😣arkadaşlığımızı bitirelim😣

426 32 258
                                    

En sonunda vedalaştılar ve tanjirou kadın uzaklaşana kadar bekledi en sonunda etrafını kolaçan edip sonra damatlığı seçtikleri dükkana geri döndü.

Tanjirou= hadi gidelim.

Rengoku= sonunda hadi gidelim.

Rengoku önden tanjirou ile gülerek gidiyordu ama giyuu nun aklı kızdaydı kimdi o?

Tanjirou giyuu nun arkada kaldığını ve bişey olduğunu fark etti.

Tanjirou: giyuu san iyi misin?

Giyuu: evet, gidelim.

Tanjirou ne olduğunu anlamasa da yola devam etti.

Sonunda gün bitmişti. Zenitsu bahçede yıldızları izliyordu. Aklına yıldızlar kadar parlak arkadaşı geldi.

Evet evlenmek üzerelerdi ama hayla ne çıkma teklifi ne de evlilik teklifi almıştı. Acaba tanjirou zenitsuyu yeterince önemsemiyor muydu. Zenitsu kendine kızdı yani tanjirou başkalarının duygularıyla oynamazdı demi?

Yazar notu: oyyy zenitsum Kusum kıyamam sana offf tanjirou Allah belanı versin off.

Sabah olmuştu giyuu tanjirou ile bişey konuşacağını soyleyeyip onu ormana götürdü.

Giyuu yeterince uzaklastıklarını fark edip tanjirou ya döndü ve sinirlerini kontrol edemedi. Tanjirou nun yakasını tutup ağaca itti.

Tanjirou hiç bişey anlamamıştı. Ne yaptı da bu kadar sinirlendirdi ki?

Tanjirou: G-giyu san?

Giyuu: söyle o kadın kimdi?

Tanjirou: hangi kadın?!

Giyuu: aptal numarası yapma!! Zenitsuyu aldattığın kadını soruyorum. Yüzük ve kolye verdigin.

Tanjirou ne diyeceğini bilemedi.

Tanjirou: acıklaya bilirim gerçekten!!!

Giyuu: nasıl yapabildin bunu seninle evleneceği için düğün gününü heyecanla bekliyodu, sırf sen ona onu sevdiğini söyledin diye 1 hafta boyunca düğün hazırlıklarını bitirmek için az uyuyup neredeyse hiç yemek yememiş!!!

Tanjirou şaşırmıştı ve bi anda kıkırdadı.

(Yazar notu: ne gülüyon yavşak)

Giyuu= senin sorunun ne aptal.

Tanjirou: onun beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum.

Giyuu tanjirou yu öldürmemek için itti ve arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı.

Giyuu: elimde kalmadan git ve zenitsuyu daha fazla üzme.

Tanjirou: ben sizi takip ettim sıra sizde lütfen beni takip edin.

Giyuu sinirliydi ama tanjirou nun ciddi olmasını garipsedi ve tanjirou nun yanına geldi

Giyuu:bu senin son isteğini yerine getirişim.

Tanjirou: teşekkürler. Pişman olmayacaksınız.

Tanjirou, giyuu yu iblis avcısı seçmeleri nin olduğu yere götürdü.

Giyuu neler olduğunu anlamaya çalışırken yanlarına o kız gelişmisti.

Şerefsiz karı: hoş geldin tanjirou.

Tanjirou: teşekkürler karina bu arada bu giyuu su hasirası.

Karina adlı kız elini uzattı heyecanla.

Karina: tanısdıgımıza memnun oldum bende Karina.

Giyuu hayla ne olduğunu anlamamıstı. Fakat kıza öldürücü bakıslar atmayı ihmal etmemişti. Kızın eli havada kalmıştı.

Tanjirou giyuu nun koluna dokunup kızı tanıttı.

Tanjirou: bu da Karina zenitsu ya edeceğim evlenme teklifinin organizasyonunu yapan kişi.

(Yazar notu: sjsjsjsjsjdkdkf nasıl da kekledim sizi. Ama ben bile bi an tanjinin piç olduğunu sandım)

(Yazar notu: kolye ve yüzüğü kimse görüp şüphelenmesin diye karine verdi kızarma sebebi zenitsu ya evlenme teklifi edecek olması.)

Giyuu neler olduğunu hızlıca anlayıp kızın havada kalan elini tuttu.

Karina: bu arada shinobu san zenitsunun buraya varmak üzere olduğunu söyledi. Çabuk hazırlan.

Tanjirou: giyuu san ben gitmeliyim özür dilerim.

Tanjirou giyuu nun cevap vermesine bile izin vermeden hızlıca gitti.

Karina da aynı şekilde giyuu ya konuşma hakkı vermeden kolundan çekerek götürdü.

Mitsuri önemli bişey olduğunu soyleyeyip zenitsuyu bi ormana götürmüştü burası bi yerden tanıdık geliyordu ama önemli olan ne olduğuydu.

Ne olmuştu ki bu kadar acele ediyorlardı.

Zenitsu= mitsuri san ne oldugunu anlatacak mısın?

Mitsuri: birazdan göreceksin acele et.

Mitsuri yi ilk defa bu kadar ciddi görüyordu. Zenitsu önüne döndü ve tekrar yana bakınca mitsuri gitmişti. Zenitsu ürkmeye basladı.

Zenitsu: mitsuri san neredesin 😰

Ses yoktu bi anda bi agacın arkasından tanjirou çıktı zenitsu ne olduğunu anlamadıgından hareket etmedi.

Tanjirou zenitsuyla arasına 5-6 adımlık mesafe bırakıp durdu.

Tanjirou: zenitsu ben aramızdaki arkadaslık bagından sıkıldım ve bunu bozmak istiyoru-LAN ZENİTSU BAYILDI YARDIM EDİN!!

Karina: KEŞKE TEKLİFİNİ DE BEN DUZENLESEYDİM BÖYLE Mİ EVLİLİK TEKLİFİ EDİLİR?!?

Karina bagırak koşup diğer gizlenenlerle zenitsunun yanına gittiler.

Zenitsu kendine geldiğinde etrafında hashiralar ve bi kaç kişi olduğunu gördü. Kafasını kaldırdı ve neler olduğunu hatırlamaya çalıştı.

Etraftaki ısıklar ve romantık ambiansla düzenlenmiş bir ortam görmek onu sasırtsada en büyük şaşkınlığı elinde yüzükle duran tanjirou yu görünce yasadı.

Tanjirou: evlen benimle!!

Zenitsu: neler oluyor lan önce arkadaşlığımızı bozma sonra evlenme teklifi?

Karina tanjironun kafasına vurup zenitsuyu ayağa kaldırdı.

Karina: bu odunu 2 dk dinle

Tanjirou bi dizini yere koydu ve o soruyu sordu.

Tanjirou: bu odunun askına ateş olur musun?

Zenitsu olanları anlayıp kızardı. Zenitsu aglayıp tanjirou ya sarıldı.

Zenitsu: evet aptal.

Zenitsunun bu 5 dk ka yasadıgı heycan tüm ömür yeterdi.

Mitsuri bogazını temizledi ve dıkkarleri üzerine cekti.

Mitsuri: bu haberin üzerine bi iyi haberde zenitsu dan geliyorrrr

Zenitsu ne olduğunu anlamıs gıbı kızardı ve elini karnına götürdü

Zenitsu: hamileyim

Nsnsksshsksklsllslslsksksmsmsmsmmsmsmsmskksks zenitsu çokkk tatlı

Sarı Papatyam~zenitsu tanjirou aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin