💀idam💀

380 31 136
                                    


Zenitsu da tanjirou da aynı şeyi düşündüler.

-ha si4tir.

Tanjirou ve zenitsu utanarak tüm soruları cevaplamıştı.

Tengen/mitsuri=eğer ilişkide tavsiyeye ihtiyacın olursa ben her zaman yardım ederim.

Tanjirou/zenitsu= P-peki teşekkürler.

En sonunda kurtulmuşlardı. İkiside kapıdan aynı anda çıkınca birbirlerine baktılar ve zenitsu utançla başka yerlere bakmaya başladı.

En sonunda bahçeye gittiler. Hashiraların hepsi orada toplanmışlardı. Gitmek istemeseler de shinobu nun özel ikna yöntemiyle (tehtitle) gelmeye zorlanmıslardı.

Şimdi bölüm sonu canavarlarındaydı sıra.

Gyomei= oturun.

Zenitsu ve tanjirou hashiraların karşısına oturdular korkuyla.

Gyomei= ikiniz! ! Söyleyin ne zamandır tanışıyorsunuz.

Tanjirou=5 yıldır.

Gyomei=ne zamandır birbirinize karşı duygusal bağ hissettiniz.

Tanjirou= aslında 4 yıldır ama 6 ay önce kabullendim hislerimi.

Zenitsu böyle bi cevap beklemiyordu. Ciddi miydi tanjirou o kadar uzun süredir mi hisleri vardı. Aslında zenitsuyu hep koruması, nezukoya yaklaşınca hemen uzaklaştırması, en basitinden sebepsizce zenitsuyu izlemesi, hastalandıgında tüm gece yanında kalması ve daha yüzlercesi.

Gerçekten tanjirou zenitsuya ayrı bi özen gösteriyordu.

Gyomei= peki ya sen?

Zenitsu sorunun cevabını vermesi gerektiğini anladı.

Zenitsu= aslında ben sadece 1 buçuk yıldır böyle hissediyorum.

İkisinin de yalan söylemedigi gözlerinden bile anlaşılıyordu.

Gyomei= olanlardan pişman mısınız?!

Gyomei nin sesi fazla ciddiydi.

Tanjirou= üzgünüm ama hayatımda en son pişman olacağım konu zenitsuyu sevmek ve onunla olmaktır.
Zenitsu belki pişman olmuştur ama üzgünüm ben asla pişman de-

Tanjirou yediği tokatla cümlesini yarıda bıraktı.

Zenitsu=ne zamandır beni yalan söyleyen biri olarak görüyorsun.

Tanjirou= hiçbir zaman. Ben senin yalan söyleyeceğini bir an bile düşünmem.

Zenitsu= o halde sana asla pişman olmayacağımı söylememe rağmen neden şuan pişman olabileceğimi ima ediyorsun.

Kafasını yerden kaldırıp hashiralara baktı.

Zenitsu= üzgünüm ama asla pişman değilim.

Yazar notu= yürü be zenitsu aghaag aglayasım geldi. Jsjsjsjs ama bi yandan da gülüyorum.

Rengoku tüm bu konuşmalar boyunca ağzınıza sıçıcam bakışıyla bakıyordu.

Rengoku= üzgünüm ama buna karşıyım.

Rengoku nun tavrı net ve kesindi.

Diğer haşiralarda rengoku yu onayladılar.

Rengoku= bu yüzden tanjirou benimle zenitsu shinobu yla kalıcak. Ta ki mitsuri ve tengen tüm hazırlıkları yapana kadar.

Tanjirou ve zenitsu birbirlerine bakakaldılar giden sırf birlikte oldular diye onları ayırıp en sonunda hazırlanan yerde idam mı edilecekler.

Tanjirou=Bu asırı sacma.

Zenitsu= evet sırf birbirimizi seviyoruz diye idam mı edeceksiniz bizi.

Shinobu= evet çünkü biz size karsı hep bi kin besledik.

Tengen=evet ne olursa olsun kesinlikle sizi ayıracagız.

Bu da neydi şimdi ne yapmıslardı da hasiraları kızdırmıslardı ki.

Bi anda hepsi gülmeye basladılar. Zenitsu ve tanjirou ne oldugunu anlamadılar.

Shinobu=iyi mısınız siz ya. Size düğün organizasyonundan bahsediyoruz siz idam diyorsunuz.

Tengen= ne idamı , evleniyorsunuz.

Tanjirou/zenitsu=bizmi?

Mitsuri= yok biz. Tabi siz.

Evvvet hergün olduğu gibi bugünde yeni bölüm attım. Sjsjdlsbd
Bu arada yeni bölüm isteyen çok kişi oldu bu kadar beklemiyordum hepinize teşekkürler.
Bu bölümü 26 yorum atan JdJd635 e ve Kanasof77 ye adıyorum.
Bu arada sınavlarınız nasıl. Benimki ler cok kötü👎.

Sarı Papatyam~zenitsu tanjirou aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin