Sabah uyandığımda yanımda Hyunjin yatmış bana sarılıyordu. Şuan bunu yaşadığıma gerçekten inanamıyorum. Kolunu üstümden çekip kalktım ve odama gidip duş aldım.
Çıkıp üstümü değiştirdim. Bugün okul yoktu o yüzden çok rahattım. Hyunjin'in yanına gittiğimde hâlâ uyuyordu.
"Hyunjin kalk" diye bağırdım. Hyunjin yerinden zıplamıştı. Çok korkmuştu ama bu onu daha çok tatlı yapıyordu.
"Felix neden bağırıyorsun" dedi korkmuş ve yorgun sesiyle. "Artık kalk saat 1 oldu"
Hayır saat daha 10. "Tamam" dedi ve ayağa kalktı. Bende onun geçmesi için kenara çekildim. "Lavabo nerede?" Daha lavabonun nerede olduğunu bilmiyordu ama evimde kalıyordu hah şaka gibi.Lavaboyu gösterdim ve on dakika sonra çıktı. "Ee kahvaltıyı dışarıda mı yapsak?" Ne? Artık senin eve gitmen gerekmiyor muydu? Yine de bozuntuya vermedim ve kabul ettim. Ayakkabılarımızı giyip çıktık. Rastgele bir yere geldik ve siparişimizi verdik ikimizde karışık tost ve yanında da çay istedik.
İkimizde hiç konuşmadan telefonlarımıza baktık. Tost ve çay geldikten sonra Hyunjin sessizliği bozdu.
"Eee buradan sonra nereye gidicez.""Hiç bir yere."dedim artık eve gitmesini istiyordum bu kadar yakınlık ikimize de fazlasıyla yeterdi.
"Nasıl hiç bir yere?"
"Sen evine gidersin bende evime giderim"
Hyunjin üzülmüş gibi yaparak"tamam" dedi. Hiç acımıyordum açıkçası çünkü gerçekten artık bu kadar yakınlık yeterliydi. Yemeğimizi yedik ve Hyunjin de ödedi. Evet ona ödettim çünkü ona nedensiz bir şekilde sinir olmuştum. Hiç bir nedeni yokken..
Artık ayrıldık o evine gitti ben de evime doğru yürümeye başladım. Kulaklığımı alıp kulağıma taktım ve şarkı dinlemeye başladım. Eve gelene kadar şarkı dinledim ve eve geldikten sonra kendimi hemen yatağıma attım. Telefonumda gezinirken üstten gelen mesajı önce okudum sonra da mesaja girdim.
Bilinmeyen numara*
SelamBu bilinmeyen numaralar beni bir türlü salmıyordu. Artık alışmıştım.
Felix
Kimsin?Bilinmeyen numara*
Daha bu sabah birlikteydik Felix.Felix
Evet Hyunjin noldu?Bilinmeyen numara*
Felix insan bir selamımı alır
gerçekten çok kırıcısınFelix
Öyleyimdir teşekkür ederim.*Bilinmeyen numara Hyunjin olarak değiştirildi*
Hyunjin
Rica ederim de sana bu kadar
zorba olmayı kim öğretti?Felix
Zorbalık mı?
İlk olarak benim şuan yaptığım şey
ki ne yapıyorsam artık zorbalık değil
İkinci olarakta eğer zorbalık yaptıysam
emin ol bunu sizin gibi insanlardan öğrenmişimdir.Hyunjin
Maşallah sen şair falan mısın?Felix
Ne alaka şimdi.Hyunjin
Bildiğin şiir yazdın çünküFelix
Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School love | HyunLix
Short StoryH- Felix... karanlıklarını aydınlatmama izin verir misin?