🤭smut🤭

609 32 140
                                    


Smut var istemeyen okumasın diycektim ama herkes ozellikle bu bölümü beklediğinden yazmadım

Zenitsuyu hızlıca kucagına aldı ve yatağa götürdü.

Bu sefer beyni duran zenitsuydu.

Tanjirou zenitsuyu yatırdı ve hızlıca uzerine cıktı.

Tanjirou= sakın ol.

Zenitsu kısık gözlerini araladı.

Zenitsu= sa sakinim be ben.

Tanjirou kendini zenitsunun üzerine bıraktı ve sarıldı.

Tanjirou=gerçekten sakın ol uzun bi gece olcak.

Zenitsu= malesef sertleşen yerinden anlıyorum ne kadar uzun bi gece olacağını.

Not= yerini, yerine diye bahsettcem oradan.

Tanjirou yerini Zenitsunun kine surtmeye basladı.

Tanjirou=o halde başlayalım.

Zenitsu gözünü kapattı ve inlememeye çalıştı onunki de sertlesmisti.

Tanjirou sırıtıp zenitsunun boynunu opüp yalamaya basladı.

Tanjirou= konakta kimse yok rahat olabilirsin.

Zenitsu =tama-

Konusması kendi inlemesiyle kesilmişti.

Zenitsu önce üstündeki tanjirouya baktı. Daha sonra üniformasının içine giren ele baktı.

Zenitsu eliyle yüzünü kapattı.

Zenitsu=ben vazgeçtim yapamıycam. Asırı derece utanç verici.

Tanjirou sırıttı ve zenitsunun kulagına yaklasti.

Tanjirou= sert ken rahat duramayız en azından rahatlamalarına izin verelim.

Diyip çoktan zenitsunun üniforma sına soktuğu eliyle göğüs ucunu sıktı.

Zenitsu kendini sıkarken agzından inilti cıkardı.

Zenitsu=t ta tamam teslim oluyorum.

Zenitsu dayanmaya çalışıyordu ama imkansızdı.

Tanjirou aldıgı izinle hızlıca kendi üzerini çıkardı.

Çoktan zenitsunun üniforma sının düğmeleri acıktı hızlıca çıkardı ikiside sadece altlarıyla duruyorlardı.

Zenitsu dayanamayıp tanjirouyu kendine çekti ellerini tanjirounun boynuna dolayıp dudağından öpmeye basladı.

Tanjirou boş durmayıp ikisininde altını cıkardı.

Artık ikiside çırılçıplak tı. Zenitsu tanjirounun vücudunda elleyemediği
Yer, opulmemis nokta bırakmamaya calısıyordu.

Tanjirou da aynı şeyleri yapıyordu. En sonunda zenitsunun zayıf noktası olan göğüs ucuna gelmisti sıra. Önce yalamaya başladı ardından öpüp nazıkce ısırdı.

Zenitsu tanjirounun her hareketiyle inilti kacırıyordu. Zenitsu intikam amaçlı tanjirounun ensesini ısırdı şimdi inleyen tanjirou ydu.

Artık ikiside dayanamayacak noktaya geldi.

Zenitsu=ta tanjirou dayanamıyorum yap artık.

Diye kacırdı agzından. Tanjirou sasırsada belli etmedi.

Tanjirou= büyük bir zevkle.

İlk önce yerini zenitsunun yalaması için yer degistirdi. Şimdi tanjirou altta ydi. Zenitsu ne yapması gerektiğini biliyordu utanarak yalamaya basladı. Tanjirou inilti kacırmaya basladı. Utansada zenitsunun hoşuna gitmişti artık zevkle yalıyodu.

Tanjirou yeteceğini anladıgında Zenitsuyla tekrar yer değiştirdi şimdi yalama sırası ondaydı elleriyle zenitsunun  kalcasını tuttu ve yalamaya basladı zenitsu izlememek için yastık ve nevresimi sıkıyodu (pekte ise yaradıgı söylenmez)

tanjirou yettiğini dusununce zenitsu yu ters yatırdı.

Tanjirou= hayla geç deil pişman olmanı iste-

Zenitsu= duymak istediğin şey buysa asla senin olmaktan pişman olmam.
Şimdi yapıcak mısın yoksa bahane mi arayacaksın.

Tanjirou=peki o halde giriyorum.

Tanjirou yavaşça girdi ve biraz bekletti orada. Zenitsuya alışması için zaman verdi.

Zenitsu konakta kimse olmadıgından inlememek için kendini sıkmadı.

İnlemesi tanjirou nun hoşuna gidiyordu. Bıran önce zenitsunun alısmasını istiyordu.

Zenitsu=devam edebilirsin.

Şimdilik bu kadar yeter diğer bölümle ilgili spoiler istemeyen okumasın diğer bölümde tüm hasıralar bunları bascak

Sarı Papatyam~zenitsu tanjirou aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin