Günler Hyunjin'le birlikte daha da hızlı geçiyordu. Bütün gün onunla birlikteydim ve bundan çok memnundum. Bazen tatil yapmak için farklı ülkelere gidiyorduk. Oradaki her anımı kaydedip sosyal medyada paylaşıyordum. Hyunjin, bunun özel hayata bir saygısızlık olduğunu söyleyip dursa da ben yapmaya devam ediyordum ve fazlaca takipçiye ulaşmıştım. Yolda yürürken bile bazen takipçilerimiz benimle ve Hyunjin'le fotoğraf çekiniyordu. Tabi Hyunjin bundan da memnun değildi...
[7 ay sonra]
"Hyunjin hadi artık gel. Seni bekliyorum"
"Ya aşkım çok yorgunum başka zaman yapsak olmaz mı?"
"Ya Hyunjin tabiki olmaz, uzun zamandır yapmıyoruz zaten. Herkes bekliyor ve bir sürü istek geliyor hadi aşkım beni kırma lütfen."
"Off tamam. Ama bir daha evde yapmak istemiyorum. Zaten tatilde sadece bu işlerle uğraşıp kendimize vakit ayıramıyoruz bari evde yapmayalım."
"Tamam hayatımm."
Artık evde de video çekmeye başlamıştık. Daha doğrusu ben başlamıştım ve bu işi de kendi işim olarak görüyordum. İnsanlar bana "mesleğin ne?"dediklerinde onlara Youtuber'ım. diyordum. Tabi bazen yaşlı insanlar bunu sorduğunda ve ben böyle bir cevap verdiğimde anlamıyorlardı ve anlamış gibi yapıp yanımızdan ayrılıyorlardı. Ama en azından bir gelir kaynağımız vardı ve ben bunu yapmaktan mutluydum. Ve hatta videolarımda Minho, Jisung, Seungmin, Bangchan, Jeongin ve Changbin'i de sıklıkla gösteriyordum ve onlarda tanınmaya başlamışlardı.
[Video kapanışı]
"Evet arkadaşlar umarım videomuzu beğenmişsinizdir abone olup like atmayı unutmayın, görüşürüzzz"ve sahte bir gülümseme ile video kapanışı.
"Off çok yoruldum gerçekten."Hyunjin yine çok mutsuz bir şekilde konuşuyordu.
"Aşkım abartıyorsun. Alt tarafı masada oturup konuşuyoruz. Ne kadar yorulmuş olabilirsin ki?"
"Felix ben artık video çekmekten çok sıkıldım. Kendine bir uğraş bulman için bunu yapmanı önerdim ama sen bu işi çok ciddiye aldın. Bunu bir iş olarak görme. Sadece eğlenmek için yap."Hyunjin koltukta yatarak bunları söyledi ve bende hemen gidip yanına yattım.
"Ben zaten eğleniyorum. Eğlendiğim bir şeyi işim olarak görmem ne kadar kötü olabilir ki? Hem bu işten para da kazanıyoruz. Boş bir iş değil yani.."Hyunjin ben bunları derken beni pek dinliyormuş gibi durmuyordu. Sadece yüzümü inceliyordu.
"Hyunjin?"
"Hyunjin iyi misin?"
"Çillerin çok tatlı.."
"Bunu zaten hep söylüyorsun aşkım."
"Ne kadar söylesem az kalır. Çok mükemmelsin, kusursuzsun." Hyunjin beni iltifat yağmuruna tutarken ben sadece onu dinliyor ve dudaklarına bakıyordum.
"Felix.. bir şey sormak istiyorum."
"Dinliyorum bebeğim."
"Ben istesem...bu işi..bırakır mısın?"
"Ne? Neden böyle birşey soruyorsun?"
"Sadece bilmek istiyorum..."
"Bebeğim, sen benim en değerlimsin.. Tabiki senin yerine başka hiç bir şeyi tercih edemem."
"Yani? Bırakır mısın?"gözlerinin içine keskince bakarak tek bir cevap verdim.
"Evet."
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School love | HyunLix
Cerita PendekH- Felix... karanlıklarını aydınlatmama izin verir misin?