Aynada kendine son kez baktı Seungmin. Kahverengi pantolonu ve üzerine giydiği koyu kahverengi tişörtle şık göründüğüne karar verdi, kombinine uyum sağlayan bir ayakkabı giydi. Son olarak trençkotunu giyip çantasını alınca evden çıktı.
Hemen kulaklığını takıp şarkısını ayarlarken düşüncelere şimdiden dalmıştı. Gördüğü kafeyle duraksadı, yeni açıldığını tahmin ediyordu. Neredeyse her gün bu yollardan geçen ve kahve bağımlısı Seungmin için fark etmemesi olanaksız olan kafeye girdi.
İçeri hızlı bir göz attı, tasarımının güzel olduğunu düşündü. Genellikle ahşap hakimdi, kullandıkları doğal tonlar gözü yormuyor her yerde olan bitkiler kafeye güzel bir enerji veriyordu.
Kasanın yanına yaklaştı, yaka kartından adının Felix olduğunu anladığı çocuğa selam verdi ve kahvesini sipariş etti.
"Ne zaman açıldı burası? Yeni gördüm."
"İki gün oluyor, amcamın kafesi. Şimdilik yardım etmek amacıyla burdayım."
Karşısında kocaman gülümseyen çocukla kendisi de gülümsedi. Gülümsemesi güven vericiydi, çok güzel göründüğünü düşündü genç.
İsminden ve aksanından yabancı olduğunu tahmin ediyordu. Tanışmak için iyi bir konu olabileceğini düşünerek konuştu tekrar.
"Buralı değilsin sanırım. Nerelisin?"
"Avustralyalıyım. İki yıldır burada yaşıyorum."
"Oh. Geçen sene oraya arkadaşımı ziyaret etmek için gitmiştim. Gerçekten güzeldi."
İkisi de gülümsedi tekrar.
"Begenmene sevdindim. Bu sene ailemin yanına gidemediğim için üzgünüm. Umarım en yakın zamanda tekrar gidebilirim."
"Umarım. Ben Seungmin bu arada. Muhtemelen sürekli görüşürüz. xxx Üniversitesinde okuyorum.Geç kalmamam lazım."
"Memnun oldum Seungmin. En yakın zamanda tekrar görüşelim"
Neşeli ve samimiydi. Seungmin ne kadar arkadaş canlısı konuşmaya çalışmışsa da yeni biriyle tanışıyor olmanın soğukluğu vardı. Yine de iyi arkadaş olacaklarını hissetti.
Felix'e son olarak görüşürüz anlamında el sallayarak gülümsediğinde sipariş ettiği büyük boy kahvesinden bir yudum aldı.
Vay. Gerçekten çok güzel. Evine yakın olan tüm kafelere sürekli olarak gidiyordu zaten ama buranın yeni favorisi olacağını şimdiden tahmin edebiliyordu.
Şarkı dinleyerek geçen yol hızlınca bitince kampüsün içinde her zaman arkadaşıyla buluştuğu yere gitti. Tanıdık bedeni görünce gülümsedi. Hızlı adımlarla yanına yaklaştı.
"Vaay Seungmin efendi sonunda gelebilmiş zahmet etmeseydiniz ben beklerdim akşama kadar."
Arkadaşının bu haline minik bi kıkırtı bıraktı.
"Of abartma Jisung alt tarafı 5 dakika geç kaldım. Yeni kafe açılmış gördün mü ? Kahve almak için girince ordaki çocukla da tanıştım. Avustralyalıymış, iyi birine benziyor."
"Pişt bana bak bakayım, yakışıklı mıydı nasıldı, bana ayarlayalım olmadı ne dersin AYRICA BANA NİYE KAHVE ALMADIN?"
Hızlıca konuşan ve niyetini anında belli eden Jisung'a gözünü devirmeden edemedi.
"Tch tch tch. İşin gücün iftira. Bak sana da aldım."
Poşetten diğer kahveyi çıkarıp arkadaşına verdi.
"Aferin. Ama cimriliğin gözümden kaçtı sanma küçük boy almışsın kendin kafam kadar şeyi içiyorsun."
"Of Jisung orta boy kahveyi bile bitiremediğini biliyoruz. Yürü hadi geç kalacağım"
Jisung yalandan gülmekle yetindi. Kahveden biraz içince konuştu.
"Lan bu çok iyi."
"Cidden çok iyi yapmışlar bundan sonra ben ordayım."
"Yakışıklı çocuk için ben de ordayım."
Kendiyle gurur duyarak zevkle söylediği cümleye karşı Seungmin minik bir kahkaha attı.
"Hayallerini yıkmak gibi olmasın ama sırada arkamda olan kaslı kişi sürekli onu kesiyordu belki sevgilisidir. Hem senin tipin değil ya, üzülme ben bakıcam, sana başkasını ayarlayacağım."
"Nasıl ya nasıl? Tanrım şu güzel kuluna yardımcı ol. Şöyle yakışıklı karizmatik ilgili güzel bi sevgili yolla lütfen."
Jisung'un bu hallerine alışmış olsa da hâlâ çok eğleniyordu. Konuşmaya devam ederken yürümeye başladılar.
"Dersin bitince ara hemen."
"Hemmmen arayacağım Jisungie"
Jisungun kollarına atlayıp sarılan Seungmin'e hemen karşılık verdi genç. Arkadaşının birçok arkadaşı olsa da çok az kişiye karşı bu kadar yakındı. Tatlı haline gülerek kendine sıkıca sarılmış Seungmin'i zorla kendinden ayırdı.
"Sonra görüşürüz Seungmin"
"Görüşürüz~"
------------------------
ay başladık bir şeye hayırlısı.ilk elin günahı olmaz diyelim kusurlarımı affedelim
ben kıyafetleri nasıl anlayacağımı bilmiyorum çünkü kıyafetlerin isimlerinş yaka kesimş galan o bu şu bilmiyorum o yüzden kafamda kurduğum kombine benzer fotoğraflar mı koysam
AMA
fotoğraf koyunca hikayenin istediğim düzeni gidicek o yüzden araya resim koymak istemiyom
.
.
bb04.09.22
SELAM 1 sene sonra geldim fic hâlâ bitmedi ama belki bitirebilirim neyse okuyam varsa umarım beğenirsiniz öptümm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
candlelight | hyunmin
Fanfictionbana bak, bana ne yaptığına bak. bu akşamdan sonra gitmeme asla izin verme. hissettiğim bu duyguyu, saklamak istemiyorum. mum ışığında seni izlemeyi seviyorum. ismimi söyle. hyunmin Candlelight-Jack Savoretti