1 saatlik yoldan sonra sonunda parti yerine gelebildik. İçerisi acayip havasızdı ve herkes içki kokuyordu. Ben içmeyi düşünmüyordum çünkü ne zaman içsem sonrasında çok pişman oluyorum.
Bangchan bizi bir masaya götürdü ve biz oturup eğlenen insanlara bakmaya başladık. Daha doğrusu sadece ben ve Hyunjin bakıyorduk diğer herkes kalkıp dans etmeye başlamıştı bile.
"Biz dans etmeyecek miyiz?"dedi Hyunjin.
"İstiyor musun?"dedim.
"Biraz."dedi.
"Tamam o zaman kalk."dedim ve elinden tutup kaldırdım. Biz dans etmeye başladığımızda herkes oturmuştu. Ortada sadece ben ve Hyunjin vardık.
"Hyunjin oturalım mı?"dedim.
"Neden?"
"Herkes oturdu çünkü"dedim ve bunu dememle Hyunjin dans etmeyi bırakıp yere doğru eğildi ve cebinden bir kutu çıkardı.
Tam bu anda şarkı değişti ve herkes telefonundan flash açıp yavaşça sallamaya başladı. Ben ise ne olduğunu anlamadan sadece Hyunjin'e bakıyordum.
Hyunjin cebinden çıkardığı kutuyu açtı ve içinde bir yüzük vardı.
"Felix.."dedi. Ben ise sadece bakıyordum.
"Felix benimle evlenir misin?"NE? Hyunjin şuan ciddi mi?
"Ne?"sadece bunu diyebildim çünkü şuan şaşkınlıktan dilim tutulmuştu.
Bir anda herkes "Evet, Evet, Evet"diyerek bağırmaya başladı.
Hyunjin gözlerimin içine bakıyordu. Bunu planlamış olması en önemlisi bunu düşünmüş olması gerçekten benim için mükemmel bir şeydi. Evlenebilir miyiz bilmiyorum ama şuanda Hyunjin için ve hislerim için buna cevap vereceğim.
Herkes sustu ve artık konuşma sırası bendeydi.
"EVET."dedim. Bir anda ışıklar değişti ve herkes sevinçle bağırmaya başladı.
Hyunjin'in ise gözleri gülüyordu. Ayağa kalktı ve elimi tutup yüzüğü taktı. Taktıktan sonra bana bakıp gülümsedi. Bende aynı şekilde ona gülümsedim ve dudağımdan öptü. Beni öptükten sonra herkes daha çok bağırmaya başladı.
Öptükten sonra ışıklar eski hâline dönmüştü ve şarkı değişmişti.
"İşte şimdi gerçekten dans edelim."dedi. Bende kafamı salladım.
Partinin devamında sadece biraz dans edip oturduk ve bir şeyler içmeye başladık. Yanımıza sürekli tanımadığımız kişiler gelip tebrik ediyordu. Kimsenin yargılamaması garip gelmişti.
2 saat boyunca partide durmuştuk ve sonunda kalktık. Fazla ses olduğu için başım ağrıyordu. O yüzden modum biraz düşüktü.
Arabaya bindiğimizde sürekli bizim hakkımızda konuşuyorlardı ama başım ağrıdığı için yalandan gülüyordum.
Sonunda arabadan indik. İndiğimiz anda Hyunjin beni kucağına aldı.
"Hyunjin?"dedim ama cevap vermeden odaya doğru ilerlemeye başladı.
"Aşkım yürüyebilirim."dedim.
"Aşkım kelimesi ağzına çok yakışıyor ama ağzına yakışan başka bir şeyi daha söyleyeyim mi?"dedi. Kafamı salladım.
"Neyse. Onu sonra söylerim."dedi. Söylemesi için ısrar etmedim çünkü odaya çıkmıştık.
Kucağından inmeye çalışsamda indirmiyordu ve beni yavaşça yatağa koydu ama oturuyordum. Tam karşıma oturdu.
"Felix.."dedi.
"Efendim?"
"Gerçekten içinden geldiği için mi evet dedin yoksa.."sözünü kestim.
"Evet. Gerçekten içimden geldiği için evet dedim."
"Ama sonrasında modun fazla düşüktü. Beni kırmamak için evet dediğini düşündüm."
"Evet modum düşüktü çünkü fazla ses olduğu için başım ağrıyordu. Hâlâ ağrıyor ama orada gerçekten seni sevdiğim için evet dedim."bunu dedikten sonra Hyunjin'in yanağını okşamaya başladım ve yavaşça yüzüne yaklaştım.
"Bir daha böyle birşey düşünme. Çünkü seni herşeyden ve herkesten daha çok seviyorum."dedim ve dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
Hyunjin beni geriye doğru itti ve şuan üstümde duruyordu.
"Hatırlıyor musun bir dilek hakkım vardı."dedi.
"Evet, neden?"dedim.
"Dileğimi seninle gerçekten evlenmek için kullanıyorum."dedi.
"Ama biz-"
"Biliyorum erkeğiz. Ama farkında mısın bir erkek olarak bugün sana evlenme teklifi ettim ve kimse yargılamadı. Hatta gelip tebrik ettiler. O yüzden buradan döndüğümüzde nikah kıyalım."dedi. Kaşlarımı çattım ama doğru söylüyordu. Gerçekten kimse yargılamamıştı.
"Tamam aşkım. Evlenelim."dedim ve gülümseyerek tekrar dudağını öptüm.
Artık gerçekten evleniyorduk. Ve bu benim için çok garipti. Evlilik zaten garipti ama bir erkekle ve özellikle de Hyunjin gibi bir erkekle evlenmek benim için daha garipti. Umarım şuan mutlu olduğumuz gibi her zaman mutlu oluruz.
Evlenmek için sadece bir günümüz kaldı. Çünkü yarın buradan evimize döneceğiz.
Ama daha büyük bir sıkıntımız var.
Annem..***
Çok yakışıyorsunuz lütfen gerçekte de evlenin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School love | HyunLix
Historia CortaH- Felix... karanlıklarını aydınlatmama izin verir misin?