SELAAAM HOŞ GELDİNİZ BU BÖLÜM BİRAZ DAHA OLAYLI OLACAK ŞİMDİDEN İYİ OKUMALAR:')
Y/n yaşadıklarına inanamıyordu.
Az önce Draco Malfoy onu kurtarmıştı. Bu onu önemsediği anlamına mı geliyordu?
not: arkadaşlar bu arada ikinci bölümdeki y/n'nin bir şeyler yazdığı defteri unutmayın.
Y/n yere çökmüş oturuyordu. Uykusu gelmişti. Fakat orada kalmak istiyordu. Sonsuza kadar bile kalabilirdi.
Bir saat sonra telefonuna bildirim geldi.
*Amaris'ten mesaj*
Amaris: Y/N NEREDESİN?! ABİM SENİ ASTRONOMİ KULESİNDE ÖLMEYE ÇALIŞIRKEN GÖRDÜĞÜNÜ SÖYLEDİ. DOĞRU MU BU!? SAÇMALAMA VE ÇABUK ODAYA GEL.
******Y/n: Ne? Draco şuan odada mı? Bizim odamızda mı?..
Y/N odaya girdiğinde Draco'nun Amarisle oturduğunu görür.
Draco Y/N'ye bakar.
Draco: Neyse Amaris ben gideyim şu ders defterini ver de ben odamda okurum.
Draco sanki ders için geldiğini göstermeye çalışıyordu.
Hemen acaleyle masadan rasgele mavi bir defter aldı ve odadan hızlıca çıktı.
Y/N: A-abin neden buradaydı?
Amaris: Senin intihar etmeye çalıştığını söyledi! Y/N sen iyi misin!? Bir daha sakın böyle bir şey yapma!
Y/N: Eğer abin olmasaydı ben şuan..
Amaris: Tamam! Bu konuyu kapatalım. İyi geceler Y/n.
Amaris yatağına yatmıştı.
Y/N de yatağındaydı ama uyumuyordu.
Y/N *İçinden: Acaba Draco'ya teşekkür etmeli miyim? Sadece mesaj olarak mı yazmalıyım yoksa yanına gidip mi. Of.
Draco ise kendi odasındaydı yatağına uzanmış tavana bakıyordu.
Aldığı defter de masadaydı. Malfoy defteri aldı ve inceledi. Kapağında Y/N Black yazıyordu.
Malfoy defteri açtı ve Y/N'nin kendisine yazdığı şeyleri okudu.
Malfoy gözlerine inanamadı.
Malfoy: Ne.. Black.. Bana mı aşık? Sadece hoşlandığını düşünüyordum.
Malfoy'un içi içini yiyordu. Kendisine gerçekten aşık olan birine çok kötü şeyler yaşatmıştı. Diğer kızlarda vardı ama onlar Malfoy'u sadece parası ve tipi için seviyordu.
Black ise.. Onun aşkı içtendi. Malfoy ilk defa bir aşkı içinde hissetti. Çok garipsemişti ve kendini kötü hissediyordu.
Defteri masaya koydu ve düşünmeye başladı.
Acaba Black'a söylemeli miydi? Yoksa susmalı mıydı?
Sabah olmuştu.
Bugün Slyhterin için ders yoktu.
Black uyanıp deftere bir şeyler yazmak için defterini arıyordu.
Black: KAHRETSİN! YOKSA.. YOKSA MALFOY YANLIŞLIKLA BENİM DEFTERİMİ Mİ ALDI!? HAYIR OLAMAZ.
Y/n defteri ondan almayı planlıyordu. Odasına gidip isteyecekti odadan çıktı ve Malfoy'un odasına doğru ilerledi.
Kapıya tık tıkladı. Fakat ses gelmedi. Hafif aralayıp içeri baktı. Malfoy uyuyordu. İşi daha kolaylaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F!CK BOY🥂🔞
Fanfictionİnsanların canını yakmayı seven ve tek gecelik ilişki insanı olan birine aşık olmak nasıl hissettirir? (Smut, küfür, hakaret ve uygunsuz görseller bulunur.) +18