Feromony omegy v říji zaplňovali celou malou, právě vytvořenou, místnost, kde se nacházeli Naruto a Sasuke, dělící je od sebe pouze zamčené mříže.
Sasuke se s rukou na nose podmačeně díval na Naruta tisknoucího se na mříže, sedíc malátně na zemi a přerývavě oddechoval.
Z jednoho rohu u stropu se vysunula malá trubička, která začala se syčivým zvukem vpouštět neviditelnou látku do místnosti. Vzduch se stal ještě těžším a hustším, než předtím.
"Orochimaru!" zařval z plných plic Uchiha, když mu došlo o co tu jde. Jeho mysl se pomalu, ale jistě začala obalovat touhou a v kalhotách cítil každou chvílí větší těsno.
"Vím, že jsssem říkal, že nechci Narutovu říji vyvolat, ale trochu mě tlačí časss." zasyčel opět Sannin.
"Užijte sssi..."
Sasuke se malátně otočil k jedněm padacím dveřím, které blokovali chodbu a z posledních sil logického uvažování, začal skládat pečetě na chidori. Když se ale jiskřící chakra v dlani měla objevit, nebylo tam nic.
"C-co... to..." vydechl zmateně.
"S-ah-suke~" vdzychnutí svého jména, z blonďáčkovi strany, bylo pro jindy neoblomného Uchihu, poslední kapkou. Naprosto se mu zastřela mysl úchvatnou vůní, vycházející z jeho bývalého týmového partnera. Otočil se jeho směrem a naskytla se mu podívaná na polonahého Naruta, přitisklého k mřížím a se zastřeným pohledem upřeným na černovláska si jednou rukou pomalu honil své přirození.
Uchihovi oči spadli hned na to místečko slasti a samotnému mu mírně zacukalo v rozkroku, stále zahaleným překážejícími látkami. Pomalým pohybem ruky zašmátral za zády a pod tou fialovou tentononcí uvázanou okolo pasu, vytáhl svazek klíčů. Temným pohledem přejel uspokojujícího se blonďáčka a najednou byl u něj jako lusknutím prstů. Bleskově otevřel dveře mříží, Jashin ví jak se mu povedlo trefit hned první klíč a beze studu, který by za jiných okolností s touto osobou jisto jistě prožíval, Naruta hrubě políbil a donutil ho, aby se opřel o chladnou zeď.
Tělo se tisklo na tělo. Narutovo vzpřímené přirození se třelo o to Sasukeho, které však ještě zoufalo pod kalhotami. Uchiha na sebe nenechal dlouho čekat a shodil ze sebe ty pitomý hadry.
Horkým dechem a mokrou cestičku prozkoumával Narutovo obnažené a kupodivu nádherné, svalami pokryté, tělo. Naruto vzdychal při každém sebemenším dotyku od toho druhého. Bylo to pro něj něco úžasného a něco nového. Když se Sasuke konečně dostal k jeho přirození, na kterém už bylo vidět několik bílých kapiček, podebral blonďáčka pod zadkem, až Naruto leknutím hekl a přenesl ho na malou postel. Tím, že se Uzumaki automaticky zahákl nohama za Uchihovi bedra se příjemně otřel i o tmavovláskovo penis. Byl to příjemný pocit, ale oni věděli, že chtějí trochu něco jiného, než je jen pouhý dotyk.
Sasuke se s touhou v očích nahl k Narutovi, přitiskl se k jeho měkkým rtům a bez jakékoli přípravy do něj celý vnikl. Díky tomu, že se každá omega při říji samolubrikuje, to byla pro Naruta nesmírná slast vyplnění. Neviděl nic, ani nikoho. Nedokázal vnímat co se děje, nebo s kým se to děje, jediné co dokázal cítit bylo uspokojení, které se pomalu ale jistě blížilo konci.
Každou říji kterou prožil, a nebylo jich mnoho, se tak maximálně samouspokojoval a kolikrát mu to bylo prostě málo. Tohle je oproti tomu úplně jiné kafe, které si rozhodně nechá líbit. Nechápe proč to neudělal už dříve. Takový úžasný pocit a on všechny ty nadržený alfy jen odmítal.
Sasuke přirážel jak smyslů zbavený, což v tomhle případě byla i pravda. Strefoval se do bodu slasti v Narutových útrobách a sledoval jak blonďáček vzdychá a zaklání hlavu slastí. Sasuke se nahl k jeho krku a začal mu po něm dělat znaménka. Přisál se na klíční kost a nakonec vzal do horkých úst jednu z jeho bradavek. Zvuk jaký dotyčný pod ním vydával, byl k nezaplacení.
"S-sasu-ke já..." dokázal ze sebe z těžka vydolovat Uzumaki a o chvíli později potřísnil sebe i Sasukeho bílou smetánkou.
Vyčerpanému blonďáčkovi, tím že se konečně udělal, jakoby pomalým vyjasněním odplouvala mlha touhy zastírající jeho mysl a on až teď plně nabral skutečnému vědomí a zjišťuje v jaké situaci se ve skutečnosti nachází. Toto prozření, díky kterému se blonďáčkovi dostala z sekundy na sekundu krev do obličeje studem, se u Uchihy nemohlo počítat.
"S-sasuke... hn... př-přesteň!" Naruto se snažil přejít přes šok co se děje a vší silou, kterou v sobě dokázal najít, se snažil od sebe Uchihu, stále do něj přiražejícího, odstrčit. Bylo to ale marné, Naruto byl moc vyčerpaný a Sasuke rozhodně nevypadal, že by chtěl jen tak přestat, aniž by sám vyvrcholil.
Využil příležitosti a vzal Naruta za ruce, které právě spočívali na jeho nahé hrudi a šikovným chvatem ho přetočit na všechny čtyři.
"Huh?"
"Ještě jsme neskončili~" zavrněl Uchiha slastně do Uzumakiho ucha, které následně olízl, až se musel sám, ač nechtěně, otřepat vzrušením, do něj tmavovlásek znovu vnikl a určoval si své, možná až brutální, tempo.
Naruto vzdychal, sténal slastí, ale i bolestí, i když se snažil tlumit bylo to marné. Sasuke si ho bral tvrdě a jelikož Naruta ta omámená verze jeho sama téměř přešla, ronili se mu slzy ať z toho brutálního zacházení tak z uvědomění, že je to právě Sasuke kdo je tím přičiněním.
"Př-přesteň... t-tohle nejsi t-ty... ahh"
"Jak můžeš vědět, že to nejsem já~" zavrněl zastřeně Sasuke a mokrou cestičkou mu líbal záda. Pomalu se přibližoval k odhalenému krku, jež vyzařoval tu úžasnou vůni, ze kterého si udělal svůj cíl. Blísklo se mu v temných očích a přidával na tempu. Naruto křečovitě svíral prostěradlo ve svých opálených prstech a modlil se, aby to už skončilo.
'Chech, takže Uchiha jo?' ozval se v Narutovi známý hlas.
'Kyuubi... teď ne!' snažil se ho rychle odbýt, protože uvědomění, že vlastně mají při téhle scéně vůbec nějakého diváka, a nejspíš není jediný, se mu moc nelíbilo.
'Jen si dej pozor na krk, abys nám pak něčeho nelitoval' zasmála se uvězněná liška a opět zamlkla.
Narutovi blísklo uvědomění a v momen kdy se Sasuke chystal označit si ho, stihl si svůj krk zakrýt rukama, ač si tím při tom pěkně natloukl do hlavy.
Sasuke se se svými zuby silně zakousl do blonďáčkových prstů až tekla krev. Naruto zařval bolestí, jak se Sasuke stále snažil dostat ke krku.
PÍP PÍP PÍP
Sasuke stále přirázěl. Neustával ani v momentě, kdy byli oba zalití Narutovou krví, tekoucí z rukou.
PÍP PÍP PÍP PÍP
Neviděl to. Až v momentě, když konečně vyvrcholil a vyplnil tak blonďáčka svým semenem, strnul. Úplně se zastavil v pohybu a sledoval tu spoušť.
Sledoval Naruta, zalitého tekoucí krví, jak se před ním klepe. Jeho zpomalená mysl se začínala pomalu rozjíždět a on si tak uvědomil co udělal. Co nechtěl, aby se kdy stalo. Ne Narutovi. Se splašeným srdcem v hrudi, se konečně pořádně probral a vystoupil z Uzumakiho zarudlého pozadí. Naruto se v tu chvíli napl, ale neodvažoval sundat z krku zraněné ruce. Ne dokud tu bude Sasuke.
1138 slov
ČTEŠ
Překvapený (sasunaru) [DOKONČENO]
Hayran KurguCo se stane, když Naruto spolu s novým týmem 7 plní misi, ale ta se náhle zvrtne? Příběh se odehrává v shinobi světě - er forma - boyxboy - omegaverse - vulgarimus, obsah 15+ - gramatické chyby a překlepy Začátek 13.6. 2022 Publikováno 14.6. 20...