Inosuke ve zenitsu ile antrenman yapıyorduk hava çok sıcak olduğu için mola verdik hep beraber sohbet etmeye başladık .
Inosuke=Bir an önce iblislerle savaşmak istiyorum onlara kimin daha iyi olduğunu göstereceğim.
Zenitsu= iblislerle karşılaşmayı isteyecek kadar manyak birisin. Tanjirou bana oradan suyu verir misin?
Tanjirou= tabi al , bugün çok iyiydin baya ilerleme kaydettin tebrikler.
Zenitsu=teşekkürler yakında seni geçeceğim göreceksin.
Zenitsu suyu alır içer ve birazda başından aşağı döker. Zenitsuya bakan tanjirou güneşin ve önünde yarı çıplak olan zenitsu nun ateşli haliyle burnu kanar.
Tanjirou= ahh
Zenitsu=iyi misin güneş mi çarptı gölgeye geç!!
Tanjirou=Iyiyim sadece güneş çarptı ,(kısık sesle) galiba birazda se-
Zenitsu=ne dedin?
Tanjirou=önemli bisey deil
Ne düşünüyorum o bir erkek ayrıca kardeşime aşık galiba sadece güneş çarptı.
Zenitsu aoi yi çağırır ve tanjirou aoi den azar yer çok fazla güneşte kaldığı için ama bilmedi tek şey bu burun kanaması güneşin suçu deil di.
Aoi=Bu arada yeni göreviniz geldi bu aralar bidi bidi kasabasında kaçırılan insanlar varmış bunun iblislerle alakali olduğu düşünülüyor en kısa sürede oraya bakın yeni göreviniz buymuş.
Tanjirou=teşekkürler.
Tanjirou ayağa kalkar ve inosuke ile zenitsuyu bulmaya gider.
Inosuke tahmin ettigi gibi aoi iş başındayken gizlice yemek arıyordu.
Tanjirou=inosuke ben geldim aoi yeni görev olduğunu söyledi biran once hazırlanmaya başlayalım. Bu arada zenitsu nerede?
Inosuke=yine nekuto(nezuko) ile beraberdir. Onu bunu bosverde aoi bu sefer çok gizli bi yere saklamış nerede bu onigiri ler biliyor musun?
Tanjirou=hayir bilmiyorum, neyse ben zenitsuya haber vermeye gidiyorum.
Uzun süredir zenitsunun nezukoyu sevdiğini biliyordum ama yinede bugün biraz daha zoruma gidiyordu zenitsunun nezukonun yanında olmasi fikri.
Nezuko tanjirou ve digerleri aynı odada kaldığı için odaya doğru gitmeye basladi tanjirou. Kapıyı açınca beklediği gibi nezuko ve zenitsu beraberlerdi.
Tek fark zenitsu tanjirounun haoirisini (yanlış yazdim kesin) ve formasını düzgünce yatağının üzerine giyinmeye hazır şekilde koyması ve elinde onigiri tutmasıydı. Nezuko da kutunun içinde uyuyodu.
Zenitsu=şimdi daha iyimisin tanjirou?
Tanjirou=ah şey evet iyiyim.
Zenitsu=yeni görev geldi eğer kendini iyi hisetmessen burada kalabilirsin senin için inosukeden gizli onigiri aldım ve kıyafetlerinide hazırladım.
Zenitsunun bu kadar düşünceli oluşu onu daha tatlı hale getiriyor. Özellikle nezukoyla konuşmaya çalışmak yerine benim için bu kadar zahmete girmesi beni cok mutlu etmişti.
Tanjirou avci formasını alıp zenitsuya döner.
Tanjirou=teşekkürler.
Zenitsu=önemli deil.
Zenitsu kendi yatağına yatar.
Tanjirou=...
Zenitsu=ne oldu?
Tanjirou=gitmiycekmisin?
Zenitsu=neden ki?Antrenman yordu ve biraz dinlenecegim.
Tanjirou=sey ben üzerimi değiştirirken birinin oda da bulunması tuhaf.
Zenitsu kızarır.
Zenitsu=anladım gidiyorum özür dilerim.
İlk defa hikaye yazıyorum hatalarımı affedin.
Okuyan biri çıkarmı acaba?