[18. bölüm]

138 9 4
                                    

-1 ay sonra-

"Ya Hyunjin evde bir sürü işim vardı nereden çıktı şimdi bu gezme işi?"dedim arabada Hyunjin'le gezmeye giderken.

"Aşkım 1 haftadır evdesin zaten canın sıkılmadı mı?"

"Hayır sıkılmadı iş yapmakla uğraştım çünkü"

"Tamam işte biraz mola vermiş olursun hayatım."dedi elimi tutarak.

Yolu izlemeye başladım o sırada. Gözümün önünden geçti bu 1 ayım. Neler yaptığım kimlerle birlikte olduğum.

İlk önce ev aradı Chan Paris'te yaşamak için. Ben tek başımıza burada yaşarız diye söylemiştim bu kadar uzak bir yeri ama bizi yalnız bırakmak istemedi hiç biri.

Ve Paris'e taşındığımız gün ben annemin ölümünü düşünüp dururken Minho ve Jisung evlendi bir anda. Aslında beklendik bir durumdu bu. Onlar evlenmeden de evli gibilerdi çünkü..

Minho ve Jisung evlenince hayat normalleşti biraz. Jisung'a gidiyordum boş oldukça. Komşu olmuştuk bir nevi. Hyunjin, Chan ile çalışmaya başladı.
Seungmin,İn ve Changbin ise şarkı işine giriştiler. Kendi içlerinde şarkı yapmaya çalışıyorlardı. Ama henüz hiç birini paylaşmadılar..

Ve Hyunjin'in babası... Onun artık ne yaptığını bilmiyorum. Çünkü artık pek umurunda değiliz sanırım. Bizimle uğraşmayı bıraktı yani...

Yol gittikçe benzer yerler görüyordum. Daha önce geldiğimiz yerler...

Bir kafenin önünde durduk. Ama kafede ne insan vardı ne de bir ışık.

"Hyunjin buraya neden geldik?"dedim ona bakarak.

"Senin karanlık gördüğünü aydınlatmaya geldik Felix.."dedi yüzüme aşkla bakarak.

Kapıyı cebinde duran anahtarla açtı. İçeriye girdik karanlıkların içine..

Karanlığın arasında Hyunjin diğer elimi de tuttu.

"Hyunjin?"dedim anlamayarak.

"Felix... Karanlıklarını aydınlatmama izin verir misin?"dedi.

Sadece baktım hiç bişey diyemedim.

Hyunjin yavaş yavaş bırakıyordu elimi..

"Hyunjin."dedim durdu.

"Karanlıklarımı aydınlat Hyunjin."dedim.

Işıklar açıldı teker teker. Kafe demiştim ama burada bir masa bile yoktu. Ben ışıklara bakarken Hyunjin diz üstü oturdu yere, elinde bir yüzükle.

Şaşkınlıkla Hyunjin'e bakarken gülümseyerek konuşmaya başladı Hyunjin.

"Benimle evlenir misin Felix?"dedi. Şaşkın bir yüzle ona bakıyordum.

"EVET!"dedim gülerek. Evet dediğim anda içeriye loş bir ışık vurdu. Hyunjin ayağa kalkıp bana sıkıca sarıldı ve bir şarkı çalmaya başladı.

Şarkıyla birlikte Hyunjin elindeki yüzüğü parmağıma taktı.

"Çok teşekkür ederim.. Benimle dans eder misin?"dedi etkileyici bir bakışla.

School love | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin