🐥baskın basanındır🐥

524 31 165
                                    


Bu bölümü sürekli yeni bölüm at diyen ZenitsuAgatsuma658 ye hitaben yazıyorum

Bu arada medyada sanki zenitsu tanjirou yu kızdırmıs tanjirou da onu si (sız anladınız) götürüyor gibi deil mi?

✨Sabah✨


Uzun bi gecenin sonunda zenitsu tanjirou nun kolunda yatarak uyuya kalmıştı.

Zenitsu duyduğu seslerle gözlerini aralamaya basladı.

Mitsuri=hyaag çok tatlılar!!

Muichirou=yatak örtüsü mavi renkli.

Tengen=benden bile hızlı çıktı bu çocuklar.

Shinobu=*gülme krizine girdi*

Rengoku=*gozlerini büyütüp ağzınıza sıctım bakısı atıyo*

Giyuu=benim eleman hızlı çıktı.

Gyomeyi= sarı çocuk kendıne geliyor.

Zenitsu yatak örtüsünü üstü gözükmeyecek şekilde tutup oturur pozisyona geldi.Herkes bi anda zenitsu ya bakmaya basladı.

Zenitsu korkudan bagırmak istedi ama sesi kısılmıstı(inlemekten)

Herkes zenitsu ya bakıyodu zenitsu ise küçük korkak ceylan misali gözleriyle etrafındakilere bakıyodu. ortamda garip bi sesizlik oluştu.

Tanjirou kolundaki hafifliği hissedip gözlerini aralamaya basladı. İlk ve tek gördüğü şey zenitsuydu. Tanjirou zenitsu yu yatağa çekip hızlı bi hamleyle üzerine ciktı.

Tanjirou=gunaydınnn!!!

Hashıralar saskın bi bakısla olanları izliyolardı.

Tengen telefonunu çıkarıp onları videoya almak için kamerayı actı. giyuu saskın bi şekilde olanları izlerken eliyle tengenin telefonunu indirdi.

Tanjirou zenitsu nun kulagına yaklasıp.

Tanjirou= iyi ki yanımdasın....

Dedi.

Sanemi bogazını temizleyerek tanjirou ya tek olmadıklarını görmesini sagladı.

Shinobu daha fazla dayanamayıp kahkaha atmaya basladı.

Sanemi=ben gidiyorum daha fazla dayanamıycam, romantik şeyler görmek midemi bulandırıyor.

Tengen= bizde gidelim gençler yalnız kalsın.

Hashıralar odayı boşalttıgında zenitsu elleriyle yüzünü kapatıp tanjirou nun göğsüne yaslandı.

Tanjirou zenitsu ya sarılıp gülmeye basladı.

Zenitsu= bu kadar komik olan şey ne?!?!

Dedi, kızgın kısılmış sesiyle.

Tanjirou=üzgünüm,sadece dünden sonra tuhaf derecede mutlu hissediyorum.

Zenitsu kızarır.

Zenitsu=hadi biran önce hazırlan.

Tanjirou= neden beraber hazırlanmıyoruz?

Zenitsu=üzgünüm ama ben üzerimi değiştirirken birinin oda da bulunması tuhaf.

Evet bunu tanjirou söylemişti (1. Bölüm son kısım) şimdi zenitsu bunu tanjirou ya karşı kullanıyordu.

Tanjirou ya kalsa şuanda hiç giyinme lerine bile gerek kalmazdı ama hashıralar vardı o yüzden sabretmelıydı.

Zenitsu nun yanağından öpüp kısık sesle "daha işimiz bitmedi" dedi.

Ve domates olmus zenitsuyu bırakıp hazırlandı. Ve odadan çıktı.

Tanjirou oda dan cıktıgı gibi kolundan tutulup başka bi odaya cekıldı.

Onu çeken kişi giyuu ydu yanınında tengen ve sanemi vardı. Sanemi nin zorla orada beklediği belliydi.

Tengen= nasıl dı? Ne konustunuz? Nasıl olaylar bu hale geldi? Onun dısında da yaptın mı? İlk seferiniz miydi? Kaç tur yaptınız? İlk kim dayanamadı? Ne za-

Giyuu ellerini tanjirou nun kenarlarına sertçe koyunca tengenin sözü yarıda kaldı. Sınırlı ve sert bakıyordu.

Giyuu=söyle!! Kim üstteydi.

Tanjirou mala dönmüştü.

Tanjirou= ne?!

Giyuu= söyle üstte miydin?

Tanjirou= bunun önemi varmı yani pek önemli olduğunu düşünmüyoru-

Giyuu nun daha da kızgın gözleriyle tanjirou nun sözü yarıda kaldı.

Tanjirou= ben ustteydim.

Giyuu bi anda yumusadı.

Giyuu= rahatladım avcılıgı bırakmak zorunda olmak zorunda değilsin.

Tanjirou= neden ki? Zenitsu da bırakmak zorunda deil.

Giyuu= eğer çocuğunuz olursa kim onlarla ilgilenecek? Tabi ki anneleri yani alta kalan.

Tengen= şimdi benim sorularıma cevap ver.

Tanjirou= aslında sorularınızı unuttum.

Tengen= önemli deil tekrar sorarım.

*bu sırada zenitsu*

Hızlıca giyindi boynundaki morlukları incelemeye basladı. Kesinlikle fark edilirdi.

Hızlıca bi atkı bulup boynuna bagladı. Eğer biri sorarsa bogazının ağrıdığını söyleyecekti.

Odadan cıkmak istemiyordu çünkü hashıralar tarafından basılmıslardı.

Tam o sırada odaya iguro, mitsuri ve shinobu girdi.

Zenitsu şaşkınlıkla geri çekildi.

Mitsuri= merhaba zenitsu-kun.

Zenitsu= m-merhaba.

Shinobu piç smile ile zenitsu nun yanına geldi.

Shinobu= biraz konusalım mı?

Aslında bu bir teklif deil tehtıt dı.

Zenitsu= çok isterdim ama ben gitmeliyim.

Diyerek bi anda aldığı cesaretle kapıya doğru ilerledi.

İguro kapıya sırtına yasladıgında zenitsu durdu ve kacamayacaganı anladı.

Shinobu zenitsu nun omzuna elini koydugunda zenitsu nefes almayı dahi unuttu.

Shinobu= aaa nereye daha konusacaktık.

Dedi.

Zenitsu da tanjirou da aynı şeyi düşündüler.

-ha si4tir.

Jsjsjsjsjsjsjdjndndjdjdjjsjdjdjsjsjsnbsbdbsbzbnznzn nedense mal gibi gülüyorum.

Bu hıkayeyı yazmayı bırakacaltım ama ZenitsuAgatsuma658 sayesinde yazdım hıkayeyı sevdıgın için teşekkürler.

Sarı Papatyam~zenitsu tanjirou aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin