Evett arkadaslarr yeni bölüme hos geldinizzzz
biliyorsunuz okullar acildi o yuzden aktif olamadim ama daha fazla aktif olmaya calisicamm
bu arada bu hikaye bittikten sonra farklı bir tür hikaye yazıcam ya bunun devamı gibi bişey yani işte atıyorum çocuklarının yaşadıkları şeyler ya da yep yeni tekrardan başka bir karakterle veya dracoyla hayal et yazıcam
sizce hangisi olsun?
bu arada takip etmeyi lütfen unutmayın geri dönerim
her neysee başlayalımn
~
Herkes: Y/N!
Y/n yere düşmüştü ve taşın kenarında yatıyordu.
Draco önce Lucius'a daha sonra Y/N'ye baktı.
Draco: Sizden nefret ediyorum, hatta iğreniyorum! HAYATIMI MAHVETTİNİZ! EĞER Y/N HERŞEYİ UNUTURSA, ONA EN UFAK BİR ŞEY OLURSA ÖLÜMÜNÜZ BENİM ELIMDEN OLACAK ANLADINIZ MI?!
Harry, Ron ve Hermione endişe ve sinirle olanları izliyordu.
Lucius: Ha Ha Ha. Ah aptal ah! Demek bizi sen öldüreceksin ha? Sana ne olmuş böyle Draco? Sana bu aptallar yürek mi yediriyorlar? Ama üzgünüm ki asıl senin ölümün Lord Voldemort'un elinden olacak..
Harry: Y/N'yi revire götürelim! Ona bir şey olacak! Lütfen!
Draco çaresizce Y/N'ye baktı.
Draco çaktrmadan siz gidin diye bir işaret verdi. Draco babasını oyalamaya çalışmayı planlıyordu.
Hermione, Ron ve Harry Y/N'i kucaklayıp götürdüler. İkisi de çok endişeliydi.
Revire götürüp yatağa yatırdılar.
Ve odanın dışında bekliyorlardı.
Harry: O bizi unutacak mı? O benim ailemden kalan son kişi sayılır Hermione.. O da bizi unutursa ne yaparım..
Hermione: Harry böyle düşünme. O çok iyi olacak ve bizi hatırlayacak. Tamam mı? Aklına kötü şeyler getirme.
Harry: Umarım Hermione.. Umarım unutmaz.
Ron: O iyi olacak..
Bir kaç dakika sonra koşarak Draco geldi.
Draco: Y/N?! Y/N nerede? İyi mi?! Söyleyin lütfen!
Harry: Şuan içeride uyanmadı henüz Draco. Hiç bir şey bilmiyoruz.
Draco: Kahretsin! Umarım herşey yolundadır.
Hemşire odadan çıktı.
Hemşire: Y/N uyandı. İçeri girebilirsiniz. Lütfen zorlamayın, eğer sizi unutmuşsa kendinizi hatırlatmaya çalışmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F!CK BOY🥂🔞
Fanfictionİnsanların canını yakmayı seven ve tek gecelik ilişki insanı olan birine aşık olmak nasıl hissettirir? (Smut, küfür, hakaret ve uygunsuz görseller bulunur.) +18