Başlangıç ve 🔞

12.2K 124 494
                                    

Kısa bir bilgilendirme:
Selamlar! Bu benim ilk yazışım ve kurgu tamamen bana ait. Bölümler kısa orta veya uzun olacak. Bölümler hemen gelir. Ve filmde olan olayları biraz değiştireceğim bazıları ise aynı olacak. Şimdiden iyi okumalar dilerim!;)


Draco Malfoy.
Tüm kızların gözbebeği. İnsanların duygularını düşünmeden hareket eder. Diğer kişilerin hisleri onun umrunda olmaz. Tek gecelik ilişki insanıdır. Kızları tavlamayı, Slytherin partilerine farklı kızlarla girip farklı kızlarla çıkmaktan hoşlanır. Başka bir kızla yiyişirken eskiden takıldığı kızın kendisini görüp ağlamasına bayılır, tatmin olur. Ne de olsa o Draco Malfoy. Ailesi tarafından şımartılmış biri. Babası bu durumu umursamaz fakat annesinin hiç hoşuna gitmez, yine de göz yummak zorunda kalır. Belki de enin de sonunda birine aşık olacağını düşünmez.

(ÖNEMLİ: Merhaba yeni okuyucular! bölümün ilk baslari size cringe gelebilir ama ileri ki bölümler daha sarıcı ve mantığa giriyor yn karakteri bu kadar mal olmuyor güvenin o yüzden okumayı bırakmayin çoğu kişiler böyle bıraktı güzel bölümler bekliyor sizi unutmayın! iyi okumalar sizi seviyorumml






Hogwarst'ın ilk günü. (4. sene)

"HEY TREN KALKIYOR! YOLA ÇIKIYOR BİNMEYEN KALMASIN!"

sesleri artmıştı, etrafta ailesiyle vedalaşan, annesine babasına sarılan, yetişmeye çalışan ve daha zamanı gelmediği için gidemeyip ağlayan çok kişi vardı.

Draco Malfoy, her zamanki gibi trende arkadaşları Crabbe ve Goyle ile oturup kahkahalar ile konuşuyorlardı.

Altın üçlülerde ise Hermione dersler hakkında stres yapıyor, Ron şekerlemelerin tadına bakıyor Harry ise bu yılki olacakları düşünüyordu.

Y/N Black trene adımını attı, pek fazla arkadaşı yoktu fakat çok arkadaş canlısıydı. Ara da Hermione ile selamlaşır, Neville ile bitkiler hakkında konuşurlardı.

Y/N artık arkadaş edinmek istiyordu, binası Slyhterin'di fakat yine de Slyhterin'den birileriyle arkadaş olmak onu korkutuyordu. Altın üçlüye de Slyhterin binasından hoşlanmadıkları için yaklaşmamıştı, sadece Hermione ile selamlaşıyordu.

Bu sefer cesaret gelmişti arkadaş edinecekti ve Altın üçlüyü seçti.

Oturdukları yere doğru yaklaştı oldukça çekiniyordu;

Y/N: Selam çocuklar!

Hermione Y/N'nin çekindiğini anlamıştı. Kolundan tutup yanına otutturmuştu.

Harry gülümseyerek selamladı, Hermione ise oldukça yakın davranıyordu. Fakat Ron binası Slyhterin olduğundan pek de samimi davranmıyordu.

Y/N: Ben açıkçası arkadaş olmak istiyorum.

Hermione: Tabii ki Y/n!

Ron: Kendi binandaki büyücüler yok mu oldu?

Utandığı için yutkunan Y/N kekeledi.

Hermione ayağıyla Ron'un ayağına vurdu.

Hermione: Ron şaka yapmayı çok sever. Bu da seni karşılamak amacıyla yaptığı bir şakaydı. Değil mi Ron?!

F!CK BOY🥂🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin