Jimin:
A vacsora után visszamentem a szobámba. Egyelőre nem tudom, hogy kezeljem ezt a kialakult helyzetet. Az ágyamon a mobilom és a laptopom várt. Felhívtam anyukámat. Ez volt az első, ami eszembe jutott. Hogy ne aggódjon.
- Eomma. Igen, minden rendben. De el kell mondanom valamit. Új munkát ajánlottak Szicíliában. A sziget legjobb hoteljében. Egy éves szerződést kaptam. Ugyan már, ne aggódj! Majd meglátod. Ha eljössz ugyanúgy beleszeretsz a helybe, ahogy én. Majd beszélünk. Szeretlek!
Másnap, amikor felébredtem, Jungkook mellettem feküdt, félmeztelenül. Tenyere a feje alatt volt, amitől láthattam, hogy egy felesleges szőrszál sincs rajta. Ez nálam nagyon nagy előny. Viszont attól még nem fogok a lába elé borulni, hogy jól néz ki. Azért nem bírtam megállni, hogy egy picit hozzá ne érjek. Majd egy pimasz mosoly kíséretében felkeltem. Kibújtam a hálóingemből, ami alatt semmi sem volt és a nyitott zuhanyzóba mentem hajat mosni. Kíváncsi vagyok tényleg a faszra bukik e.
Szintén meztelenül ő is idejött és elkezdett zuhanyozni.
- Ma elutazunk. – kezdte mondani – Meghívásunk van pár tengeri bulira, ennek megfelelően csomagolj.
Ahelyett, hogy arra figyeltem volna, amit mondott, tekintetem akaratom ellenére is mindig lecsúszott az ágyékára. A csípője alatt sincs semmi szőrzet és a mérete is számomra tökéletes lenne.
- Akarsz valami vagy csak nézel? – vette észre. Nem válaszoltam, ezért odajött hozzám. – Miért nézed? Akarod?
Továbbra is csöndben maradtam. De hátra nyúltam a fenekéhez, ami bár feszes, az enyémnél nem jobb. A mediterrán éghajlat ellenére világos bőrén végig simítva, a falhoz toltam. Egyszer végig húztam a kezemet a tagján, majd hátat fordítva neki, ott akartam hagyni. Ezúttal is a nyakamat használta arra, hogy irányítson. Visszahúzott és megcsókolt. Természetesen nem viszonoztam.
- Babyboy. Ha az életed arról szól, hogy mindent erővel veszel el, nehéz máshogy reagálni. Főleg, ha valaki elveszi azt, amire úgy vágysz. Ne provokálj! – pedig ez az egyik dolog, amiben nagyon jó vagyok.
- Vagy mi lesz? – nem tudott válaszolni.
Megmondtam, hogy nem szállok fel semmilyen repülőgépre, mert még mindig nem bízok bennük. Ezért az egyik testőr krumpliszsák módjára tett föl a gépre. Megalázó.
Jungkook:
Jimin nem kis kihívás. Lenyűgöző volt a hiszti, amit lerendezett. Ezt a „munkatársaim" is megjegyezték.
- Tüzes.
- Legalább nem unatkozom. – vontam vállat. Egy nővel biztos könnyebb dolgom lenne.
- Sok szerencsét JeongGuk! – veregette meg a vállamat.
- Induljunk.
Jimin:
Kikötöztek az üléshez. Kikötöztek! Mit képzelnek magukról? Hiába rángattam, legalább hat biztonsági övet rám tettek és a csuklóimat és összekötözték.
- Elég kényelmes? – bunkó paraszt.
- 풀기만 하면 이 새끼야 내가 보여줄게... (Csak oldozz ki te rohadék és megmutatom...) - kezdtem koreaiul beszélni, mert Jungkook Európában nőtt fel, csak angolul és olaszul beszél.
- Angolul, ha kérhetem.
Belehajolt a magánszférámba és beszívta az illatomat. Annak ellenére, hogy azt mondta nem fog hozzám nyúlni, a fehér fölsőmön keresztül a mellbimbóimat birizgálta és belenyúlt a nadrágomba, ahol ráfogott a farkamra és mozgatni kezdte a kezét.
- Ki kell érdemelned. – majd elengedett. Persze, hagyjál itt álló fasszal!
Idegesen szálltam le a magángépről. Az autóból nézegelődtem, hogy hova jöttünk. Róma gyönyörűszép!
Jin is velünk jött. Ő lett az én személyes szolgám vagy mi, csak ez a szó olyan csúnyán hangzik. Vele fagyiztam, miközben figyeltem, ahogy Jungkook tárgyal.
- Az a gond, hogy a választások után – beszélt hozzá a maffiatag, de ő csak azt figyelte, hogy hogyan nyalom a fagyit – az egész üzlet bedőlhet. – A hapsi észrevette, hogy mit néz – Megtaláltad? És milyen? Boldog vagy?
- Olyan, mint minden. Nehéz. – mivel rólam volt szó én is odamentem.
- Rólam beszélsz?
- Csak azt mondtam az unokatestvéremnek, hogy csodás és gyengéd vagy. – továbbra sem hagytam abba a fagylalt szemérmetlen evését, ezért rám szólt. – Fejezd be kérlek!
- De unatkozom. – adtam neki oda a maradékot, majd arrébb sétáltam.
Jungkook:
Csak nem bírja abbahagyni a provokálásomat. Az unokatestvérem folytatta a beszédet.
- A szökőkútban fog fürdeni?
- Nem.
- Pedig de. – idegesen hátra néztem.
- Nem.
- Akarsz fogadni?
- Az ki van zárva. – álltam fel gyorsan.
- Nem tudtad volna a mosdót használni? – kértem számon később Jimint, akinek fehér ruhája teljesen átlátszott a víztől.
- A szökőkút közelebb volt.
- Persze. – forgattam meg a szemem, miközben mindenki minket bámult.
YOU ARE READING
365 Day - Jikook version ✓
FanfictionA történet az eredeti film (könyv) alapján készült. A jogok az eredeti készítőké, kivéve a saját ötleteimet. Ha nem láttad/olvastad az eredetit, akkor is örömmel látlak a yaoi verzióban. ♥ Jeon JeonGguk Szícilia uralkodó maffiacsaládjának a gyermek...