(8)

331 31 16
                                    

Jimin:

A kocsi sofőrje pedig egy 5 csillagos hotelben tett ki, ahol felhívtam Taehyungot, aki még mindig szerencsére Európában tartózkodott. Amint megérkezett ő is a magyar fővárosban elmentünk együtt kicsit kikapcsolódni. De előtte természetesen kiborult. Amint bejött a hotelszobába, leszidott.

- Jimin! Mégis hova tűntél el? Azt hittem elraboltak!

- Csak Yoongi. Elegem lett belőle.

- Feldühített?

- Szerelmes lettem másba.

- Mi a fasz?

- Nem így terveztem, de így alakult. – feküdtem el a kanapén, Tae pedig a hasamra támaszkodva ült a földön.

- Ne kelljen kihúznom belőled! Mondd meg ki az! – kezdett el lökdösni. Lökött...

- Nem hétköznapi férfi.

- Hogy érted? Valami nem stimmel vele? Tudom, lúdtalpa van. – nevetett.

- Taehyung-sshi, fogd be! – nevettem én is.

- Mondd el!

- Képzelj el egy erős alfahímet, aki mindig tudja mit akar. Gondoskodik rólad és védelmez. Bárki meleg lesz tőle. Minden szexuális fantáziádat valóra váltja. Ráadásul több, mint 180 cm magas, semmi felesleg nincs rajta, és olyan, mint aki az edzőteremben él. Mintha maga Isten formálta volna.

- A farkát is Isten formálta? – a fülébe súgtam a választ.

- Az ördög.

- És mi van vele? – érdeklődött tovább, de egy pici féltékenységet hallottam a hangjában. Hát, van mire...

- Át kell gondolnunk. Gazdag, régi szicíliai családból származik. Nem vesznek el fiúkat.

- Jó, elég a süket dumából! Mondd el az igazat!

Miután elmondtam neki, mindketten elkezdtük elfogyasztani a hotelszobában található alkoholt.

- El vagyok baszva Tae! Elrabolt egy gengszter, beleszerettem és nem árulnak el semmit. Úgy bánnak velem, mint egy babával. Letettek itt, és nem tudok semmit.

- Ezért kell lelépned tőlük, érted?

- Kapja be az összes ilyen férfi! Jeon és a többi nyuszi. Elég mindenből, és menjünk el valamerre!

- Benne vagyok! - egyezett bele. 


Előtte persze elmentünk egy kicsit szépítkezni. Először masszázs, aztán arcpakolás, jakuzzi, majd fodrászat közben felhívtak.

- Szállodaigazgatói posztot ajánlottak a Prestonnál.

- Így végre nem lesz belőled szexbaba! – kezdett el ujjongani a barátom. – Bár nekem bejönne...

Mikor elkészült a hajam, akkor láthattam meg, hogy új színt kapott. Szőkét. És nagyon tetszett.

A szórakozóhelyen ittunk és természetesen táncoltunk, amitől sok férfi tekintet ránk tapadt. Bár a szűk ruhák miatt sem csodálom. A bárpultnál Tae kapott egy italt valakitől.

- Nem. – kértem, de egy puszi után, amit a számra kaptam ott hagyott.

Azután megtörtént, amire nem számítottam. Fogalmam sincs Yoongi mit keresett itt, de megtalált.

- Szia! Hol voltál eddig? Beszélhetnénk?

- Nincs mit mondanom.

- Jimin, legalább hadd magyarázzam el, aztán megyek.

- Elmondod, hogy került a farkad egy másik fiúba?

- Amikor otthagytál a medencénél... Átgondoltam. Igazad volt. Utánad mentem, de sehol sem voltál. Besötétedett, visszamentem a hotelbe, megtaláltam a leveledet. Dühös voltam, le akartam részegedni. Az első ital, amire utoljára emlékszem abból az estéből.

- Nem számít, hogy emlékszel e. Lefeküdtél egy másik fiúval!

Hagytam ott, de persze jött utánam. A szobám ajtajáig követett, ameddig Jungkook rá nem szólt. Mint kiderült az elrablóm végig a hotelben várt engem. 

365 Day - Jikook version ✓Where stories live. Discover now