Jimin:
Amikor felébredtem az idegen egy jégkockát adott a számba. – Szopogasd! Rosszul reagáltál a nyugtatóra. Nem tudtam, hogy szívproblémád van. – mondja, miközben a számmal játszik. Mit képzel magáról? Rá is köptem, ami a számban maradt.
- Szopogasd te! – hozzám ne érjen csak úgy egy idegen pedofil. – Miért vagyok itt? Ki a fasz vagy? És miért fogtál el? – halmozom a kérdéseket. – Válaszolj!
- Ülj le! Megint el fogsz ájulni.
- Válaszolj!
- Ülj le!
- Nem vagyok a tulajdonod!
- Ülj már le! – lök le a kanapéra. A szemeimmel ölni tudnék. Nem akarok itt lenni. – Tudni akarod miért vagy itt?
Nem válaszoltam neki, és nem fogadtam el, amikor itallal kínált.
- Amit el fogok mondani, annyira hihetetlen, hogy nem hittem volna, hogy igaz, amíg nem láttalak a reptéren. Abban a pillanatban megértettem, hogy nem csak képzellek. Öt éve megváltozott az egész életem. Az apám meghalt a szemem előtt. A golyó átment a szívén és engem is eltalált. Azt hittem én is meghalok. Megállt a szívem és csak téged láttalak...
- Persze, egy olyan ember, mint te egy fiút lát, mielőtt meghal. – szakítom félbe – Nevetséges!
- Akár elhiszed, akár nem, minden nap téged láttalak a szemem előtt és az egész világot átkutattam érted, mert éreztem, hogy egy nap az enyém leszel.
- Engem senki nem birtokol. Nem vagyok tárgy. Nem szerezhetsz meg így! Elrabolsz és azt hiszed a tiéd vagyok.
- Tudom. Ezért adok neked esélyt, hogy belém szeress.
- Nem is vagyok meleg! – találom ki a következő kifogást.
- Akkor, hogy lehet, hogy a pasidat egy másik sráccal fotózták le? – adta át a fekete borítékot a képekkel. – A barátod nem érdemel meg téged.
A földre dobtam a papírokat. Próbáltam feldolgozni. Yoongi mindig olyan aranyosnak tűnt.
- Az embereim elhozták a cuccaidat a szobádból. – folytatta - Üzenetet hagytak Yoonginak. Az van benne, hogy visszamész Koreába, elköltözöl, eltűnsz az életéből.
- Tudod mit? Menj a picsába! – akartam elrohanni, de utánam kapott és erőszakkal leültetett a kanapéra. A lábaim közé térdelt és a nyakamra fogott. Igyekeztem nyugodt maradni, mivel fiúként hamarabb feltűnik az izgalmam és nekem elég sok érzékeny testrészem van. Ráadásul még mindig a fürdőnadrágom volt rajtam egy vékony köntössel és minden ilyen mozdulatnál egyre több rálátást kapott a mellkasomra.
- Semmit nem teszek a beleegyezésed nélkül. Megvárom amíg kívánni fogsz. Nem foglak megkötözni, de ne provokálj! Nem szoktam meg az engedetlenség eltűrését. – majd meg akart csókolni, de végül visszafogta magát. Felállt és arrébb sétált. – 365 napod van. Bármit megteszek, hogy belém szeress. Ha jövő ilyenkorra semmi nem változik, elengedlek. – ismét menekülni próbáltam.
Ezúttal a falhoz szorított és a számra tapadt. Ezt kihasználva elvettem a fegyverét.
- Oké... Tedd le a fegyvert, vagy mostantól nem lesz vicces. – sajnos könnyen kifordította a kezemből, és ezúttal mellkassal a falnak passzírozott. Kezeimet hátraszorította, majd ismét a nyakamra fogott. Ez a fétise, vagy mivan? – Tényleg meg akarsz ölni? Sokan próbálkoztak már. Nem olyan egyszerű.
- Elnézést! – szólította meg a háta mögül két nagydarab, de inkább izmos ember – Szállítmány jött. Alá kell írnod. –elvette tőlem a fegyvert, majd lassan elengedett. – Vidd a szobájába! – utasított.
- Oké, menjünk! – szólt az egyik férfi nekem, mivel még mindig lefagyva álltam, mert kínosnak éreztem a helyzetet, amiben megláttak.
Jungkook:
Az udvaron az egyik legbefolyásosabb maffiatag beszéni kezdett hozzám.
- JeongGuk, gondjaink lesznek. A konfliktus a Kim családdal tönkre teheti az üzletet.
- Törődj a magad dolgával!
- Azt teszem. Kötelességem megvédeni a családot még tőled is.
Ezekkel nem törődve hívattam a többieket, azután lementem az alagsorba kikötözött fogolyhoz.
- Itt jön a nagy Jeon! – kötekedett a fogvatartott – Mit fogsz tenni velem? Megversz? Levágod a golyóimat? – de nyugodt maradtam. Leültem vele szemben.
- Ha csak megloptál volna, nem lenne baj. De gyereket adtál el egy bordélynak. Azt hitted nem jövök rá? – ez a téma érzékenyen érintett mindig is. Emiatt soha nem vettem részt emberkereskedelemben.
- Mindenkinek vannak sötét titkai.
- Fogd be! Bemocskoltad a család nevét.
- Család? Értékek? Kímélj meg a hülyeségtől és lőj le!
- Kitörlünk. Nyom nélkül. – ezek voltak azok a pillanatok az életemben, amikor nem voltam önmagam. Ez a munkámhoz járt, teljesen elkülönült az igazi személyiségemtől. – Mintha sosem léteztél volna. Ez lesz a büntetésed. – a fogoly bepánikolt.
KAMU SEDANG MEMBACA
365 Day - Jikook version ✓
Fiksi PenggemarA történet az eredeti film (könyv) alapján készült. A jogok az eredeti készítőké, kivéve a saját ötleteimet. Ha nem láttad/olvastad az eredetit, akkor is örömmel látlak a yaoi verzióban. ♥ Jeon JeonGguk Szícilia uralkodó maffiacsaládjának a gyermek...