8

58 14 13
                                    

Dün eve geldiğinde yol boyunca düşündüğü için uykusu kaçmıştı. En fazla yarım saat kitap okuyup yatma planı olsa da okuduğu kitap çok sarmıştı ve kitabı bitirmeden yatmadı.

Geç yattığı için kurduğu alarmla uyanıp rutin işlerini halletmeye koyuldu. Bugünkü derslerinin sabahın erken saatlerinde olmadığı için rahatça uyumuş, uykusunu almıştı.

Her şeyini hazırlayınca yürümeye başladı. İki gündür geldiği kafeye girdi.

"Merhaba Felix~"

"Merhaba~ Sabah gelmeyince bugün uğramayacağını düşünmüştüm."

"Ah kahveleriniz yeni takıntım olmuşken en az bir kere uğramasam olmaz. Derslerim geç başlıyor o yüzden."

"Anladım. Dün Changbinle konuşmuşsun. Şarkı söylediğini de öğrendim. Tanrım biliyordum. Hangi günler çıkıyorsun? Hemen geleceğim."

"Evet~ Dün onunla tanışmam çok güzel oldu. Nasıl sevgili olduğunuzu da öğrendim, cidden çok tatlısınız. Salı, cuma ve cumartesi günleri söylüyorum. Gelmeni çok isterim!"

"Bir sonrakine geleceğimden emin olabilirsin. Neyse Changbin'i nasıl buldun? Onunla da tanıştığına göre daha iyi arkadaş olabiliriz bu durumda. Ve ne alırsın?"

Hızlıca bir kahve sipariş etti.

"Changbin hyung gerçekten çok iyi biri. Onunla konuşmayı çok sevdim. Hey aklıma geldi de sana da hyung demeli miyim? Yaşına şaşırmıştım-"

"Hayır hayır hiç gerek yok. Kendimi böyle daha rahat hissediyorum hem. İyi anlaşmanıza sevindim, bugün okulun kaçta bitiyor? Planın yoksa birşeyler yapabiliriz belki."

"Saat üç gibi biter. Yemek yemeye gidebiliriz istersen. Kahvaltı yapmadığımdan acıkmış olurum o saate."

"Olur olur ama bana bak bakıyım. Ne demek kahvaltı yapmadın bugüne özel mi?"

"Hayır aslında hiç böyle bir alışkalığım yok. Genellikle kahve içiyorum sadece."

"Olmaz böyle hayır. Bundan sonra bir şeyler yemeye başlıyorsun zaten inceciksin kesin diğer öğünlerini de düzgün yemiyorsundur gel şuraya."

Felix'in bir anda annesine dönüşmesiyle şaşırsa da kafa salladı. Ama kahvaltı yapmaya başlamayacağının farkındaydı.

"Şunu al bari. İki tane veriyim ya da başka bir şey ister misin? Bir tane de kuruvasan koyayım kahveyle yersin güzelce. Sakın yememezlik yapma. Benden olsun bunlar."

"Hayır hayır hiç gerek yok."

Felix'in sinirlendiğini hissedince kabullendi.

"Tamam aldım~ Parasını ödeyim ben."

"Seungmin benden dedim çabuk ye şunları dersine de geç kalma."

"Aish tamam ya sinirlenme. Görüşürüz~"

Hemen yumuşayan ve kocaman gülümseyen Felix'e el salladı.

"Görüşürüz Seungmin~"

Önce hangisini yemek istediğine karar vermek için poşete baktı. Güzel görünen sandiviçi ders arasında yemeye ayırdı ve kuruvasanı çıkardı.

Yavaş yavaş yiyip bir yandan da kahvesini içerken huzurla okula gitti. Jisung onu beklediğinden hemen yanına uçmuştu.

"SEUNGMİN. BAK SANA NELER ANLATACAĞIM. Dün neler neler oldu bir bilsen?"

"Noldu anlat hemen. Az zamanım var zaten."

"Sakın bölme tamam mı?"

Başıyla onayladı Seungmin.

"Demiştim ya Minho beni çağırmıştı kedileriyle tanıştırmak için dün akşam davet etti ben de atladım hemen. Gittim işte başta kedilerle ilgilendim çok tatlılardı görsen çıldırırsın. Ben onlarla oynarken Minho da beni kesiyor tabii, sonra bana çay yaptı kek yapmış ondan getirdi böyle oturduk kendimiz hakkında falan konuştuk. Sonra bir şekilde yakınlaşmaya başladık fiziksel olarak, ben de anlamadım nasıl oldu ama en son dibimde oturuyodu. Yakınlıktan dolayı bir sessizlik oldu sonra benimle sohbet etmeyi çok sevdiğini söyledi. Ben utanınca ağzımdan sadece 'öyle mi?' çıktı sonra 'hmhm' diyerek onayladı ama fazla yakındık bana küfretse yine seksi gelicek. Neyse sonra döndüm yüzüne bakıştık, hint dizisi çeker gibi sonra öpüştük ama çok uzun değildi. İlk o çekildiği ve hızlı çekildiği için kendimi çok kötü hissettim ama direkt konuşmaya başaldı. Tahmin ettiğim gibi daha önceki ilişkilerinde yaşadıklarından dolayı biraz ağırdan almak istiyormuş. Bebeğim benim ya çok üzmüşler onu neyse işte ben de hiç sorun olmadığını beraber olduğumuzda her şeyin üstesinden geliriz falan klasik, sonra pat!"

"Noldu ya"

"Seninki çat kapı geldi eve. Bir sinirlendim bilemezsin ama asıl Minho'nun gözlerini görücektin ateş saçıyordu senin sarı oğlan korktu valla. Sonra ortam yumuşadı. Beraber oturduk falan konu sana geldi. Sana gelince ilgisini bir ekstra çekti hemen atladı. Bence Seungmin çok tatlı dedi. Kesin aşık olmuş bu, onun da gönlü var. NEYSE boşver bu akşam buluşuyoruz ben minho sen hyunjin hyung olcak."

"Her şey çok hızlı olmaya başladı gerildim şimdi, yetişemiyorum. İki gün önce tanışmadık mı biz bu insanlarla of"

" Ne ya aksiyon istiyorum, herkes hep aynı diyordun."

"Orası öyle...Neyse kaçta buluşuruz?"

"10da falan."

"Felixle buluşucağım okuldan sonra, yetişirim iyi."

"Felixle ne ara yakınlaştınız ya beni unutma sakın."

Güldüler.

"Tamam ben derse gidiyorum. Görüşürüz Sungie~"

"İyi dersler bebeğim~"

--------
of yeter

ama yorum yapın

ve kafamdaki gibi yazamıyom duygu geçmiyo k.b
.
.
.
bb
07.09.22

candlelight | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin