Zenitsu=hiç te bile. Dur bi dk inosuke sen az önce kafanı mi kullandın. Asıl tuhaf olan bu işte.Tanjirou= kavga etmeyin bidi bidi kasabasına yaklaştık hava kararmadan önce gidelim.
*Kasabaya varırlar*
Kasabadaki herkes onlara kızgın şekilde bakarlar.
Zenitsu= bunlar bizi öldürecek gibi bakıyorlar.
Tanjirou=evet biraz tuhaf.Önce birini bulalım iblisle alakali bilgi varmi öğrenelim.
Tanjirou köyden kimle konuşmaya çalışsa onlar bisey bilmediklerini ve gitmelerini söyleyip evlerine kaçıyorlardi.
Inosuke= ben bunlara kimin daha güçlü olduğunu göstereceğim.
Zenitsu=bisey yapma zaten hava kararmaya başladı. Korkunç.
Tanjirou= buradaki herkes bisey saklıyorlar. Kokularını alıyorum herkesde tuhaf bi koku var.
*Hava kararır*
Tanjirou=herkes dikkatli olsun. İblis kokusu alıyorum.
İlerideki evden sesler gelmeye başlar.
Tanjirou=o eve gidelim iblislerin kokusu oradan geliyor.
Üçlü evin kapısına kadar gelir. Kapıyı açtıklarında ise bir yaşlı adam yardım edin diye bağırmaya başlar. Üçlü adamın yanına gittiğinde adamın bi kolu yoktur.
Zenitsu=hyağagag adamın kolu kopmuş.
Tanjirou hemen adamın kolunu odada bulunan sargi bezi ile sarar.
Tanjirou=iyimisiniz? Neler olduğunu anlatır mısınız?
Adam= çok korkunçtu bi yaratık bi anda koluma saldırdı sizin ayak seslerinizi duyduğunda korkudan köşede ağlayan torunumu alıp kaçtı. Lütfen yardım edin.
Tanjirou= o iblisin nereye gittiğini gördünüz mü?
Adam= galiba buranın biraz uzağındaki eve gitti. Çünkü bi kac gündür o evin içinde çığlık sesleri duyulmaya başladı.
Tanjirou= torununuzu geri getireceğiz siz burada zenitsu ile bekleyin.
Adam= hayir burada bekleyemem hem siz o evin yerini bilmiyorsunuz lütfen en azından o evin kapısına kadar sizle geleyim.
Adam haklıydı o evin yerini bilmiyorlardı geç kalırlarsa çocuğun ölme ihtimali artardi.
Tanjirou=peki ama sadece evin önüne kadar sonrasında biz tek ilerliycez.
Adam=peki takip edin beni.
Inosuke adamı sırtına alır ve adamın dediği eve kadar koşarlar.
Tanjirou=inosuke adam ile burada bekle biz çocuğu kurtarıp geleceğiz.
Inosuke= ben iblisle savaşacağım burada bu morugun başını bekleyemem.
Tanjirou= demek bu görev senin için çok zor. Peki senin yerine zenitsu beklesin.
Inosuke=hayir ben burada kalıcam ve kenitsudan (zenitsudan) daha iyi olduğumu kanıtlayacağım.
Tanjirou=peki, sen bilirsin o halde biz gidiyoruz.
Tanjirou ve zenitsu eve girerler.
Zenitsu= Tanjirou neden benim yerime inosukeyi adamla bıraktın?
Zenitsu korktuğu icin tanjirounun onun yanağından öptüğünü hatirladi ve korktuğunu dile getirmedi. Çünkü tanjirou tekrar öperse duyguları daha da karışabilirdi.
Tanjirou= Adam hem iblis hemde insan gibi kokuyordu iblis ona saldırdığı için kokusu geçmiş olabilir ama yarası da iblis ısırığına benzemiyordu. Eğer bu evde o çocuk yoksa büyük ihtimalle tuzak olabilir. Evde çok yoğun kan kokusu var bu yüzde koku duyum ise yaramayacak.
Zenitsu=ve bende sesleri daha iyi duyduğumdan çocuğun seslerini duyup onu kurtaricaz.
Tanjirou=evet planım bu.
Zenitsu sesleri dinlemeye başlar bi çocuk sesi duyar.
Zenitsu= ileriden çocuk sesleri geliyor.
Zenitsu ile tanjirou sese doğru gider. İlk defa zenitsu kendini bu kadar güvende hisseder. Sesin geldiği yerde çocuğu bulurlar.
Çocuk aglayarak=lütfen beni yeme benim tadım kötüdür.
Tanjirou=ben seni kurtarmaya geldim korkma seni kurtaracağım. Burada senden başka biri varmi?
Çocuk= hayir benden sonra kimse buraya gelmedi.
Tanjirou=zenitsu sen çocuğu dışarı çıkart ben iblisi bulmaya çalışacağım. Çocuğu bırakınca inosukeyle yardima gelin.
Zenitsu= tamam.
Zenitsu çocuğu alır ve gider.
Cocuk=annem bana çok kızacak.
Zenitsu=neden ?
Çocuk= annem o gelene kadar kapının önünde beklememi söyledi. Onu beklerken akşam oldu. Yaşlı bi adam şeker verecegini söylediği için onun peşinden gittim. Ama nereden bilebilirdim o adamın kötü biri olduğunu?!
Zenitsu= dur bi dakika sen dedenle birlikteyken size bi iblis saldirmadi mi?
Cocuk= benim dedem 2 yıl önce vefat etti.