Jimin:
A készülődésemhez egy házaspárt kaptam segítségül. Gondolom Jungkookie azért választott két nőt, hogy ne legyen esélyem megcsalni. Ezt a ruhát kaptam, álarccal:
Jungkookie természetesen meglepődött, hogy tudok magassarkúban járni.
Mikor megérkeztünk a helyszínre – ami egy gazdag család kastélya volt – riporterek és fotósok vettek körül minket, de nem foglalkoztunk velük. Egymás kezét fogva sétáltunk be a tánctérre.
- Felkérhetlek táncolni? – hajolt meg előttem Kook.
- Milyen meglepő, hogy kérsz valamit. – sétáltam körbe, aztán a karjaiba zuhantam és elkezdtünk táncolni.
Nem foglalkozva avval, hogy fiú vagyok, mindenkit leköröztem a tánctudásommal. A tánc közben a szám el-el suhant Jungkooké mellett, mígnem meg is csókoltuk egymást. A végén pedig a homlokomra csókolt.
- Bravó! Gyönyörű tánc! – jött oda hozzánk egy szőke hajú, szintén álarcot viselő nő.
Jungkook:
Nem örültem neki, hogy idejött.
- Szóval, megtaláltad? – kérdezte.
- Jimin. – mutatkozott be a mellettem álló, ezért levette az álarcát.
- Anna. – mondta ki a nevét az egyetlen nő, akivel életem során viszonyt folytattam. – Jungkook első és igazi szerelme. – folytatta. Mindjárt megfojtom...
- Mit akarsz? – kérdeztem idegesen, amikor az arcomhoz nyúlt.
- Jobbat vártam.
- Megmondtam neked, hogy nem vonzódom a nőkhöz.
- Mégis megtetted.
- Nem voltam magamnál.
- Megöljem? – súgta a fülembe – Elveszem tőled, ami a legértékesebb a számodra. Amiért elhagytál. – majd mosolyogva elsétált. Idegesen néztem utána.
- Nos? Kíváncsi vagyok. – várta Jimin a választ.
- Elég friss. Akkor hagytam el, amikor leszállt a géped. Sosem hazudtam neki. A portréd évek óta kint van a falon. Senki sem hitte, hogy megtalállak. Ő pedig egyáltalán nem hitte.
- Mit mondott?
- Nem számít.
- Tudni akarom. – tovább is idegesen nézegettem körbe.
- Azt mondta, hogy meg fog ölni. De Jimin... Sosem hagyom, hogy bárki bántson.
- El akarok menni. Most! – indult meg.
Jimin:
Este, miután lezuhanyoztam és a fürdőszobai tükrök előtt álltam, Jungkook bejött hozzám. A hátam mögé állva puszikat hagyott a tarkómon és a nyakamon, míg meg nem fordultam, hogy rendes csókot váltsunk. Levette rólam a törölközőt, ezzel felfedve meztelen testemet. Feltett a csap mellé, hogy vele szemben üljek, majd a lábaim közé nyúlva elkezdett tágítani. Ezt általában hamar megszokom. Sok szót nem váltottunk egymás között aktusunk alatt. Talán csak élvezni akartuk egymást. Bár én a mai estével kapcsolatban érzek haragot. Kellett neki azzal a nővel lefeküdnie...
Másnap a kocsi hátsó ülésén ülve, Jinnel beszélgettem.
- Ugyan már! Felejtsd el Annát! – kérte – Ő már a múlt.
- Tényleg?
- Igen. És te drágám, te vagy a kibaszott jövő.
- Pontosan hol van?
- Hát... Sajnálom. – nyúlt a zakójába, mert keresték telefonon – Állj! – szólt a sofőrnek – Te pedig jobb lesz, ha Budapesten maradsz. – ezek szerint, akkor Magyarországon vagyunk.
- De mi történt? Jin! – viszont ő már átszállt a másik autóba.
YOU ARE READING
365 Day - Jikook version ✓
FanfictionA történet az eredeti film (könyv) alapján készült. A jogok az eredeti készítőké, kivéve a saját ötleteimet. Ha nem láttad/olvastad az eredetit, akkor is örömmel látlak a yaoi verzióban. ♥ Jeon JeonGguk Szícilia uralkodó maffiacsaládjának a gyermek...