázsvonala és spagettipántja kiemeli a kulcscsontomat és a nyakamat. Hozzá lapostalpú cipőt. A hajammal nem kell sok mindent csinálnom, a sminkemmel foglalkoztam még.

- Figyeljen rám! – kezdte Jin, amikor meglátott – Meg fogja ölni. – figyelmeztetett. – Aztán velem is végez.

- Mehetünk? – hagytam figyelmen kívül, pedig aranyos, ahogy aggódik.

- Figyelj Jimin. – folytatta, amikor beléptünk a bárba – Nem leszünk egyedül, oké? Lesz ott pár ember, és meg kell beszélnem velük néhány dolgot.

- Pár ember, néhány dolog. Te is maffiásat fogsz játszani? – cukkoltam.

- Jimin, ez most nem vicc. Rendben? – nézett rám – Húzd meg magad.

Aztán a bárpultnál leültetett. – Várj meg itt! Csak egy perc.

De nem fogadtam szót és megkerestem Jungkookot. Aki amint meglátott kihúzott a teremből, ahol „tárgyalt".

- Mi a franc van rajtad? Fiú vagy!

- Persze, a hálóing meg a fehérnemű az oké, de ez nem. – forgattam meg a szemeimet – Azt veszek föl, amit akarok!

- Más a négy fal között és más emberek között! Ne provokálj!

- Miért? Félsz, hogy túl jó vagyok benne? – húztam a kezét az ágyékomhoz – A ruhám annyira rövid, hogy be tudnál hatolni anélkül, hogy levenném. – Jungkook belemarkolt a fenekembe és szorosan magához húzott.

- Az enyém leszel. Ezt garantálom.

- Álmodozz csak! – hagytam ott.

Iszogattam egy kicsit, majd elkezdtem egy lánnyal flörtölni. Nem mintha le akartam volna feküdni vele, de valószínűleg ő is csak szórakozott látva a külsőmet. Vagy meleg, mint én. Általában Taehyunggal szoktam így szórakozni, de mivel most ő nincs itt, keresnem kellett másik megoldást. 

365 Day - Jikook version ✓Where stories live. Discover now