Uběhlo dalších pár dní a Narutovo termín porodu se neustále blížil.
V nemocničním pokoji střeženého ANBU, seděli dva mladíci naproti sobě a nějakou dobu mlčeli.
"A jakto teda bude?" zeptal se tmavovlásek, protrhl tak nastálé ticho a zahrál svůj tah.
"Nevím... ale snad to bude v pohodě." zasmál se blonďáček nervózně a přihodil na hromádku.
"Hm...nemám... a co Uchiha? Bude tu?" lízl si a podíval se na Naruta, jenž se mírně mračil.
"Sakra, taky nemám.... nechceš mu už říkat jménem? Je to Sasuke a... nevím, prý se rozhodne až porodím." povzdechne si Naruto a taky si vezme z balíčku.
"Ale co budeš dělat, když odejde?" přiloží na hromádku a poposedne si v křesle.
"Nemám..." povzdechne si, lízne z balíčku, ale na otázku neodpoví.
"Naruto, podívej se na mě. Věř, že ti všichni rádi pomůžeme, ale... musíš se taky trochu sebrat. I když je to otrava." přiloží kartu a čeká na spoluhráčův tah.
"Hehe, bereš dvě." zašklebí se blonďáček a přiloží kartu.
"Ts... Naruto, posloucháš mě vůbec?" zamračil se mírně a bere z balíčku dvě karty.
"Jo, jasně, že tě poslouchám. Stojíš."
"Stojím. Vím, že to bude těžký-"
"A ještě stojíš!" přeruší ho a Shikamarovi začne cukat obočí.
"Sakra nemám." dívá se Naruto na své dvě karty a bere si další.
"Měl bys to říct ostatním. Bereš dvě."
"Jak to?!" kouká na stůl, kde je na vrchu hromádky zelená sedma a sklesle si bere další dvě karty.
"Domluvím se s Hokage a přivedu sem třeba Sakuru." přiloží kartu a s vážným výrazem se dívá do modrých očí.
"Ne, Sakuru ne. Souhlasím s tím, že bych jim to měl říct, ale začít s ní... vždyť mě zabije, doslova jsem se vyspal se Sasukem." řekne s červenými tvářemi a přiloží zeleného spodka.
"No dobře, to máš asi pravdu. Tak co vzít nejdřív kluky. To by šlo ne? Červený." hodí na hromádku měniče.
Naruto se mračí na své čtyři karty kde má samý kule a poraženě si líže z balíčku.
"Prší." zvolá vítězně Shikamaru položí červenou desítku na hromádku na stole a mírně se ušklíbne.
"Jak to, že ty vyhraješ ať hrajeme cokoli. Cokoli, ttebayo?!" trhal si Naruto vlasy a vyhodil zbylé karty do vzduchu. Shikamaru se jen uchechtne, než opět zvážní.
"Tak co Naruto? Můžu je sem třeba zítra přivést? Všichni si o tebe dělají starosti... a mě je nepříjemný lhát. Je to dost otrava." kouká se na mlčícího kamaráda co šnečím tempem srovnává rozházené karty do jednoho balíčku, aby je mohl zamíchat.
"Já ti nevím, ttebayo... zítra? Nešlo by to až po porodu?" podíval se na své vyboulené břicho a zašklebil se.
"Vím, že mužských omeg je v téhle době málo a tak se nevidí už tak často těhotní muži... ale tohle jsou tvoji přátelé. Všichni ví, že jsi omega a nemyslím si, že by se ti nějak posmívali." na chvíli se odmlčel a s povzdechem pokračoval.
"Teda Sakura a možná i Ino dostanou asi infarkt, doslova si jim přebral vysněnýho kluka, protože čekáš dítě se Sasukem, ale to pořád neznamená, že by se na tebe začali dívat skrz prsty a nenávidět tě. Navíc za to ani nemůžeš. To ty seš tu ta oběť a ony by to měli pochopit." skončil svůj dlouhý monolog a čekal na nějakou odpověď.
Ať kladnou či zápornou, bylo to jedno. Hlavně ať si to Naruto nějak promyslí, ale společnost a hlavně přátelé potřebuje.
Celou dobu je tu jen se Sasukem. Shikamaru, Hokage či Shizune občas přijdou, ale většinou jen na chvíli. A Hokage nebo Shizune hlavně kvůli podávání bylin v pravidelný čas.
"Tak jo, přiveď je zítra, řeknu o tom Baa-chan." přikývne nakonec a připadá si jako by právě podepsal smlouvu s ďáblem.
"Všechny... nebo jen kluky?" optá se tmavovlásek v křesle a sleduje zvedajícího se Naruta.
"Všechny." vydechne nakonec a udělá krok.
Bylo to jako ve zpomaleném filmu.
Naruto má už pár dní sníženou dávku bylin. S křečí, která ho jako lusknutím prstů pohltila ho dostala na zem. Další nával bolesti nastal, když nekontrolovatelně dopadl na břicho.
Shikamaru byl hned na nohou a vykuleně se sehl k Narutovi.
"Naruto! Jsi v pořádku?" rychle mu pomohl do lepší polohy a snažil se najít nějaká zranění.
Naruto skučel zkouleně bolestí. Křečovitě a celý rozklepaný se držel za bolavé břicho. Pod ním se začala dělat louže vody smíchaná s krví.
Shikamaru neváhal a i hned běžel pro doktora.
PÍP PÍP PÍP
727 slov
ČTEŠ
Překvapený (sasunaru) [DOKONČENO]
FanfictionCo se stane, když Naruto spolu s novým týmem 7 plní misi, ale ta se náhle zvrtne? Příběh se odehrává v shinobi světě - er forma - boyxboy - omegaverse - vulgarimus, obsah 15+ - gramatické chyby a překlepy Začátek 13.6. 2022 Publikováno 14.6. 20...