🍿patlamış mısır🍿

512 35 189
                                    

Arkadaşlar oy çoğunluğu ile zenitsu uke tanjirou seme seçildi<3

Eger zenitsu seme olsaydi bu bölüm smut olurdu.

Neyse iyi okumalar

Tanjirou zenitsunun dudağından öpmeye başladı zenitsu şaşkınlık ve utançla ne yapacağını şaşırmıştı. Tanjirou dudağını hafif geri çekerek "sarhoş dahi olsam duygularım hakkında yalan söylemem" dedi. Ve tekrardan öpmeye başladı. Tanjirou nazik ve yumuşak bi şekilde opuyordu zenitsuyu. Tahrik edici bi öpücüktü bu.

Zenitsu tanjirounun dudaklarından hafif içki tadını alabiliyordu. Zenitsu tanjirounun öpücüğüne karşılık vermek istiyordu ama tanjirounun kendine gelince pişman olmasını istemiyordu. Zenitsu dayanamayıp tanjirou itmişti. Zenitsunun kalbi deli gibi atıyordu.

Zenitsu= ben, özür dilerim.

Tanjirou= ne için özür diliyorsun. Beni istemediğin için mi?

Zenitsu= hayir alakası yok! Ben sadece senin pişman olmanı istemem.

Tanjirou sessizlikle yere baktı. Zenitsu tanjirouyu ilk defa böyle mutsuz, hafif sinir ile bakarken görmüştü.

Zenitsu= bugünü unutalım, zaten hatırlamayacağına eminim. Yarın kendine gelince konuşuruz.

Zenitsu odadan çıkıp hızlıca bahçeye çıktı. Kalbi deli gibi atıyordu, tanjirounun uyanıkken de böyle şeyler söylemesini istiyordu.

✨Yarin✨

Zenitsu tüm gece dışarıda kaldıktan sonra tanjirounun uyuduğunda emin olup pijama partisi yaptıkları odadaki yatağına geçip uyumuştu.

Aoi= midem çok bulanıyor heran kusabilirim.

Inosuke= hahaha benim midem bulanmıyor, ben senden daha daya-

Inosuke kusmamak için eliyle ağzını kapattı tuvalete koştu. Aoi de dayanamayıp inosukenin peşinden gitti.Kanao ve nezuko hayla uyuyorlardi.

Tanjirou= zenitsu uyandın mı?

Zenitsu= evet uyandım da sen kendin de misin?

Tanjirou= dün içki içmişim eğer onu diyorsan şimdi kendimdeyim.

Tanjirou tabi ki unutmuştu ne de olsa sarhoştu. Üzülmüştüm ama en azından tanjirounun pişman olacağı bi şey hatirlamiyordu. Öpücük gibi...

Tanjirou=zenitsu?

Zenitsu=ha? ne oldu?

Tanjirou= kahvaltıya gelmeyecek misin?

Zenitsu= evet gelicem ama yatagimi toplamaliyim istersen sen önden git.

Zenitsu aslında tanjirou gittikten sonra iyice düşünmek istiyodu, gercektende tanjirouyu seviyordu ama ne yapacağını bilmiyordu.

Tanjirou= seni bekleyebilirim. Hem sen yatağını toplayana kadar kanao yu uyandırırım.

Zenitsu hızlıca yatağını toplayıp önden gitti tanjirouda kanaoyu uyandırıp arkasından geldi. Kahvaltıdan sonra antrenman zamanıydı. Zenitsu olabildiğince tanjiroudan uzak durup inosuke ile antrenman savaşı yapıyordu. Sonunda akşam olmuştu zenitsu tanjirounun sarhoş olduğunu ve bu konuyu fazla abartmaması gerektiğini düşünüp akşam yemeğine gitmişti.

Sarı Papatyam~zenitsu tanjirou aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin